Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, czy po odpaleniu silnika na biegu jałowym, elektrozawór EGR (oem 11747796634) powinien zasysać powietrze wężykiem idącym do EGR czy dopiero przy zwiększaniu obrotów?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
temperatury silnika czy na zewnątrz? a resztę możesz rozwinąć?

Silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
EGR nie bierze udzialu w pracy silnika na wolnych obrotach , ostrej jazdy oraz powyzej 3500 obrotow.
Opublikowano
EGR nie bierze udzialu w pracy silnika na wolnych obrotach , ostrej jazdy oraz powyzej 3500 obrotow.

to teraz mnie zaskoczyłeś, czyli tylko podczas przyspieszania?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli tylko podczas przyspieszania?

Na postoju jak dodasz gazu tez bedzie dzialal tylko nie mozesz depnac gazu w podloge

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co wiem EGR również działa na obrotach jałowych.

 

Często np. w samochodach dostawczych falowanie obrtow jałowych jest związane z brudnym EGR.

 

Generalnie EGR ma dzialac pod małym obciążeniem. Gdy obciążenie rosnie ma się zamknąć i silnik ma pobierac czyste powietrze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnij sie pod komputer i zobaczysz jak pracuje egr.

Często np. w samochodach dostawczych falowanie obrtow jałowych jest związane z brudnym EGR.

Jak jest brudny to sie nie domyka wiec w jakims stopniu pracuje.

Generalnie EGR ma dzialac pod małym obciążeniem. Gdy obciążenie rosnie ma się zamknąć i silnik ma pobierac czyste powietrze

Zgadza sie.Do sterowania egr jest wykorzystywany sygnal z czujnika polozenia pedalu gazu i predkosci obrotowej silnika.Skoro na wolnych obroty sa najmniejsze a pedalu gazu nie dotykasz to nie powinien wtedy wykonywac swojego przeznaczenia.

Opublikowano

Czy dla silnika n47 można ograniczyć egr?

Czy ograniczenie egr będzie negatywnie wpływało na dpf?

Jaka bezpieczną wartość można wpisać w rheingold jeśli jest to możliwe dla n47

 

Bardzo proszę o odpowiedź

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnij sie pod komputer i zobaczysz jak pracuje egr.
Często np. w samochodach dostawczych falowanie obrtow jałowych jest związane z brudnym EGR.

Jak jest brudny to sie nie domyka wiec w jakims stopniu pracuje.

Generalnie EGR ma dzialac pod małym obciążeniem. Gdy obciążenie rosnie ma się zamknąć i silnik ma pobierac czyste powietrze

Zgadza sie.Do sterowania egr jest wykorzystywany sygnal z czujnika polozenia pedalu gazu i predkosci obrotowej silnika.Skoro na wolnych obroty sa najmniejsze a pedalu gazu nie dotykasz to nie powinien wtedy wykonywac swojego przeznaczenia.

No to jeszcze kwestia jego naturalnej pozycji.

 

I czy zmiane i utrzymanie pozycji nazywamy pracą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie znam obslugi tych programow ale skoro nikt Ci na to pytanie nie odpisal na zapytaj kolege MANIEK21112

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.