Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam 545i B489813 i zastanawiam się nad swapem silnika do mojej e61 525i jakie niespodzianki mogą mnie spotkać przy takiej zamianie lub czy to w ogóle będzie możliwe. Może ktoś z Kolegów na forum robił podobną zamianę, jeśli tak to proszę o jakieś informacje.
Opublikowano
bardziej chodzi mi wspógranie sterowników mojego auta ze sterownikiem silnika po swapie .Czy bedzie trzeba doprogramować nr. wyposażenie ?
Opublikowano

Wybacz że to napisze ale jeśli pytasz o takie rzeczy to nie masz zielonego pojęcia na co się rzucasz.

 

Lepiej chyba bedzie sprzedać i kupić gotowe takie jakie się chce ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
to jak ty jesteś tak obeznany to prosze oświeć mnie, bo jeśli chodzi o takie rzeczy to w e46 e36 e30 to robiłem kilkanaście razy. tam oprócz ews'a to o nic wiecej nie trzeba się był martwić. Zmieniałem już w e60 z automata na manual i z programowaniem ncs też dlamnie to zaden problem.
Opublikowano
Jak będziesz sprzedawał tego swapa to koniecznie daj znać na forum, szkoda będzie przegapić taką "rodzynkę" :) e61 525/45i
Opublikowano

same cwaniactwo a zero konstruktywnych odpowiedzi na zapytanie kolegi.

 

To świadczy tylko o Was, panowie ;-)

Opublikowano
Dlaczego piszesz od razu że niedorzeczny pomysl.Mam całe E61 545 z uszkodzoną karoserią z dobrym silnikiem dobrą skrzynię mostem z zawieszeniem przednim i tylnym,a drugą E61 też moja w idealnym stanie blacharsko tylko zamiast silnika ma zegarek.
Opublikowano

No to jak masz cale auto na dawce to co za problem ?

 

Obydwa auta odpalane kluczykiem ze zwykłym grotem czy jeden z grotem a drugi z "cegiełką" ? Jesli rozne to masz więcej roboty ale mysle ze do zrobienia. Jeśli obydwa z grotem to zamienisz tylko wiazke silnika (nie wiem jak skrzyni) i nowy ster silnika kodujesz pod swoj CAS (złącze BDM). Powinno hulać choć i tak glowy sobie uciąć nie dam ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

V 8 ma inne zawieszenie, hamulce, musisz przełożyć połowę samochodu jak chcesz żeby to było zrobione w miarę poprawnie, elektronika da nieźle popalić.

Jak chcesz przekładać tylko silnik i skrzynie to takie auto będzie warte mniej niż oryginał z 2.0 pod maską.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Szatann, ale z Ciebie burak. Pytane było, JAK zrobić swap, a nie, czy to opłacalne. Zabiłeś wątek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.