Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto miało delikatnie uderzony przód. Musiałem wymienić chłodnice. Może tu jest jakiś problem. Zazwyczaj w tych autach jest problem z przegrzewaniem się a u mnie na odwrót
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jesli wymieniales chlodnice to na jaka? oryginał czy zamiennik? jak zamiennik to tylko behr! Mialem podobnie u siebie, wymienilem na zamiennik innej firmy i zonk, temp 80 stopni, po wielu miesiacach rozgryzania tematu wyszlo na to ze to wina chlodnicy, wymienilem ja ponownie na behr i temp okolo 100 i tak trzyma
Opublikowano

Witam

Jedno zdanie odnosnie niedogrzania silnika w zimie. Padła mi pompa wodna. przy wymianie pompy wymieniłem termostat ( silnik 335i n54 przebieg 115 tys) . O dziwo teraz dla porównaia przy temperaturze minus 2 silnik szybciej sie dogrzewa. Już po 5 kilometrach temperatura oleju 70 stopni ( przed wymianą po 7.5 kilometra temperatura oleju ani drgneła) . Sam nie wiem czy to wpływ pompy czy termostatu.

pozdrawiam Waldek

Ps. te 7,5 km to codzienny dojazd do pracy.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z niedogrzaniem silnika (N54). Po 20km przy prędkości 80-100 km/h temperatura oleju łapie ledwo 75 stopni i się utrzymuje. Jeśli zacznę jechać agresywnie to temperatura skoczy na chwile do 90 stopni i przy normalnej jeździe zaczyna spadać z powrotem na 75 stopni. Wymieniłem już termostat wody, niestety nic to nie dało. Co jeszcze mogę sprawdzić?

 

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie ja cały czas szukam u siebie rozwiązania problemu z kiepskim grzaniem.Wymiony mam termostat ,czujnik temperatury.W innym temacie dotyczącym e60 wyczytałem że może byc problem z wymiennikiem ciepła /chłodniczką oleju skrzyni.W tym elemencie też jest termostat.Miałem jednak sprawdzony ten wymiennik i wygląda również na sprawny.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to to , że auto według vinu na opcje hot climate.Czy nie mam jakiegoś innego układu chłodzenia z większym obiegiem?

 

W trakcie szukania problemu miałem zblokowany jeden z węży, dokładnie numer 10 ze schematu:

 

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PL51-EUR-05-2010-E90N-BMW-335xi&diagId=17_0692

 

Temperatura skoczyła wtedy w okolicę 100stopni i tak się utrzymywała.Wąż ten opisany jest jako do modułu niskich temperatur.Czy wiecie o co może z nim chodzić?Przez chwilę myślałem żeby go usunąć ale nie jest zbyt odpowiedzialne.Może jakiś termostat na nim dołożyć bo już nie mam pomyslu co zrobić żeby auto się szybciej grzało i trzymało wyższą temperaturę.Ostatnio w trasie przy minusowej temeraturze jechałem mając 65stopni temperaturę cieczy .Nie mam już pomysłu jak to rozwiązać.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A czy sprawdzałeś może termostat oleju, który jest przy filtrze? NR 9 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PL51-EUR-05-2010-E90N-BMW-335xi&diagId=11_4465

Ja u siebie obstawiam właśnie to, ponieważ węże od tej chłodnicy robią się gorące, a termostat powinien puszczać z tego co doczytałem dopiero od 110 stopni. Jeszcze nie miałem czasu odkręcić tego termostatu i zobaczyć czy wszystko ok.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam czy chłodnica oleju to tylko oryginał musi być? Oryginał 1000 zł około, behr 600 zł, nisens 300 zł, zakładał ktoś te firmy? Chłodnica automat asb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.