Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zglaszam sie do was z kolejnym problemem. Mianowicie po przejechaniu kilku km po odpaleniu rano auta zaczyna dziwnie swistac gdzies pod maska. Dodam ze turbo bylo po regeneracji a takze wymienilem uszczelke od kolektora wydechowego. Dolot takze zostal uszczelniony i dalej brak mi pomyslow.

 

Link do video z tym dzwiekiem - https://youtu.be/wc8wjKmHmMw

 

Dziekuje.

Opublikowano
No nie wiem czego tam złego się dopatrywać ale po mojemu to tak ma być, ten świst to pewnie od turba bo przecież kręci się ileś tam tysięcy na minutę nawet po krótkim przegazowaniu. Bardziej doświadczeni koledzy niech się wypowiedzą.
Opublikowano

Moze na nagranym przeze mnie filmie nie slychac tego dosc dobrze ale dzwiek jest praktycznie taki sam jak na tym filmie.

 

 

Dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydech seria czy coś było modzone/wycinane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Nie było nic modzone. Także nie przypominam sobie by rolla o której wspominasz była wymieniana. Co to ma wspólnego z tematem jeżeli mogę spytać.
Opublikowano
Ale bylaby to wina rolki gdy pisk zaczyna się dopiero po przejechaniu paru KM być może aż silnik złapie temperaturę (tak mi się wydaje bynajmniej)
Opublikowano

Witam,

 

U mnie praktycznie cały czas słychać taki świst w granicach 1500-2200 obr około, ale mam wywalony dpf i podoba mi się ten dźwięk, fajnie słychać jak się stanie koło rury wydechowej, ale jak otwieram okno to też słyszę.

 

Może poproś kogoś, żeby zrobił przegazówke a sam zajrzyj pod maskę i obejdź auto dookoła, posłuchaj co gdzie i jak, ew na kanał może gdzieś..

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nienawidzę tego dźwięku. Ogólnie lubię mieć cisze na ile to możliwe więc każdy dźwięk ponad fabrykę mnie denerwuje :)

 

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja ze świstami w moim walczę już od 2 lat i swisty na zimnym lub ciepłym mogą dawać rożne rzeczy.

Ostatnio przy wymianie napinacza paska zobaczyłem ze koło pompy wody się rusza i poszła pompa do wymiany a miała iść pompą wspomagania jako kolejna.

Najbardziej dziwny świst dawało mi mikropekniecie rury wody z której to na ciepłym para wodna skraplala się płynem chlodniczym na rolke i pasek :lol:

Na zimnym nie było przecieku.

Dzięki temu ze mam umyty silnik znalazłem ten przeciek.

Odgłosy przy zapaleniu i gaszenie silnika oraz wibracje pracującego ostatnio mi ustały po wymianie poduszek pod silnikiem.

Teraz szykuje się na regenerację alternatora i sprezarki klimatyzacji :8)

Zrobić wszystkich niepozadanych odglosow w silniku m47 na raz się nie da...

MADE IN PRL
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Pewnie odgrzeje kotleta , ale nie chce zakładać nowego tematu . Mam ten sam świst . Mam założone kolejne turbo , bo poprzednie tak samo swiszczalo , ale to nie pomogło , wszystkie uszczelki kolektora nowe . Ostatnio przez 2 tygodnie było cicho , aż do wczoraj . Mam wywalony cały wydech , Egr , chłodnice Egr .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.