Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, wymieniłem wszystkie świecie, kupiłem nowy sterownik, myślałem, że rozwiązanie problemu jest na wyciągnięcie ręki. Niestety. Okrągła wtyczka zasilająca idąca do sterownika nie jest upalona, ona jest jest praktycznie stopiona. Powiedzcie mi jak ten wtyk, kabel odkręcić od rozrusznika, patrzyłem od dołu ale nałożyć tam nasadkę i próbować poluzować graniczy z cudem nie mówiąc jak później tam nałożyć z powrotem kilka przewodów i zakręcić. Czy zdjęcie kolektora dolotowego jest niezbędne a zarazem wystarczy aby bez komplikacji dostać się do tej śruby czy jeszcze zostaną jakieś węże do ściągnięcia (M47N2) ? Kolejne pytanie to to, że nie mogę znaleźć tego przewodu dla silnika 2.0d, a są tylko na necie do 3.0d za 140 zł czy ten kabel też będzie pasować ? Póki co uciąłem kabel w połowie rozbebeszyłem tę złączkę, zagiąłem bardziej wsuwkę, włożyłem, zaizolowałem... no i piękna rzeźba, ale trzeba zrobić zgodnie ze sztuką.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tego kurcze nie wiem. Nigdy nie zwróciłem na to uwagi. Jakbyś dwa tygodnie temu napisał to bym popatrzył, bo wykręcałem go u siebie:) znając inżynierów BMW to jak pół auta nie rozbierzesz to nic nie zrobisz. Sama wymiana filtra powietrza to jakiś kretyński pomysł:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.