Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyszedł taki babol a miało być tak pięknie , akcja jak z brazylijskiej telenoweli .

Wielkie zauroczenie , już prawie związek małżeński i tu nagle rozczarowanie oraz łzy tzw: rozwód przed ślubem

 

Nie dziwi mnie to wcale każdy kto szukał E60 wie jak ciężko jest , a takie z literką D to już w ogóle.

Co do zakupu takiego auta po dzwonku i z cofanką to stanowczo NIE.

Sprytny handlarz powinien się z nią bujać latami aż by uzyskała wartość anglika , tak długo zamrożona kasa i na końcu strata nauczyły by go nie robienia takich baboli.

Niestety ktoś się na nią połasił i nieświadomie lub świadomie zabrał od handlowca i teraz szuka jelenia

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysimir jesteś dla mnie mistrzem. Auto z cofniętym przebiegiem to raz, dwa że jest po dzwonie no i trzy że silnik był wyjmowany, dopytaj bo może tył tez miała uszkodzony to przy okazji dyfer na nowo poskładali i wtedy to już nie ma co się zastanawiać tylko ją kupować bo bedzie cała jak nowa :roll2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cholera...

 

Dla mnie WADY OCZYWISTE tego auta są takie:

1. Auto posiada wyraźne ślady niestarannej naprawy blacharsko - lakierniczej.

2. Niezaznaczona opcja "bezwypadkowy" na 0to_pl raczej w polskich realiach informuje "lekko nie było".

3. Korekta wskazań drogomierza.

 

Dla mnie ZALETY OCZYWISTE tego auta są takie:

1. Prawdopodobnie dobry teraźniejszy właściciel

2. Prawdopodobnie w miarę przezroczysta historia w latach 2003 - 2008 oraz 2010 - 2017

3. TEORETYCZNIE niska cena oferty

 

A że w życiu jednak nie ma nic za darmo - a cena tego auta nie jest wysoka - obstawiam przebyte istotne zdarzenie drogowe, które zapewne zawodowiec zweryfikuje w 5 minut.

Oczywiście mam na myśli sprawdzenie rozległości zniszczeń powypadkowych oraz jakości naprawy blacharskiej KONSTRUKCJI tego BMW (czyli podłużnice, wzmocnienia, progi, fartuchy, belki) - i nie mówię tu o machaniu miernikiem grubości lakieru po zewnętrzności pojazdu.

 

Wiadomo także, że korekta istotnie obniża rzeczywistą wartość tego pojazdu - bo trzeba je traktować jak auto z rzeczywistym przebiegiem RZĘDU 45o.ooo km, a na dokładkę z łatką - korekta i prawdopodobne kombinacje w dokumentacji.

 

A opinia ode mnie - aut po korekcie się nie kupuje. Musimy dojść w naszym społeczeństwie do normalności.

Zależnośc jest prosta - nie będzie popytu na takie perełki, to nie będzie podaży.

Amen.

 

No nic.

BMW E60 530d 2003r. 218KM VIN WBANC71000B140071

nr rej. PL : ZS5583T

Sprzedający Pan Maciej

tel. 605385838 ; 605-385-838

 

Poniżej zrzut ogłoszenia all_pl z dnia 2017-11-15:

 

kox799dbww5veu9mnyad

7bdepqqasmazhhldalqi

em3rudhdk5pqrzrrsaol

g2s928cfqrfyl2kyqt5k

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ma ktoś info gdzie można kupić tą białą siódemkę z linka? Silnik wyciągnięty do generalnego remontu, nowiuśki dach, ćwiara i przód pewnie bez żadnej ryski! :shock: Kupowałbym!

Opublikowano

Witam,

Zaciekawiło mnie zdjęcie pokazane przez zainteresowanego apropo przebiegu, a że był to zrzut z forum to wszedłem i ciekawe rzeczy się dowiaduję.

 

Po pierwsze tak kupowałem auto od handlarza z Chojnic, niestety jedyne co było okolicy to 20km stacja do pomiaru geometrii gdzie też się udałem. Z geometria było wszystko jeszcze w normie mimo uszkodzonego przodu.

 

Po drugie silnik był wyciągany z tego co pamiętam bo (nie pamiętam określenia wózek albo sanki pod silnikiem) nadawały się do wymiany a w związku z czym od razu wszystkie części wokół silnika zostały wymienione na nowe łącznie z kołem pasowym kolektor em odlotowy I łącznikiem gumowym wału.

Auto było naprawianie w bmw bedargowo i na tamten cz as posiadali autoryzacje. Kwota tamtej szkody wyniosła mnie 20-30tys zł. Ktoś napisał że tył pewnie też był robiony, a i owszem w mojego brata ktoś stuknal i zderzak był wstawiany nowy również w bedargowie.

 

Wracając do licznika. Dzisiaj to ja też jestem mądrzejszy i wiedza i technologia się posunąć do przodu i sam kupując e91 sporo się naszukalem zanim kupiłem coś dobrego. Ale 7 lat temu trochę to inaczej wyglądało. I tak wiem powinienem sprawdzic ale tego nie zrobiłem. Mój błąd.

 

Ktos mi zarzuca że robiłem auto po lebkach, śmieszy mnie to po prostu :) auto od początku jest serwisowane w bardzo dobrej firmie bmw top service (od kiedy w zasadzie się otworzyli) z tego co mi mówią to są autoryzowani przez Niemców i każda naprawa jest rejestrowania na serwerze w Monachium. A proszę mi wierzyć że na prawdę dużo serca i pieniędzy wsadzilem w to auto. Nie mówię że jest idealne bo takie to w salonie stoją.swoja droga dzisiaj zainteresowany wziął je na przegląd i wyszło że wahacz tylni lewy górny do wymiany jest i dwie tuleje w przednich wachaczach. Zero wyciekow z silnika turbiny etc. Jakieś pocenie na vacuum pompie i na wybieraku skrzyni co ponoć jest w każdej bmw z manual em. A i jeszcze pasek do wymiany oo olej z vacuum na niego poleciał.

 

Ktoś się wtryskami interesował, otóż były wysłane do jakiegoś zakładu w Polsce i są w idealnym stanie, co reszta serwisant z bmw potwierdził podczas dzisiejszej diagnozy.

 

Żona pozdrawia bo się usmiala jak jej przeczytałem wpisy.

 

Tak dla zainteresowanych z ostatnich wymian było to: ibs, klocki tarcze, wezyki elastyczne od hamulców, końcówki drążków, koło pasowe i kolektor ssacy z tego co na tą chwilę pamiętam, do przeglądu i regeneracji były wtryski, turbo pompa wysokiego, magistrala

 

Jakby ktoś miał jakieś pytania to proszę pisać, chętnie na wszystkie odpowiem bo nie mam nic do ukrycia.

 

I wypraszam sobie dziwne komentarze pod moim adresem bo nie szczedzilem pieniędzy na ten samochód jak i na żaden jaki posiadam.

 

Jeżeli uważacie że mało chce za to auto to czekam na propozycje :)

 

Z pozdrowieniami Maciej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt tu nie napisał, że auto jest zaniedbane, bo to zainteresowany zauważyłby raczej przy pierwszych oględzinach, problem, że przebieg jest skręcony i był robiony przód, co w połączeniu w wyjęciem silnika, wskazuje na coś więcej niż stłuczkę. Są zdjęcia przed naprawą? Wracając do ceny to była ona powiedzmy bardzo dobra przed wyjściem na jaw korekty przebiegu, teraz jest powiedzmy w sam raz :D

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Moderatorzy
Opublikowano
BMW TOP SERVICE nie ma nic wspólnego z autoryzowany serwisem BMW, kupili oprogramowanie i dostęp(częściowy). Autoryzowany w Szczecinie jest tylko Bonkowski.
Opublikowano

Witam,

Niestety zdjęć sprzed naprawy nie posiadam. Próbowałem z bendargowa wziąć ale powiedzieli ze nie maja. Chociaż z tego co kojarzę to jak to auto przyjmowali to robili dokładną dokumentację.

Auto robiłem dla siebie a nie na handel jak co niektórzy sądzą.

 

BMW top service, jak do ich przechodziłem i w sumie dalej tak twierdzą są dalej autoryzowani, auto robione na oryginalnych częściach, komputer połączony z centrala bmw w Niemczech, nie mam powodów podejrzewać ten serwis o brak autoryzacji. A jak jest prawda to wiedza tylko oni. A jak ktoś jest malkontentem to jego sprawa. :)

 

Pozdrawiam Maciej

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kłamią by złapać klientów, to zwykły warsztat a to że kupili dostęp do bazy o niczym nie świadczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście że nie są autoryzowany serwisem. Mają wykupiony dostęp do Aftersales Online System gdzie mogą diagnozować i programować online.

Taki dostęp może wykupić każdy warsztat bez jakichkolwiek wymagań ze strony BMW.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź, bo ceny mają jak w ASO :)

Moje zaufanie do ludzi spada, znam właściciela od dawna jeszcze jak w bedargowie był kierownikiem I nigdy nie miałem podstaw mu nie ufać...

 

Dziękuję za informacje

 

Pozdrawiam Maciej

Opublikowano

Moim zdaniem niektórzy tutaj popadają w paranoję, to że właściciel popełnił błąd i kupił kiedyś auto ze skręconym przebiegiem to oznacza że już nigdy go nie powinien móc sprzedać i powinien je zezłomować? Nie histeryzujcie tak:)

 

Nie rozumiem też właściciela, wygląda jakby miał coś do ukrycia, bo bardzo zdawkowo opowiedział o naprawie przodu którą robił podczas swojej kadencji, a widać że na autach się co nieco zna - lepiej bądźmy tutaj ze sobą szczerzy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Powinien informować o korekcie i tyle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt chyba nie chciałby sprzedawać auto, które kiedyś miało cofnięty przebieg, bo to nie będzie później prosta sprawa, o to tu chodzi. Ja osobiście mógłbym kupić auto po cofce, ale na "gorąco" i wróciłbym do rzeczywistego przebiegu ale nie takie jak w tym przypadku, bynajmniej nie świadomie :wink: od dawna sprawdzam i kupuję auta na chłodno, więc mi to nie grozi :8) jeżeli założyciel tematu mimo wszystko chce kupić to auto to wg mnie kluczowe jest to czy są zdjęcia tego zdarzenia z przodu auta.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

Jeszcze mam zdjęcia z koronacji Chrobrego ;)

 

Nie wiem jak z dedukcją faktów , ale skoro napisałem, że pytałem serwis (wtedy autoryzowany) o zdjęcia/zakres prac naprawy to w domyśle sam nie posiadam takowych.

Przykro mi, że nie jestem chomikiem co takie rzeczy trzyma tyle czasu. A jakbym miał coś do ukrycia to nawet bym o tym nie wspomniał czyż nie ? chętnie bym pokazał FV za tamta naprawę, jednak nawet takich dokumentów nie trzyma się dłużej niż ustawowe 5 lat, a wszystkie FV za naprawy do 5 lat wstecz na życzenie mogę wyciągnąć od swojej księgowej.

Podnoszenie głosu, że silnik był wyciągany to już jeżdżący złom jest dla mnie śmieszne. Sam mechanik bmw miał problem żeby cokolwiek zobaczyć czy było coś rzeczywiście robione, dopiero jak mu sam wskazałem miejsce gdzie było puknięte stwierdził, że rzeczywiście. Poza tym nie wiem jakim trzeba by być imbecylem dając auto trumnę swojej ciężarnej żonie, żeby woziła do tego jeszcze drugie dziecko.

 

z pozdrowieniami

Maciej

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie ma co się denerwować, każdy kto kupuje cokolwiek używanego powinien mieć ograniczone zaufanie, gdybyś takie wcześniej miał to sprawdziłbyś przebieg i wiedział o korekcie ;)

Nikt Ciebie nie wini ,że skręciłeś licznik ale jesteś winien zaniedbania przy kupnie :)

Opublikowano

Tak tylko widzę jakieś dziwne posadzenia że auto zostawia w mniemaniu niektorych 4 ślady na drodze jest pewnie zrobione z 3 e60. A jak ja staram się odpowiedzieć na te pytania na które znam odpowiedź bądź cokolwiek pamiętam to zaraz oczernianie. Żeby chociaż 1/4 użytkowników aut inwestowania w nie tyle co ja to na drogach byłoby zdecydowanie mniej incydentów.

 

Co do ograniczonego zaufania to z pół roku temu zakupiłem e39 z Niemiec od policji kryminalnej I nawet auta a oczy nie widziałem. Tyle co mi zdjęcia przysłali. I opis auta dali. A niby w momencie kupna miała 160tys. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt chyba nie chciałby sprzedawać auto, które kiedyś miało cofnięty przebieg, bo to nie będzie później prosta sprawa, o to tu chodzi. Ja osobiście mógłbym kupić auto po cofce, ale na "gorąco" i wróciłbym do rzeczywistego przebiegu....

Ja kupiłem swoje auto z korektą.Wcześniej sprawdziłem je w ASO i gościu skręcił je do 180 tkm o 54 tkm :duh: choć była książka serwisowa do końca z przebiegiem 234 tkm :duh: (Boże co za idiota!)

Licznik został "przekręcony" z powrotem na normalny przebieg i jest ok.Nikt nie będzie miał do mnie pretensji w przypadku sprzedaży (no ale nie mam książki :cry2: )

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak tylko widzę jakieś dziwne posadzenia że auto zostawia w mniemaniu niektorych 4 ślady na drodze jest pewnie zrobione z 3 e60. A jak ja staram się odpowiedzieć na te pytania na które znam odpowiedź bądź cokolwiek pamiętam to zaraz oczernianie. Żeby chociaż 1/4 użytkowników aut inwestowania w nie tyle co ja to na drogach byłoby zdecydowanie mniej incydentów.

 

Co do ograniczonego zaufania to z pół roku temu zakupiłem e39 z Niemiec od policji kryminalnej I nawet auta a oczy nie widziałem. Tyle co mi zdjęcia przysłali. I opis auta dali. A niby w momencie kupna miała 160tys. :)

 

To normalne przy skali oszustw jakie u nas występują, zresztą sam już padłeś ofiarą takowego ;)

Opublikowano

W sumie tak, pewnie teraz powinienem się ukamieniowac za to :) tylko ten co nic nie robi jest nieomylny. Trudno dałem się zfrajerowac, jakoś muszę z tym żyć.. Haha żeby w życiu ludzie mieli tylko tego typu problemy. Nie jestem z tego powodu szczęśliwy ale nic na to nie poradzę.

 

Z pozdrowieniami

Maciej

Opublikowano

Trochę to dziwne kolego że nie wiesz jaki był zakres naprawy twojego auta po stłuczce. Bardzo dziwne.

 

Dodatkowo miej na uwadze że jesteś teraz poinformowany o tym że auto miało przekręcony przebieg i ta informacja stąd nie zginie, więc musisz powiadomić o tym kupującego, gdy tego nie uczynisz w praktyce popełnisz przestępstwo.

Opublikowano

Dziwne ze nie pamiętam co dokładnie było robione 7 lat temu... Nawet nie wiem co odpowiedzieć, szkoda że człowiek nie ma pamięci podręcznej bo by wszystkie szczegóły zapamietywal. Jestem ciekawy czy szanowny Pan pamięta to było 7 lat temu 13 kwietnia że szczegółami. Śmieszne, w sumie to dobrze że się nie spytałem Jaś wtedy była pogoda bo jakbym tego już nie wiedział to na pewno auto trumna :)

 

Pozdrawiam Pana pamięć absolutna :)

 

Maciej

Opublikowano

Dla człowieka HDD: z tego co pamiętam:

Do wymiany była maska i zderzak, pas przedni z chlodnicami ta belka za zderzakiem, sanki czy tam łoże pod silnikiem. Mocowanie belki z lewej strony ugielo się o kilka cm.

Silnik był wyciągany żeby wymienić te sanki pod nim. A jako że nie jestem technologiem budowy aut to nie wiem czy to było potrzebne czy nie, zaufalem warsztatowi że tam trzeba. Jako że już silnik był wyciągany to powymieniane były elementy do około co podpadalo wzrokowo. Z tych ważniejszych rzeczy to kolektor ssacy, koło pasowe oraz jakiś gumowy łącznik za skrzynia czy wału. Błotniki zostały te co z fabryki wyjechały i reflektory tak samo.

Co do reflektorów to niedawno wysłałem je do regeneracji i zostały wymienione na nowe klosze, oraz zarniki.

 

Tyle z rzeczy co pamiętam co i tak jest moim zdaniem dobrym wynikiem zważywszy na to że było to tak dawno :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.