Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam...tak jak w temacie szukałem ale nie mogę znaleźć....wie ktoś może gdzie dostanę gotowa tubę do schowka bagażnika po lewej bądź prawej stronie tak żeby można było tylko podłączyć i by śmigała? Czy trzeba odpowiednio dobrać pod jakieś parametry? Nie znam się za bardzo na audio ale chciałbym lepszą moc wykręcić z głośników bo przy glosniejszym słuchaniu muzyki zaczynają trzeszczec glosniki. Widziałem kiedyś filmik na yt właśnie z wbudowana tuba w schowek boczny w bagażniku i fajnie to wygląda a miejsca nie zajmuje tylko że nie było powiedziane co i jak...pozdrawiam
Opublikowano

Widzę że kolega lubi głośno. :D

Oby napewno masz wszystko okej z audio w aucie? Membrany głośników całe?

Naprawdę ciężko wytrzymać w X3 jak się zrobi bardzo głośno do tego nic nie trzeszczy.

W boczkach bagażnika nie zmieścisz tuby jedynie luzem w kufrze. W boczki bagażnika ewentualnie wejdą głośniki

Jest jeszcze opcja wypatroszenia bagażnika łącznie z przerzuceniem kwasa pod maskę wtedy jakiś konkretny głośnik lub mały sub tam wejdzie ale też nie będzie to tuba.

Skoro nie bardzo się znasz to oddaj auto w ręce specjalistów od car audio wtedy będziesz miał głośno no ale i też drogo.

A masz ten filmik z YT?

Raczej nie licz na gotowca ze sklepu pozostaje custom - home made

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
To nie to że są walniete membrany...wszystko jest ok tylko że zmieniłem sobie radykałów oryginalne na pioneer 7800bt i jak dałem basu na maxa i głośność to wtedy tak trzeszcza tzn wydaje mi się że za słabe a jakby właśnie wstawić tubę to myślę że by rozwiązała sprawę...zaraz poszukam ten link
Opublikowano (edytowane)

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano
Dzięki ale niestety firma nie wchodzi w grę bo jestem z UK....chciałem sam to ogarnąć i tylko dowiedzieć się na co trzeba zwrócić uwagę...no nic chyba będę musiał zmienić plany...dzięki za pomoc.
Opublikowano