Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search:

Na forum jest już wiele istniejących tematów na temat ładowania, zadawaj w nich pytanie zamiast zakładać nowy temat!

 

Witam.

Jestem posiadaczem BMW 530d z 2004 roku już 4 lata. 2 miesiące temu jadąc w trasie wyłączył się idrive, przestało grać radio i na desce zrobiła się choinka. Zatrzymałem się wyłączyłem samochód, którego potem nie dało się uruchomić, dopiero po podpięciu kabli zapalił i tak już jeździł bez problemu około miesiąca, gdzie po tym czasie znów pojawiła się ta sama sytuacja. Samochód na lawecie pojechał do mechanika, gdzie u niego zapalił bez problemu, skasował tylko masę błędów, które pojawiły się jak mi to mówił od zbyt małego napięcia. Teraz znów mam podobną sytuację tylko wyskoczyła czerwona kontrolka akumulatora i idrive przygasa zero innych błędów na desce jak to miało miejsce wcześniej. Sprawdzałem napięcie miernikiem i jest na poziomie 13.5V. W czym tkwi problem ? Na forum wyczytałem, że przyczyną może być alternator, regulator napięcia jak i sam akumulator. Sam nie wiem od czego zacząć. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

viewtopic.php?t=297611

Sprawdź i obserwuj napięcie w ukrytym menu , najczęściej problemem są zurzyte szczotki na alternatorze , klema IBS , przewód masowy na silniku .

Jakie konkretnie błędy były ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.