Skocz do zawartości

wymiana uszczelek w pomie vacum e46 silnik n42


kriss020

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pasjonatow a wiec wiem ze wymiana uszczelek do latwych nie nalezy uszczelki juz zakupilem orginalne mala i duza lecz moje pytanie jest takie :

Po jakim czasie moge odpalic auto gdy wymienie juz uszczelke?

Czym najlepiej wyczyscic taka vacum pomoe w srodku wiem ze nie mozna ruszyc tego jezyczka poniewaz pozniej jest problem z wlozeniem jej

I czy uszczelki mam nasmarowac olejem przez zalozeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym, że wymiana jest banalnie prosta gdyby... nie tragiczny dostęp. Najlepiej sprawdza się małych rozmiarów "grzechotka" z małą nasadką. Co do samej wymiany to nie widzę potrzeby używania nic innego niż sucha szmata do wytarcia miejsc styku uszczelki z korpusem czy pokrywką pompy. Nie ma potrzeby smarowania uszczelek olejem. Jak się domyślam duży oring masz o okrągłym przekroju bo taki zazwyczaj wystepuje zamiennik. Oryginał jest jakby o bardziej kwadratowym przekroju i uważam, że lepiej się sprawdza. U mnie niestety nie jest idealnie po wymianie i nadal lekko puszcza spod pokrywy. Żałuję, że nie użyłem dodatkowo silikonu albo innego oringu. Tylko, że problem bo duży nie jest dostepny w oryginale.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co kupiłeś to nie oryginał. Ja już parę razy dobierałem się do pompy. U mnie jak ciekło, myślałem że spod dekla, kupiłem zestaw, wymieniłem, cieknie. Rozebrałem to cudo i w oryginale w uszczelce jest taki jakby rowek, dałem tam silikon, skręciłem cieknie. Dokładna diagnoza wykazała że to nie ciekło spod dekla, a spod oringa na styku pompy z silnikiem. Juz poszły w sumie 3 oryginalne oringi, dałem nawet silikon Dirco i jeszcze tam gdzieś delikatnie olej się wydostaje. Odpuściłem temat :D
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam w temacie tylko to, że kolega założył taką uszczelkę co kupiłeś i mu o dziwo nie ciekło. Tutaj masz filmik zobaczysz jak wygląda oryginalna uszczelka: https://www.youtube.com/watch?v=63Gw7jkit-0.
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też ten zestaw oglądałem ale wiadomo człowiek chce przyoszczędzić wychodząc z założenia, że to zwykła gumka a jednak nie to samo. Napisz bo sam jestem ciekaw i pewnie wymienię na oryginał bo już mnie drażni to kapanie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli numery uszczelek się zgadzają to oryginały, nie martwić się na zaś. A na pewno leci spod dekla pompy? Może jak u mnie daje spod oringa, a wygląda jakby dawało spod dekla. Zapodam filmik
akcja od 9 minuty, może jeszcze podciekać spod tego gówienka. Tylko aby to zrobić trzeba zdjąć osłonę zaworów.
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.