Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Moja 318is nie chce odpalić, rozrusznik kręci, pompy paliwa nie slychac, napięcie na wtyczce do pompy mam, zapodałem tez napięcie bezposrednio do pompy (z oswietlenia kabiny) i nie zagadała, więc typuje na uszkodzoną pompe, ale nie pasują mi dwie rzeczy:

 

- podobno sprawną pompe slychac juz po włączeniu stacyjki (przed uruchamieniem rozrusznika). U mnie napięcie na zasilaniu pompy NIE pojawia po przekreceniu stacyjiki tylko dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem więc ta teoria sie nie sprawdza, ktos mi to moze wyjasnic?

 

- wyczytalem ze winny moze byc tez przekaznik pompy w skrzynce bezpieczników, wg serwisówki bentleya nalezy go sprawdzac przez zwarcie styków 30 i 87 pod nim, ale u mnie napiecie na wtyczce do pompy jest niezalezne od tego - niewazne czy jest on włozony czy nie, czy styki zwarte czy nie, to przy kręceniu rozrusznikiem mam napiecie na pompie, wiec po jakiego grzyba takie sprawdzanie? swoją drogą zrobilem to i nie pomogło.

 

Napiecie sprawdzalem miernikiem z żarówką.

 

Pozdro

 

Zbir

Zbir
Opublikowano

ok pytanie drugie juz sam pojąłem - zwiera sie styki 36 i 87 po to zeby zasilic pompe z ominieciem stacyjki.

 

Czy ktos wie gdzie w-wie mozna kupic wkład pompy paliwa - taki jak sprzedają na allegro za 150 zł :

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1355341

 

(kompletna niemiecka pompa kosztuje 700 zł i to nieoryginalna wiec raczej podziękuje...)

 

Pozdr

Zbir
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem kompletną ORYGINALNĄ pompę do 325 w sklepie na narbutta u milych Pań za 500 z groszem, masz dwuletnią gwarancję więc chyba warto a zresztą co oryginał to oryginał a w komplecie jest też czujnik od wskaźnika paliwa a jak popatrzylem na stary to.... strasznie już zjechany :) polecam nową i oryginalną pompę jeśli to oczywiście pompa...
Opublikowano

a to ciekawe, te 700 zl zaspiewali mi na puławskiej.

 

Na razie pompa odżyła - podpiałem jeszcze raz na krótko i zagadała, cos musialem wczesniej zle robic.

 

Póki co chodzi, czekam az znowu padnie to bede dalej badal temat.

 

 

dzieki

Zbir
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie ma możliwości żeby pompa raz żyła raz nie, albo trup albo nie. Jeśli teraz chodzi i nie wyje to na 99% masz jakąś usterke w elektryce i tu trzeba szukać winowajcy :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

no wiec po tygodniu padła znowu. Scenariusz jak poprzednio: póki zamontowna była w baku to nie działała (zasilanie brałem bezposrednio z aku), po wyjeciu zagadała, wlożylem wiec spowrotem i odpaliłem auto - popracowała pare sekund i znów zdechła. Wymieniłem i od tego czasu (2 tygodnie) jest ok, wiec jednak 'to chyba pompa :wink: '

 

Ciekawostka - jako że druga awaria nastąpiła w trasie i nigdzie w okolicy nie mogłem dostać tej częsci od ręki, lokalny mechanik zamontował pompe (tzn. sam wkład pompy) od Audi (bodajże A4). Wkład pasował do obudowy idealnie i póki co działa bez zarzutu.

 

Mój spokój burzy jednak świadomośc że mam w aucie takie 'kombinowane' rozwiązanie... :?

Zbir
Opublikowano

Czesc

Jeszcze nie widzialem tak pedantycznego Zbira :P

Czy ty myslisz,ze pompy paliwa produkuje BMW?

Jezeli ta ,to jestes w bledzie!

Ta pompa od A 4/Audi/prawdopodobnie jest Boscha,ktory rowniez produkuje do BMW.

Wiecniech ta operacja nie burzy Twojego spokoju.

pozdrawiam.

Jak wlozysz maske od Syrenki,to wtedy co innego :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.