Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dostęp bezkluczykowy działa nieprawidłowo.

Auto otwieram i zamykam z przycisku na kluczyku, mogę je normalnie odpalić gdy kluczyk jest w stacji kluczyka.

Gdy ciągnę za klamkę jednych/ drugich, tylnej klapy lub też szyby, w większości prób nie działa, albo działa tylko, gdy długo trzymam np klamkę. Przy czym, żeby załapał, muszę mieć kluczyk w drugiej ręce. Jak jestem w aucie i klucz jest poza stacją kluczyka, nie mogą odpalić silnika, wyrzuca komunikat o braku kluczyka w aucie.

Zapytacie pewnie o błędy, ale z tego co ostatnio patrzałem, nic nie było, ale postaram się jeszcze sprawdzić. Czy z poziomu INPA, ew. DIS można wymusić/sprawdzić moduły/anteny?

Na moje będzie to albo CACU ( Comfort Access Control Unit ), albo CAS. Czy po wymianie CACU, trzeba go programować, czy wystarczy tylko zainicjalizować w CAS?

Poprzez zainicjalizowanie rozumiem: ( strona 23 )

http://www.meeknet.co.uk/E64/Comfort%20Access.pdf

Opublikowano

Witam,

Typowe dla E91, przetarły się kable w elementach gumowych pomiędzy karoserią i tylna klapą.

Kilka miesięcy temu pisałem o tym. Poszukaj.

Pracy na godzinę, półtorej, o ile wiesz jak zacząć.

Inne rozwiązanie to wizyta u elektryka.

Opublikowano
Jak twoje auto jest wyposażone w dostęp komfortowy to tak. Z vin auta wszystko wyczytasz po zdekodowaniu :wink:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zamykając temat, chciałbym potwierdzić rozwiązanie opisanego problemu w naprawie wiązki w prawej osłonie elastycznej pomiędzy nadwoziem a klapą szyby w E91.

 

Proponuje zrobić to porządnie i nie jest to wtedy roboty na godzinę czy dwie, a większą część dnia., bo albo robimy coś raz i porządnie, albo może nie róbmy tego wcale. Lutowanie, łączenie przewodów w lub pobliżu elastycznego przepustu uważam za fuszerkę...

 

1. Demontaż spoilera.

2. Sprawdzenie napięć miernikiem na kostce X1143.

3. Demontaż tapicerki bagażnika włącznie z częścią podsufitki, prawy plastik na którym pracuje roleta musi zostać zdemontowany.

4. Przygotowanie nowej wiązki z odpowiednich przewodów.

5. Wycięcie i demontaż starej wiązki, przygotowanie pilota z drutu i przeciąganie nowej wiązki. W elastycznym łączniku jest specjalna masa samowulkanizująca, która jest bardzo ważna i niedopuszcza do przedostawania się wilgoci do wnętrza pojazdu... Raz, że nie można się jej pozbyć, dwa, że jest to raczej niewykonalne, trzy, przeciąganie czegoś przez nią to katorga i trzeba robić to rozważnie, aby jak najmniejszą jej część stamtąd wyciągnąć, ewentualnie uszczelnić braki/ubytki ww. masy )

6. Lutowanie i odpowiednie zabezpieczenie elektroizolacyjne i mechaniczne miejsca lutowania. ( Ja uważam, pomimo posiadania odpowiednich zaciskarek, że naprawa wiązki w samochodzie jest lepiej wykonana, gdy jest lutowana, oczywiście lutowanie musi się odbyć w odpowiednim miejscu. )

7. Sprawdzenie roboty.

8. Sprawdzenie napięć miernikiem.

9. Spięcie i ułożenie instalacji po naprawie.

10. Montaż tapicerki i spoilera.

 

Przy okazji można naprawić/wymienić przewody wspólnego potencjału pomiędzy klapą, klapą szyby a nadwoziem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.