Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem nowy - specjalnie zarejestrowałem się aby móc zapytać się użytkowników o to ogłoszenie:

http://www.bmwe92.pl i link z otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-pl-bezwypadkowy-samochod-zarzadu-firmy-ID6zhXHp.html#bb44e4517b

Od jakiegoś czasu rozglądam się za taką maszyną dla żony.

Czy ktoś już to oglądał? Czy warto przejechać się do Warszawy bo mam trochę daleko?

Z góry dzięki, pozdrawiam

Sławek

Opublikowano

Vehicle Identification Number WBAWA71077JT26264

Type WA71

Model 320i Ol - EUR

Development Code E92

Chassis COUPE

Steering LL

Doors 2

Engine N43

Displacement 2.00

Power 125

Drivetrain HECK

Transmission AUT

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/creambeige - LCGE

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2007-06-09

 

Standard Equipment

1CB Co2 Content Co2 Umfang

2C4 L.-a. Wheelsstar Spoke 157 Lm Raeder Sternspeiche 157

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

520 Foglights Nebelscheinwerfer

522 Xenon Light Xenon-licht

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

302 Alarm System Alarmanlage

4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel

4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

493 Storage Compartment Package Ablagenpaket

507 Park Distance Control (pdc), Rear Park Distance Control (pdc), Hinten

521 Rain Sensor Regensensor

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung

563 Lights Package Lichtpaket

663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional

7RS Comfort Package Comfort Paket

8SP Cop Control Cop Steuerung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

993 Model Year Code Modelljahrescode

Opublikowano
Jeżeli chcesz mogę zobaczyć samochód. Bez mierników lakieru itd - jako zwykły użytkownik doinwestowanego auta. W razie czego daj znać na priv.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
VIN: WBAWA71077JT26264

Type WA71

Model 320i Ol - EUR

Development Code E92

Chassis COUPE

Steering LL

Doors 2

Engine N43

...

 

Nie znam tego auta i moja opinia nie dotyczy tego egzemplarza bezpośrednio.

 

ALE:

Jeśli kochasz swoją żonę to zapomnij o jakimkolwiek BMW z silnikiem o kodzie N43 - nawet ślicznego, nawet po zarządzie firmy, nawet serwisowanego do potęgi 'N".

A już w nadwoziu E92 - to w szczególności.

Bez wyjątków.

Psuje się mocno, drogo, wiecznie coś i najczęściej spora forsa - bo musi być na nowych częściach i często w oryginale...

Na dokładkę nie jedzie, sporo pali, kiepsko się sprzedaje, źle się starzeje...

A na dobicie absolutnie nie pasuje do tej wersji...

Masakra.

I powie Ci to każdy szczery i Tobie życzliwy człowiek - co zna temat.

Amen.

 

PS1. Dlatego taka tania - a i tak może się na to skusić jedynie techniczny ignorant.

PS2. Wiadomo, jest jeszcze jeden sporo gorszy ówczesny pomysł na silnik w BMW - 320si (ma silnik N45), ale pomimo, że pewnie ktoś będzie udawadniał, że N43 ma i jeździ ok, ale primo - to jest rzadkość, secundo - i tak się wkrótce zepsuje.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na dokładkę nie jedzie, sporo pali

Nie mam zamiaru szczególnie bronić tej wersji silnikowej, bo nie jest udana, ale do tego co napisałeś muszę się przyczepić..skąd takie informacje? Jeździłeś? Ja tak i powiem, że mocno zaskoczyło mnie te 170km, bardzo ładnie zbiera się z dołu, dość elastyczny a spalanie porównywalne do mocnego kopciucha, więc tu zdecydowanie nie zgodzę się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na dokładkę nie jedzie, sporo pali

Nie mam zamiaru szczególnie bronić tej wersji silnikowej, bo nie jest udana, ale do tego co napisałeś muszę się przyczepić..skąd takie informacje? Jeździłeś? Ja tak i powiem, że mocno zaskoczyło mnie te 170km, bardzo ładnie zbiera się z dołu, dość elastyczny a spalanie porównywalne do mocnego kopciucha, więc tu zdecydowanie nie zgodzę się.

Jak kupowałem w tamtych czasach swoje pierwsze nowożytne BMW - E91 330d manual RWD 2008 231KM to najpierw podchodziłem do sedana E90 320i 170KM.

R6 swoje kosztowało, chciałem wtedy przyoszczędzić, a więc trochę tych N43 widziałem.

O dynamice nie będę się wypowiadał bo być może już zbyt długo jeżdżę energicznymi samochodami, niestety dla mnie odczuwalna dynamika sedana E90 320i 170KM jest UMIARKOWANA (przy E92 coupe określiłbym - nieprzystająca), a jeśli chodzi o spalanie, to oglądając poszczególne ogłoszenia sprawdzałem na BC średnie zużycia i mniej niż 9l/100 km nie widziałem, a często było to kilkanaście l/100km.

Zresztą można zobaczyć tu na www_autocentrum_pl:

Deklaracja producenta 6,4 l

Średnie spalanie 9,4 l

Minimalne średnie zużycie paliwa: 8.4 l

Maksymalne średnie zużycie paliwa: 12.7 l

Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe: 7.2 l

https://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/seria-3/e90-91-92-93/coupe-e92/silnik-benzynowy-320i-170km-2006-2010

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Jeździłem zarówno e92 20i jak i e90 i BMW powinno wszsytkie te samochody odkupić, spalić i o nich zapomnieć. 320D dosłownie zjada 320i a pali przy tym dużo mniej.

Też zastanawiałem się nad benzyną ale po przejażdzce odpuściłem temat, sens zaczyna to mieć od 325i ale to już zupełnie inna kategoria kosztów i eksploatacji

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jaki silnik w Pb jest mało awaryjny w tej kwocie w e92 ? Doradźcie konkretnie założycielowi tematu :twisted2:
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Mam tylko jedno pytanie - skoro sławetny N43 jest jak diabeł wcielony to jakim cudem na mobile.de pojawiają się egzemplarze z tym silnikiem z przebiegami rzędu 250, 300?

Czy to jest naprawdę problem silnika, czy może krajowych mechaników, którzy nie wiedzą co mają zrobić, czy może nasze rodzime paliwo nie służy?

Pozdrawiam

Sławek

Opublikowano
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.

Mam tylko jedno pytanie - skoro sławetny N43 jest jak diabeł wcielony to jakim cudem na mobile.de pojawiają się egzemplarze z tym silnikiem z przebiegami rzędu 250, 300?

Czy to jest naprawdę problem silnika, czy może krajowych mechaników, którzy nie wiedzą co mają zrobić, czy może nasze rodzime paliwo nie służy?

Pozdrawiam

Sławek

 

Wg mnie, te przebiegi jak sam napisałeś - pojawiają się, ale nie są normą.

Poza tym zapewne inna jest sytuacja, kiedy tym autem jeździ ktoś kogo rzeczywiście na nie stac, serwisuje je regularnie i nie do końca patrzy na koszta.

A kupując auto używane nie wiesz, jak było użytkowane i na czym oszczędzane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M54 są po 2tys :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim zdaniem ceny poszczególnych silników używanych są mieszanką trwałości / średnich przebiegów / popularności / cen sprawnego pojazdu - do którego można je zainstalować.

A więc o cenach używanych silników BMW decyduje kapitalizm - czyli stosunek podaż / popyt...

I tyle.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Pomijając już że silnik to kibel, to czym zainteresowało cię to ogłoszenie? Brak navi, xenonow itd... totalny pustak.

 

Niedługo będę miał podobną 320d z 2008 roku z navi, xenonami, niestety w szatach ale nie można mieć wszystkiego :) jak znajdę jakąś ciekawą skórę to może doposaże zawsze inaczej to wygląda a koszt nie duży , 103 tyś.km przebiegu.

Cena też koło 40 będzie.

Jak przyjedzie na wrzucę na forum to zobaczysz.

Opublikowano
Pomijając już że silnik to kibel, to czym zainteresowało cię to ogłoszenie? Brak navi, xenonow itd... totalny pustak.

 

Xenony są - ale to nie jest priorytet. Jest w automacie - a to dla żony kluczowe. Najważniejsze jednak, że jest bezwypadkowy, krajowy i z całą dokumentacją serwisową.

Zeskanowali wszystkie faktury - dokładnie widać, że zostały zrobione kluczowe problemy N43 (przeglądałem forum): cewki, napinacz rozrządu, wtryski, sonda NOx dwa razy.

Już raz się naciąłem przy kupnie samochodu - nie ma lepszych bajkopisarzy jak sprzedawcy - tutaj przynajmniej są papierki.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak kupisz to pamiętaj tylko, że to już nie jest benzyna, która nadaje się typowo do miasta, bo tu trzeba wypalać katalizatora podobnie jak dpf w dieslu, więc co jakiś czas trzeba go przegonić i oczywiście sprawdzać błędy czy sonda nox nie padła :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mnie te faktury troszkę śmieszą...

Bo jak auto się psuło to naprawiali co mieli zrobić na kolki postawić?

Czytałeś kiedyś historię jakiegoś dobrego auta?

 

Olej, klocki przod

Olej klocki tyl

Olej żarówka

Olej, olej skrzyni biegów, klocki przod

Olej

 

No i masz w 330d 150 tyś.km ;)

 

Na takich sprzedawców jeszcze bardziej bym uważał, ostatnio był temat bodajże z Białegostoku auto niby serwisowane a totalny gruz po dzwonię...

 

Każdy ma swoje...Grunt to dobrze sprawdzić.

Choć z mojego doświadczenia ci co sprawdzają najbardziej kupują najgorsze ;)

Opublikowano
Mnie te faktury troszkę śmieszą...

Bo jak auto się psuło to naprawiali co mieli zrobić na kolki postawić?

Czytałeś kiedyś historię jakiegoś dobrego auta?

 

Olej, klocki przod

Olej klocki tyl

Olej żarówka

Olej, olej skrzyni biegów, klocki przod

Olej

 

No i masz w 330d 150 tyś.km ;)

 

Na takich sprzedawców jeszcze bardziej bym uważał, ostatnio był temat bodajże z Białegostoku auto niby serwisowane a totalny gruz po dzwonię...

 

Każdy ma swoje...Grunt to dobrze sprawdzić.

Choć z mojego doświadczenia ci co sprawdzają najbardziej kupują najgorsze ;)

Zgadzam się, najlepsze są auta od handlarzy, bez dokumentacji serwisowej. Po wiedzieć, co w aucie było robione, skoro wystarczy posłuchać sprzedawcy. Jest zawodowcem, zna się na robocie, umie ocenić stan auta. Na jego opini można polegać. Do tego standardy uczciwości obowiązujące w tej branży gwarantują zgodność opisu z rzeczywistością.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niedługo będę miał podobną 320d z 2008 roku

Czyli będziesz miał wcale nie lepszy silnik od N43 bo to będzie silnik typu A , najgorszy z możliwych w dieslu ostatniej dekady w BMW. Wtrysk ok 1400zł sztuka, w N43 są chociaż po 800zł :mrgreen: Żaden z nich nie jest dobrym silnikiem ale tak jak pisze zainteresowany, tu auto jest ogarnięte przynajmniej na papierze, navi nie wszystkim jest potrzebna, Ja zdecydowanie bym podjechał i obejrzał auto na żywo. Mam w rodzinie dwa N43 i dwa N47 typu C i oba wyciagają z kieszeni max 2000zł na rok czyli tyle co nic a i tak najwięcej problemów miałem z M60 w e39 bo nie trzymała obrotów :mrgreen:

Opublikowano

Mało jest BMW bez historii serwisowej.

320d w odróżnieniu od 320i przynajmniej jakoś jedzie...

Co lepsze czy gorsze niech każdy sam osądzić.

Navi nie potrzebna- wszyscy wiemy że działa słabo ale każdy chce żeby była!

Ja kupiłem te 320d że względu na to że ma 100 tyś.km z serwisem i jest 100 % w oryginalnym lakierze...

 

Druga sprawa nie ma co marzyć że nowsze auta będą tak jak stare i nie będą się psuły.

Każdy normalny wie że w BMW włożyć 10 tyś.zl to nie problem- mówię o nowszych...

 

Żeby nie ta poroniona akcyza nikt by nie myślał o motorze poniżej 2.5 nie ważne czy pb czy on

Opublikowano
Pytanie czy jest jakiś silnik benzynowy warty uwagi w E90 bo o którym się nie poczyta to kibel i jakieś problemy. Chyba aby się cieszyć bezproblemową benzyną trzeba szukać w innych markach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, ciężko wskazać w miarę bezproblemowy silnik na pb w e90 :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.