Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja bym wymienił czujnik położenia walu, miałem taki przypadek błędów nie było ,iskra była a auto nie odpalało, podmieniłem czujnik od znajomka i odpalił. A najdziwniejsze było to ze na moim czujniku samochód kolegi odpalił, włożyłem czujnik z powrotem i nie odpalił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja bym wymienił czujnik położenia walu

Tez o tym myslale-test punktow na kole pasowym

ja bym jeszcze sprawdził czy impulsy dochodzą do wtryskiwaczy

na to odpowie proba samostartem

Opublikowano
Rivasi, zakład, ze z uszkodzonym VVT silnik odpali? Poza tym uszkodzone VVT rejestruje bład do ECU

 

zaklad :) to na zdjeciach to moj byly silnik (a raczej moja renka) i recze ze nie odpali, kreci, kreci jak by mial odpalic i nic bo bez ogranicznika kreci sie w kolko a powinien wrocic. spytaj gorika to on odkryl problem bo nikt nie wiedzial o co chodzilo, naszczescie powazna firma mi sprzedala silnik i byl na gwarancji:) to nie uszkodzenie ktore ci komp wylapie bo dla kompa wszystko jest ok jak chodzi o VVT. Teraz ja znam 3 przyadki oprocz mojego na necie a wiec to rzadkosc.

 

Tak, tylko ze to co widzę na zdj. to variatory - nei wiem jak to dokladnie działa, ale mam wrażenie ze ja mowie o valvetronic, a ty o vanosie ;)

 

.

 

Przecież w n 52/53 nie ma wanosów :duh:

Opublikowano

????? WTF

Panowie, jak nie macie zielonego pojęcia, nie doradzajcie.

 

Post wyzej wiekszej bzdury w zyciu nie słyzsałem, a dwa posty wyzej pyta sie, czy n52/53 nie ma vanosów :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tutaj za sterowanie zmiennych faz odpowiada valvetronic

Przemysl czy to klepanie w glowe bylo na miejscu...

Za zmienna faze rozrzadu odpowiada vanos i te silniki je posiadaja...-zauwaz ze napisalem vanos w liczbie mnogiej...

Valwetronik odpowiada za glebokosc uchylenia zaworow - krutko mowiac to jest jak przepustnica.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dwa posty wyzej pyta sie, czy n52/53 nie ma vanosów

To bylo pytanie kontrolne.BMW stosuje vanosy juz tak dlugo ze bardziej na miejscu bylo by pytanie ktory silnik benzynowy BMW go nie posiada...

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, pisze dopiero teraz bo doslownie wczoraj udalo mi sie rozwiazac problem.. Postanowilem wymienic czujnik polozenia walu, nie pomoglo ,ale dopiero po wymianie czujnika komputer pokazal blad 2A39. Odkrecajac pokrywe zaworow demontowalem ten silniczek maly na pokrywie i zauwazylem ze slimak jest urwany. Urwany slimak znalazlem pod pokrywa na zebatce walka.. Kupilem i zamontowalem ten silniczek, kolega zrobil adaptacje. Silnik odpalal ale chodzil nie rowno i slychac bylo lekki metaliczny pisk i gasl odrazu. Kolega odlaczyl przeplywke i silnik pracuje elegancko, obroty nie faluja pisk po paru minutach ustal. Teraz tylko wymienie olej i przeplywomierz i mam nadzieje ze juz auto bedzie ok. Dzieki za pomoc i pozdrawiam
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam, problem chyba dotyczy również mnje. Podczas jazdy zgasł mi dosyć nagle n52b30. Sporo błędów związanych z vanosami , synchronizacja, przepustnica. Silnik kreci i ani mysli odpalić. Błędy udało się pokasować poza błędem walka ssącego. Pozmieniałem solenoidy i Ten sam błąd. Paliwo i iskra jest. Valvetronikiem mogę sterować w testach INPY ale nie patrzalem czy przekładnia jest sprawna. Czy coś mechanicznie mogło się stać z vanosem? Chyba odpaliłby nawet słabo, a u mnie jakby świec nie było.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.