Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim BMW, zgasła w czasie jazdy i nie odpala. Po tym jak zgasla odpalila jeszcze pare razy, pochodzila z 10 sekund i gasła. Nastepnie przestała odpalac wogóle. Kolega skasował jej kilka jakiś starych błedów snapem i odpalała na pare sekund po czym za kazdym razem odcinało ją. Pierwszy mechanik zdiagnozował ECU ( zauważył tam wilgoć). Programowano do auta cztery ECU na zadnym nie odpaliła, po czym gosc od komputerów stwierdzil ze moje ECU mysi byc ok i to nie wina ECU tylko cos mechanicznego (diagnozował serwisówka bmw i nic nie pokazało). Moduł pompy paliwa tej za kanapa tylna podmienialem-rezultat ten sam.. Wsadzona nowa pompa paliwa- auto dalej nie odpala.. Rozrusznik normalnie kreci ale auto nie odpala jak gdyby nie dostawało paliwa. Teraz dodatkowo kontrolka kluczyka przekreślonego się zapalila po wyciagnięciu akumulatora. Dodam ze chwile przed awarią samochodu wyskoczył mi bląd poduszki i pasów ( kostki pod siedzeniem byly ok). Macie może jakies pomysły? Auto juz miesiac stoi u mechanika. Prosze o jakieś podpowiedzi. Pozdro!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co opisujesz wskazuje to na problem w obwodzie immobilajzera-sprubuj zapalic zapasowym kluczykiem
Opublikowano
Próbowałem zapasowego klucza, bez zmian. Pytałem mechanika, jest błąd EWS. Dzisiaj ma ktos sie tym zająć. Dam znać jak poszło i dzieki za odpowiedzi. Kabel masowy sprawdzony..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli synchronizacja powinna załatwić sprawę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Synchronizacja EWS zrobiona, auto dalej nie odpala, kreci, prawie odpala ale cos ją blokuje. Jest iskra jest doplyw paliwa. Wlozono nowe swiece i wymienil mechanik jedna z cewek. Macie jakis pomysł?
Opublikowano
Witam. Moj problem dalej nie rozwiązany. Auto nie jeździ, kompresja jest, kreci ale nie odpala. Postawiono diagnoze ze to ECU lub jakas wiązka elektryczna. Ecu było juz sprawdzane w innym garażu, ale kto wie.. Teraz mam do Was pytanie jak najtaniej poradzić sobie z ECU? Kupic ECU+immo+kluczyk i stacyjke i przełożyć czy sam komputer i potem dac do zaprogramowania? Słyszałem ze można zrobić klon mojego ECU.. Nie znam sie na tym a mieszkam w UK i tu ceny są kosmiczne za programowania. Dzieki i pozdrawiam
Opublikowano

To nie ECU,wydasz tylko kase na prozno. Jak ktos zaczyna mowic o ECU to zazwyczaj ze nie ma pojecia co sie dzieje a najlatwiej zepchnac na komputer. zobacz czy nie masz uszkodzonych fizycznie ogranicznikow Valvetronica, radki problem ale sie zdarza i odpowiada dokladnie twoim objawa. Silnik jest wtedy do wymiany, nie pozpowasz tego jak trzeba.

 

Czy zanim nie mogles odpalic pojawil ci sie krotki problem z ladowaniem oprocz ze ci wyskoczyl blad pasow i poduszek (mogles nie zauwazuc bo one nastepuja wtedy jeden po drugim) bo wtedy to na 90% to. ? co nie jest dobrym newsem.

 

tak wyglada uszkodzona (wylamana) czesc: LtbgSBW.jpg

 

cMBnQhn.jpg

 

przyczyn moze byc kilka miedzy innymi zle ustawienie siliczka valvetronica podczas procedury zle zrobionej, wgranie zlego programu do silnika podczas updatu i kika innych.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dzieki za zainteresowanie postem. Jutro sprawdze te ograniczniki. Moje ECU było zawuilgocone a puszka ta biała w której sie znajduje miała na dnie wodę, z tąd pewnie ta diagnoza pierwszego mechanika ze to ECU. Natomiast gość od komputerów programował cztery ECU po koleji i na zadnym auto nie odpaliło nawet na sekundę, stwierdził że to uszkodzenie mechaniczne nie komp.. po czym oddał mi auto z błędem ews.. po synchronizacji EWS auto kreci juz tak jak by miało zapalic a jednak jest kibel dalej.. jakie są koszty jeśli to komputer? Wydałem już sporo a dalej jestem w tym samym miejscu..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Luknij czy rozrzad nie przeskoczyl-na to jest narazony kazdy silnik...

ECU sobie odpusc tak jak radzi kolega wyzej.

Jaki wynik kompresji?

Opublikowano
Ale czy gdyby rozrząd przeskoczył to auto odpalałoby na pare-parenaście sekund i gasło? Tak było jeszcze pare dni po awarii po czym przestało palić całkowicie.. mechanik mówił ze kompresje sprawdzał i jest ok.
Opublikowano
Rivasi, zakład, ze z uszkodzonym VVT silnik odpali? Poza tym uszkodzone VVT rejestruje bład do ECU

 

zaklad :) to na zdjeciach to moj byly silnik (a raczej moja renka) i recze ze nie odpali, kreci, kreci jak by mial odpalic i nic bo bez ogranicznika kreci sie w kolko a powinien wrocic. spytaj gorika to on odkryl problem bo nikt nie wiedzial o co chodzilo, naszczescie powazna firma mi sprzedala silnik i byl na gwarancji:) to nie uszkodzenie ktore ci komp wylapie bo dla kompa wszystko jest ok jak chodzi o VVT. Teraz ja znam 3 przyadki oprocz mojego na necie a wiec to rzadkosc.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest kompresja , iskra,paliwo ...

Nie wiemy ile jest kompresji czy iskra i wtrysk jest w odpowiednim momencie-silnik ma wszystko do odpalenia wiec trzeba posprawdzac czy wszystko jest w odpowiednim momencie.

Mogles miec przeskok o zeba i wtedy bedzie jeszcze odpalal ale mogla nastapic powtorka.

Jesli tak sie stalo to dostaje iskre duzo za wczesnie.

Uszkodzenie ogranicznika vanosa zdarza sie rzadziej niz tafienie szustki w totka ale tez musisz sprawdzic-tez sie spotkalem z taka awaria ale tylko raz...

Opublikowano
Wolal bym trafic szostke w totka.. kur.... :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Rivasi, zakład, ze z uszkodzonym VVT silnik odpali? Poza tym uszkodzone VVT rejestruje bład do ECU

 

zaklad :) to na zdjeciach to moj byly silnik (a raczej moja renka) i recze ze nie odpali, kreci, kreci jak by mial odpalic i nic bo bez ogranicznika kreci sie w kolko a powinien wrocic. spytaj gorika to on odkryl problem bo nikt nie wiedzial o co chodzilo, naszczescie powazna firma mi sprzedala silnik i byl na gwarancji:) to nie uszkodzenie ktore ci komp wylapie bo dla kompa wszystko jest ok jak chodzi o VVT. Teraz ja znam 3 przyadki oprocz mojego na necie a wiec to rzadkosc.

 

Tak, tylko ze to co widzę na zdj. to variatory - nei wiem jak to dokladnie działa, ale mam wrażenie ze ja mowie o valvetronic, a ty o vanosie ;)

 

Co do valvetronica - jestem przekonany, ze podczas normalnej pracy, gdy nie uczylismy VVT pozycji krancowych - ograniczniki nawet nie biorą udziału. Na silowniku jest przekładnia slimakowa, wałek nie przesunie się dopoki przekladnia slimakowa na nim tego nie wymusi.

Opublikowano
Nie wiem juz jak to ugryźć, myślałem już nawet, żeby dać auto na diagnoze do bmw ale troche sie obawiam kosztów, popłynełem już sporo na tym aucie a dalej jest lipa. Nie chce wymieniać ECU w ciemno..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam naprawiasz to auto i potrzebujesz rady jak wszystko posprawdzac krok po kroku czy naprawia mechanik i nie wie co ma robic?
Opublikowano
Auto było już u trzech mechaników i nikt go nie naprawił. Za kazdym razem ponosze koszta dowozu auta plus diagnostyka i wymiany..auto jak nie jezdzilo tak nie jezdzi dlatego pytam o rady. Nie chce juz zostawiac auta u mechanika na zasadzie: nie jezdzi- prosze naprawic bo zbankrutuje..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Otworz filtr powietrza , niech ktos Ci zakreci rozrusznikiem a ty psiknij do rury samostart-zobaczymy czy odpali...

Ustal czy iskra jest w odpowiednim momencie;

Wykrec swiece pierwszego cylindra podjedz tlokiem do gory i na kole pasowym i silniku zrob znak nastepnie wsadz swiece w cewke ,dotknij do masy ,wlacz zaplon i krec walem.Zobacz w momencie przeskoku iskry ile punkt na kole bedzie przed punktem na silniku.Powinien byc ok 8 stopni.

Opublikowano
ja bym jeszcze sprawdził czy impulsy dochodzą do wtryskiwaczy i zmierzył ciśnienie na listwie wtryskiwaczy (tam jest taki krócieć podobny jak w do pompowania opon)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.