Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam w swojej e34 zawieszenie BMW Sport Suspension.

musiałem wymienić przednie amorki i okazało sie że po wymianie przód auta skoczył jakieś 4cm

Poprzednie amortyzatory padły całkowicie (wylały sie,ale po 190tkm)były jeszcze fabryczne boge,dopuki nie zaczeły lać jeździło sie fantastycznie,a obecne to NK gaz/olej ,kupiłem ze względu na atrakcyjną cene 200zł szt. ale to już nie to samo i

dlaczego tak sie podniósł przód?

 

Pozdro

Opublikowano

ja mam podobnie w e38 po wymieniae przednich amorow

 

denerwuje mnie to bo nie chca osiasc

co prawda nie poszly az o 4 cm :) ale stoi zauwazalnie wyzej niz poprzednio

 

az sie zastanawiam czy nie zalozyc krotkich sprezyn

tez nie wiem co na to poradzic :)

 

chyba trzeba troche na nich pojezdzic i z czasem powinny opasc

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Ja tak mialem w e36 325

 

amortyzator gazowy lekko odbija w gore sam z siebie (rebound) , w teorii sprezyna sie nie zuzywa ale moim zdaniem po 200 tysiacach sprezyna jest juz lekko spracowana i nie zachowuje juz zalozonych wlasciowosci, dlatego duzo latwiej zeby auto usiadlo przy duzym obciazeniu, i przy nowym amorku idzie lekko do gory, rada na to jest jedna - nowa sprezyna (nawet seria) nie musi byc koniecznie nizsza. Ja wybralem wtedy najtansze rozwiazanie - ucialem po zwoju ze starych sprezyn :D

efekt ok, wlasciwosci jezdne nieznacznie sie pogaraszja poprzez to ze autko lekko podskakuje np przy szybkim wyjsciu z zakretu, ale spokojnie idzie z tym jezdzic i osiagamy zamierzony efekt - autko stoi normalnie

Pozdrawiam

Opublikowano

samo wroci do normy nowe amorki preza dosc mocno dogory u mnie po wymianie na blistein b4 bylo to samo stalo wysoko i podczas jazdy w lukach bylo czuc nic nie robilem po kilku tygodniach samo wrocilo do normy a autko prowadzi sie kapitalnie. Takze nie zmieniajcie sprzyn nie tnijcie ich chyba ze wam sie nudzi i macie hiperaktywnosc :-)

pozdr.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

zrobiłem już pare ładnych tysięcy na tych amortyzatorach i wydają się dalej stać wysoko

mierzyłem wysokość od dolnej krawędzi felgi(bbs 15")do rantu nadkola i na środku jest 58cm

chyba za wysoko jak na sport suspension?

przypomniało mi się jeszcze że przy wymianie amortyzatorów odbojniki miałem zakładane od seryjnego zawieszenia,może to jest przyczyna?

Opublikowano
ja wsadzilem bilstein b4 na przod, przez 2 miesiace stal wyzej okolo 2-3 cm, nie wnikalem w to, teraz juz sam opadl i jest dobrze.

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano
Mam w swojej e34 zawieszenie BMW Sport Suspension.

 

... a dałeś NK do standartowego zawieszenia więc tak będzie , NK nie robi amorów do sportowej zawiechy a tam przychodzą krótsze / nie mylić z trzpieniem poduszki amora / - NK mają trzy lata gwarancji więc potem usiądą i bedzie OK :wink:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

nie mogłem dać od standartu,bo wogóle nie pasują

od standartu dałem bałwanki lub odbojniki, jak kto woli

i myśle że może one są przyczyną?

może ktoś wie czy się rożnią wymiarami?

tu mają oferte NK http://www.auto-gh.pl i jest tam Sport Suspension

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.