Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vehicle information

========================================

VIN: WBAWY310700A86393

Type code: WY31

Model: X3 20D (EUR)

E-F-R series: F25

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N47T

Displacement: 2.00

Power: 135 (183 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: LUCX - LEDER NEVADA/CX

Prod.date: 2013-02-20

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2K8 LM RAEDER V-SPEICHE 307

S2PA Lockable wheel bolt

S3AT Roof rail, aluminium, satinised

S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

S4U2 ECO PRO

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6NF Connection, MP3 player in mobile phone

S6NL ANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL

S6NR BMW APPS

S6UH Traffic Information

S6VA CIC assignment

S6VC STEUERUNG COMBOX

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8TM TAGFAHRLICHT BEI FAHRZEUGSTART INAK

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S230 Extra package, EU-speciifc

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S420 Sun protection glazing

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S615 Extended BMW Online Information

S616 BMW Online

S633 Preparation, mobile phone, Business

S698 Area-Code 2 for DVD

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S855 Language version, Italian

S884 Operating instructions, Italian

S925 Dispatch protection pack

S962 Deleted, licence plate support front

Opublikowano
najbardzie zalalezy mi na weryfikacji przebiegu
Opublikowano

Jesli chodzi o "picowanie" do sprzedaży to wyklepać tak zmasakrowany błotnik, żeby jako tako pasował do całości to niezłą sztuka, to samo raczej tyczy sie maski.

Nie bez powodu też pewnie nie ma zdjęc z otwarta maską, ciekaw jestem na czym sie ten zderzak trzyma :mrgreen: :mrgreen:

 

A deska?? raczej stawiam ze wcześniej ją ktoś nieumiejętnie regenerował - bo oryginał zdecydowanie tak nie odpala

Opublikowano
Typowo podklepanie by auto wyglądało na uszkodzone mniej niż jest w rzeczywistości. Dopiero po zdjęciu błotnika będzie widać co schowane pod spodem. Coraz częściej spotyka się np częściową naprawę bo kto mierzy czujnikiem uszkodzony samochód przed zakupem? W Częstochowie jest do sprzedania taka "podreperowana" BMW i8

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
Właśnie też mnie interesuje o co chodzi z tą deską- czemu jest tak dziwnie rozerwana...
Opublikowano
bo kto mierzy czujnikiem uszkodzony samochód przed zakupem?

 

Wierz mi, że więcej ludzi mierzy wyjebki niż całe samochody :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
Dzwoniłem już wcześniej. Gosc mówił że maska i błotniki klepane dla wyglądu.
Opublikowano (edytowane)

To wiemy, nie wiemy jak wygląda pod maską.

 

Wierz mi, że więcej ludzi mierzy wyjebki niż całe samochody :mrgreen: :mrgreen:

 

Może zależy od regionu. Mam klienta, który ciągnie 3-4 szt tygodniowo ze Szwajcarii i u niego rzadko się zdarzają :P

Edytowane przez GrandeCzewa

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
Dzwoniłem już wcześniej. Gosc mówił że maska i błotniki klepane dla wyglądu.

 

Tego akurat nie da się ukryć :mrgreen:

 

Niech wysle normalne zdjęcie pod maską albo najlepiej z momentu zakupu we Włoszech (bo gwarantuje Ci, ze to lewe koło też tak ładnie nie stało:))

 

Na ile liczysz naprawe???

Opublikowano
wszystko na oryginałach, nie liczę kosztów roboty poza malowaniem - ok 17-20 tyś ?
Opublikowano
wszystko na oryginałach, nie liczę kosztów roboty poza malowaniem - ok 17-20 tyś ?

 

Wg mnie braknie na to co widac na zdjęciach - F25 jest droga w naprawach a tu jeszcze trzeba zobaczyć co jest pod maską

Opublikowano

a no właśnie ...

od 2 miesięcy oglądam f10, f11, f25, całe, uskodzone, tanie, drogie, średnie i ... nie będę komentował co się dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.