Skocz do zawartości

[e70][m57] cisnienie paliwa - pompa w baku - jakie?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Koledzy, jakie powinno byc cienienie na pompie w baku w x5 e70 3.0d?

 

Komp pokazuje ok 3ba, ale jak auto pochodzi z 20-30 min to spada na 2.8-2.9, czasem drgnie niżej.

 

Objawia się to błędem plynności pracy silnika i oczywiście pre-supply unit. Po skasowaniu błąd nie wraca do czasu jak szarpnie silnikiem i znow jest ktorys z 2 bledow - albo nierowna praca silnika albo pompa w baku. Wydaje mi sie, ze powinno byc wieksze, ale nigdzie nie moge znalesc prawidlowej wartosci.

 

Filtr paliwa wymieniony, szarpanie nieco sie uspokoilo, ale dalej jest problem. Generalnie auto jezdzi ok, problem najbardziej czuc przy spadaniu obrotow z wyzszych do IDLE.

 

pre-supply w tym silniku to pompa w baku, prawda? bo nie ma progowki. druga sprawa - czy to moze byc wina czujnika cisnienia a nie pompy?

Edytowane przez scaramanga
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odpowiem sam sobie, moze komus sie przyda. cisnienie na tej pompie powinno byc miedzy 4 a 5 bar. Operational data = 4.1 bar.

 

Pytanie teraz - czy to pompa czy moze byc czujnik cisnienia albo regulator cisnienia jesli ten silnik taki ma [3.0sd]

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
grubszy temat. okazalo sie ze auto bylo po urwanym rozrzadzie. skonczylo sie na sciagnieciu glowicy. dalszej historii nie znam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.