Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od dłuższego czasu próbuje wyeliminować problem w swojej 1 e87 118d 122km. Nie potrafię już stwierdzić czy to normalne i tak musi być jak twierdzą mechanicy czy może da się coś z tym zrobić. Do sedna.. Przy zmianie biegów głównie tych pierwszych 1,2,3 nie wiem czy to normalne moim zdaniem nie. Występuje dziwne zjawisko takiego szarpnięcia nie ma takiej płynnej elastycznej zmiany biegów, jest to odczuwalne takie szarpnięcie. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Wgrywana była mapa od nowa program oryginalny, założona jest nowa dwumasa problem nadal jest. Pomyślałem sobie że może warto by było zobaczyć skrzynie nie wiem poduszke skrzyni biegów?? Moze olej w skrzyni wymienić nigdy tego nie robiłem odkąd mam to auto przez 4 lata. Został wycięty dpf jakieś 3 lata temu i wydaje mi sie ze od tamtej pory zaczelo sie to dziac. Moze po prostu warto by było zastanowić się nad jakimś chipem moze w tym kiernku pujsc/?? Doradzicie coś bo ja juz nie mam wizji? Biegi wchodzą ale np mam audi i tam biegi wchodza delikatnie tutaj jakos wydaje mi sie ze ciezej te biegi wchodza niekiedy jest taki opor i trzeba mocniej wbic moze to tylko moje odczucie nie mam porównania jak maja inni nie jezdzilem innym bmw w dieslu... Oczywiście blędów na kompie nie ma, po podpieciu wyskoczyly swiece myslalem ze jak wymienie sterownik to to bedzie przyczyna jednak tez okazalo sie ze to nie od tego. Myslalem jeszcze kiedys ze to moze przyczyna pokonywania krótkich odcinków, ale teraz dojezdzam 30km do pracy wiec auto ma czasu na rozgrzanie się. Może po prostu diesle juz tak maja ?????/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mają, jeżeli biegi ciężko wchodzą to zacznij od wymiany oleju w skrzyni, po tym powinno być lepiej. Jeżeli chodzi o szarpnięcia to trzeba przejrzeć cały układ przeniesienia napędu, z tym, że równie dobrze może to być skrzynia. Jeżeli po wymianie sterownika masz dalej błędy świec to wymień je.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może trzeba by wymienić płyn hamulcowy i dobrze odpowietrzyć sprzęgło, bo to jeden układ. Gdzieś tu czytałem że komuś to pomogło.
Opublikowano
Maniek, sterownik juz jest ok tego bledu nie ma. Przekaze temat chlopakom na teresy w lodzi bedziemy probowac. Olej w skrzyni tez wymienie bo nigdy tego nie robilem wiec podsjrzewam ze z 7 lat ma lekko. A powiedzcie mi to normalne ze po wycieciu dpfu tak strazzliwie smierdzi spalinami? Mialem wczesniej diesla i tak nie smierdzialo a ten nie kopci a smierdzi okrutnie....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam N47 silnik 118d 143KM z wyciętym i usuniętym przez tunera DPFem i nie czuje smrodu spalin. Ale ty masz M47 więc musiałby się ktoś z tym silnkiem wypowiedzieć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety śmierdzi, więc zawsze jak się da to warto reanimować go.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie bylo wtedy zadnej wiedzy na ten temat, potem padly mi termostaty moze od tego wywalalo dpf ale nie ma co przezywac. Moze kiedys wstawie widzialem ze mozna normalnie kupic. Co do mojego problemu zaczne od wymiany plynu hamulcowego i zmienie olej w skrzyni moze cos pomoze. Zauwazylem dzisiaj ze jak przy zmianie biegu docine bardziej bieg mocniej go wbije to tak nie ma tego szarpniecia juz ale zobaczyny pokolej sie dojdzie do tego. A na wiosne zrobie mu program w tc performance.
Opublikowano

Ja wymienilem płyn hamulcowy i odpowietrzylem siłownik sprzęgła na początek.

Było troszkę lepiej.Potem wymienilem olej w skrzyni na nowy i biegi wchodzą lepiej.

Olej był bardzo brudny więc teraz by się przydalo znów wymienić na wiosnę gdy nowy olej wyplucze resztę osadow..

Na sam koniec zmieniłem osłonę pod skrzynia na taka z dużym wlotem powietrza który ma chlodzic skrzynię.

Na realoem ta osłona ma taki sam numer jak starego typu ale różni się właśnie wlotem i dziurami deszczowymi.

JEst OK.

Niestety nie udało mi się zlikwidować dziwnego szarpniecia przy ruszeniu którego wcześniej nie było w moim m47tu2.

MADE IN PRL
Opublikowano
Ja wlasnie wstawilem na wymiane oleju w skrzyni i plynu hamulcowego plus odpowietrzenie zobaczymy. U mnie przy ruszaniu nie szarpie tylko przy zmianie biegow 1 2 3 . Pod kompa juz podlaczany wszystko ok. Napewno to pomoze bo plyn jest tragiczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.