Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Jadę w niedzielę oglądać to autko i jeśli wszystko będzie ok to biere. Co sądzicie? Auto posiada dokumenty car-pass itd. Zdejmowany hak w zestawie. Trochę mi brakuje grzanych siedzeń ale przeżyję :) Biorę ze sobą znajomego mechanika z miernikiem także dokładnie je obadamy.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-full-opcja-perfekcyjny-stan-sliczne-wnetrze-ksenony-navi-vanos-ID6zgaZ8.html

 

Zamówiłem historię u DRAY-a i wygląda ona tak:

 

06.02.04 - 15 232 km - mapa nawigacji satelitarnej DVD, diagnostyka i programowanie pojazdu

05.10.06 - 52 172 km - pas bezpieczeństwa przód lewy

24.10.07 - 66 161 km - wizyta serwisowa bez opisu

23.03.09 - 99 615 km - wizyta serwisowa bez opisu

01.07.09 - 107 835 km - wizyta serwisowa bez opisu

21.10.09 - 119 308 km - wizyta serwisowa bez opisu

09.12.09 - 123 126 km - wizyta serwisowa bez opisu

14.12.09 - 123 563 km - wizyta serwisowa bez opisu

06.07.10 - 138 030 km - wizyta serwisowa bez opisu

30.12.10 - 153 309 km - wizyta serwisowa bez opisu

02.09.11 - 165 690 km - wizyta serwisowa bez opisu

03.11.11 - 169 052 km - wizyta serwisowa bez opisu

28.11.11 - 170 938 km - wizyta serwisowa bez opisu

28.02.12 - 175 361 km - wizyta serwisowa bez opisu

28.05.13 - 201 121 km - wizyta serwisowa bez opisu

 

Ostatni odczyt z kluczyka - 201 121 km

 

Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu

 

Numer podwozia WBADT210X0GZ15123

Kod typu DT21

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.20

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER HIGHLINE/SANDBEIGE (V6SN)

Data prod. 2003-01-10

 

Wyposażenie

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S232A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 50 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 50

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S422A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wer. drewna szlach. klon muszlowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

 

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S723A EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

 

Wyposażenie seryjne

S202A STEPTRONIC Steptronic

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Information

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jeszcze gratis szkody w bazie ubezpieczeniowej:

02/10/2014 - 215 302 km - wartość szkody w Belgii około 800 EUR także symbolicznie

 

Niestety we Francji/Belgii czasem nie opisują wizyt.

Opublikowano
I tego się właśnie obawiałem bo w internecie padła taka informacja, że była jakaś szkoda... Przy tak niskim odszkodowaniu można się spodziewać jakiego rodzaju mogła to być szkoda i czy mogła ona coś poważnego uszkodzić co może wyjść po zakupie po jakimś czasie? Swoją drogą dzięki DRAY :)

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spoko wnętrze :mrgreen:

 

Jak poczyścisz to zamiast tak:

 

865972225_13_1080x720_full-opcjaperfekcyjny-stan-sliczne-wnetrze-ksenony-navi-vanos-.jpg

 

Będzie tak:

 

http://static.pokazywarka.pl/g/r/c/10635484fcb41f210f7b3ffa1896a430_big.jpg?1509734488

 

Też weryfikowana u DRAYa, przebieg podobny. :8)

Opublikowano

No Twoja jest cudowna, no i ma grzanie foteli :D Te alusy to już w ogóle miodzio, chyba najlepsze seryjnie produkowane od BMW.

Ale niepokoi mnie na tej z mojego ogłoszenia uchwyt od podłokietnika. Zobacz, że nie ma tego czarnego chwytu. Czy ten podłokietnik jest oryginalny czy jest w jakiś sposób wysunięty? W ogóle sprawia wrażenie całkiem innego. Może to ktoś zweryfikować swoim okiem?

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
świeżo sprowadzona od 1 właściciela, przebieg <300000 :duh:

 

Twierdzisz, że raprty DRAYa kłamią? Osobiście mam po kilka wpisów z każdego roku samochodu z ASO - kończący na 2016r.

 

 

Ten w ogłoszeniu to podłokietnich podnoszony tylko, u mnie dodatkowo jedzie do przodu. Chyba tylko taka jest różnica. Modeli tego jest jeszcze kilka, naprzykład z telefonem.

 

Co do alu - jedyny minus, że nie 17' bo z wyglądu też mi odpowiadają. ;)

Opublikowano
twierdzę, że jakby to była prawda co jest napisane w ogłoszeniu to wóz powinien kosztować w okolicy 30 tys. PLN a nie 14 tys. gdzie pewnie sam sprzedający kupił go za mniej niż 8-9k czyli standardowo zarabia okolicach "piątki".
Opublikowano

Byłem dzisiaj patrzeć auto. Zajęło mi to ze znajomym 15-20 minut i odjechaliśmy.

 

Jeśli chodzi o kosmetykę:

Całe auto przelakierowane, oprócz dachu. Maska na mierniku ponad 500, obydwa lewe tylne słupki grubo ponad 300, przednie to samo. Na prawym tylnym słupku nawet ponad 400. Dach 170. Klapa bagażnika 170. Przednie klosze jak i całe auto po polerce przedsprzedażowej, byle jak zrobiona, że dookoła po ponad 5cm od każdego brzegu zarysowania. Maska się nie otwiera bo linka zerwana i sprzedający przed przyjazdem musiał rozpieprzyć cały zamek od niej za nerkami. Pokrywa silnika odstawała na środku. Silnik cały umyty, przygotowany do sprzedaży. Przednia szyba miała 2 mocne pęknięcia od kamieni - do wymiany. Błotnik z przodu po lewej stronie (patrząc od przodu) mocno zarysowany - nie widać tego na zdjęciach. Sprzedający założył przed przyjazdem stalowe koła, z przodu inne opony, z tyłu też inne, zarówno firmy jak i bieżniki. Na zegarach straszna pikseloza ale to pewnie przypadłość tego modelu. W aucie w środku śmierdziało. Auto w gorszym stanie rzeczywistym niż na zdjęciach ale to już chyba norma dzisiaj.

 

Jeśli chodzi o mechanikę:

Jak przyjechaliśmy to auto było przygotowane pod oględziny. Sprzedający je wcześniej ładnie rozgrzał tak żeby nie było żadnych niepokojących zachowań na zimnym. Po odpaleniu i dodawaniu gazu auto po odpuszczeniu trzymało na obrotach i dopiero po chwili schodziło do normalnej wartości. Brak płynnego zejścia z obrotów. Stwierdziłem, że już nawet nie ma sensu robić próbnej jazdy.

 

Co do dokumentów. Raporty z carpass były z 2013 roku więc dokumenty nie były aktualne. Dodatkowo z listopada 2014 roku (czyli po incydencie) był pewien dokument, gdzie była stwierdzona wada skrzyni biegów. Dokument po francusku. Podczas rozmowy, sprzedający zaliczył wtopę i wyszło, że auto nie jest od pierwszego właściciela. Właściwie to nie wiadomo od którego jest, ale nie jest od pierwszego. Dodatkowo, auto widocznie stało koło 2 lat bo sprzedający pokazał zdjęcia, jak kupując to auto było ono w garażu całe zakurzone.

 

Ogólnie może i nie było jakiejś tragedii ale nie cierpię kłamstwa, kiedy sprzedającemu pokazuje się wady silnika a ten twierdzi, że auto jest igiełka. Oczywiście młody szczyl.

G31 520d xDrive 1330859-1.png


ex: F11 530d xDrive http://images.spritmonitor.de/1114474.png

Opublikowano

No widzisz.. doswiadczyles tego na własnej skorze czyli to o czym non stop TU piszę a bywam za to banowany.

Przeciez z tego co piszesz ten samochod sprzedającego wyniosł może 2-3 tys PLN... czyli dychę chciał przytulić.

Naprawdę nie rozumiem kiedy potencjalni kupujący naucza się, że nie ma wartych uwagi BeeMek za mniej niż 18-20 tys.

Opublikowano
No widzisz.. doswiadczyles tego na własnej skorze czyli to o czym non stop TU piszę a bywam za to banowany.

Przeciez z tego co piszesz ten samochod sprzedającego wyniosł może 2-3 tys PLN... czyli dychę chciał przytulić.

Naprawdę nie rozumiem kiedy potencjalni kupujący naucza się, że nie ma wartych uwagi BeeMek za mniej niż 18-20 tys.

 

Nie wiem jak jest z E39, ale w przypadku E46 nie jest to do końca prawda. Ostatnio znajoma kupiła gdzieś na południu Polski przedliftowe 328i. Jeździ dopiero kilka miesięcy, ale póki co samochód jest okej. Dała za niego 10 000zł. Być może nie ma M-pakietu, ogromnych alufelg i skórzanych siedzeń kubełkowych - wiadomo. Ale tak czy siak można kupić E46 do 15 000zł. Inna sprawa, że będzie to pewnie przedliftowy touring z przeciętnym wyposażeniem, a nie 330ci ,,full-opcja" z 2003 roku.

Opublikowano
Byłem dzisiaj patrzeć auto. Zajęło mi to ze znajomym 15-20 minut i odjechaliśmy.

 

Jeśli chodzi o kosmetykę:

Całe auto przelakierowane, oprócz dachu. Maska na mierniku ponad 500, obydwa lewe tylne słupki grubo ponad 300, przednie to samo. Na prawym tylnym słupku nawet ponad 400. Dach 170. Klapa bagażnika 170. Przednie klosze jak i całe auto po polerce przedsprzedażowej, byle jak zrobiona, że dookoła po ponad 5cm od każdego brzegu zarysowania. Maska się nie otwiera bo linka zerwana i sprzedający przed przyjazdem musiał rozpieprzyć cały zamek od niej za nerkami. Pokrywa silnika odstawała na środku. Silnik cały umyty, przygotowany do sprzedaży. Przednia szyba miała 2 mocne pęknięcia od kamieni - do wymiany. Błotnik z przodu po lewej stronie (patrząc od przodu) mocno zarysowany - nie widać tego na zdjęciach. Sprzedający założył przed przyjazdem stalowe koła, z przodu inne opony, z tyłu też inne, zarówno firmy jak i bieżniki. Na zegarach straszna pikseloza ale to pewnie przypadłość tego modelu. W aucie w środku śmierdziało. Auto w gorszym stanie rzeczywistym niż na zdjęciach ale to już chyba norma dzisiaj.

 

Jeśli chodzi o mechanikę:

Jak przyjechaliśmy to auto było przygotowane pod oględziny. Sprzedający je wcześniej ładnie rozgrzał tak żeby nie było żadnych niepokojących zachowań na zimnym. Po odpaleniu i dodawaniu gazu auto po odpuszczeniu trzymało na obrotach i dopiero po chwili schodziło do normalnej wartości. Brak płynnego zejścia z obrotów. Stwierdziłem, że już nawet nie ma sensu robić próbnej jazdy.

 

Co do dokumentów. Raporty z carpass były z 2013 roku więc dokumenty nie były aktualne. Dodatkowo z listopada 2014 roku (czyli po incydencie) był pewien dokument, gdzie była stwierdzona wada skrzyni biegów. Dokument po francusku. Podczas rozmowy, sprzedający zaliczył wtopę i wyszło, że auto nie jest od pierwszego właściciela. Właściwie to nie wiadomo od którego jest, ale nie jest od pierwszego. Dodatkowo, auto widocznie stało koło 2 lat bo sprzedający pokazał zdjęcia, jak kupując to auto było ono w garażu całe zakurzone.

 

Ogólnie może i nie było jakiejś tragedii ale nie cierpię kłamstwa, kiedy sprzedającemu pokazuje się wady silnika a ten twierdzi, że auto jest igiełka. Oczywiście młody szczyl.

 

Brawo, i tyle właśnie warte są raporty, przebiegi, historia itd :lol: :lol: :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Potencjał był, też bym pojechał po sprawdzeniu takiego raportu. Jakbym zobaczył, ze kręcony, nawet bym się nie ruszył.

Scarab, Racje masz o tyle, że z raportu nie odczytasz stanu faktycznego, to zawsze na miejscu, ale dzięki temu można sobie zaoszczędzić oglądania kręconych.

Mrcolasice, cena też zupełnie o niczym nie świadczy, taki sam szrot można trafić w każdym przedziale cenowym.

Opublikowano
Wszyscy szukaja zadbanych i serwisowanych ale za pol darmo dzisiaj zrobilem maly test sprzedaje e46 325ci coupe w ori m pakiecie mam wystawiona za 19900zl I jak narazie sobie stoi, zrobilem dzisiaj rano cene 13 900zl I odrazu odezwali sie lowcy okazji telefon przez godzine sie gotowal. Ludzie mysla ze auta na zachodzie rozdaja za darmo
Opublikowano
Przeciez z tego co piszesz ten samochod sprzedającego wyniosł może 2-3 tys PLN... czyli dychę chciał przytulić.

Tak na pewno w Belgii dostał go za paczkę fajek, więc chciał przytulić 14 tyś. :mad2:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Wszyscy szukaja zadbanych i serwisowanych ale za pol darmo dzisiaj zrobilem maly test sprzedaje e46 325ci coupe w ori m pakiecie mam wystawiona za 19900zl I jak narazie sobie stoi, zrobilem dzisiaj rano cene 13 900zl I odrazu odezwali sie lowcy okazji telefon przez godzine sie gotowal. Ludzie mysla ze auta na zachodzie rozdaja za darmo

 

buhaha..dobre ! :)

Opublikowano
ej, wiem co piszę bo sam kiedyś handlowałem autami i mógłbym to robic teraz.. i to co MY zabieramy z zachodu tam stoi dosłownie na szrocie za 300-500 EURO

Ja handluje caly czas ale bmw za 500 euro ktore by sie nadawalo do jazdy I na handel to nie widzialem kupilem teraz e39 525I poliftowa w sedanie 300tys nalotu I zaplacilem 2300euro I jeszcze do tego trzeba drzwi podmalowac bo sa zagniecione a gdzie jeszcze oplaty sprowadzenie I jakis zarobek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.