Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z moim silnikiem M50B20, do pewnego momentu pracuje dobrze (moc + wydobywające się z niego odgłosy), po czym po kilkunastu kilometrach zauważalnie traci moc, przyspiesza jak mułek i zaczyna inaczej pracować (słychać cykające zawory itd). Raz miał też takie dziwne zachowanie, że przy dodawaniu gazu na biegu jałowym obroty najpierw leciutko spadały, a potem dopiero wzrastały. W aucie wymieniana już przepływka, czujnik położenia wałka (ori siemens), regulator ciśnienia paliwa (nowy bosch), silniczek krokowy (ori), świece, filtr paliwa i nic nie pomogło - najlepsze, że na kompie też bez błędów. Mieliście może podobne przypadki w swojej karierze? Może jakieś pomysły?
Opublikowano
A to nie jest tak, że jak byłby uszkodzony czujnik wału to miałbym problemy z odpalaniem? A moja pali od strzała za każdym razem.. No i sam fakt, że muleje dopiero jak się rozgrzeje
Opublikowano
Jak miałem uwalony wału to paliła od strzału dopiero po zagrzaniu łapała muła i czasem zgasła, natomiast przy uwalonym wałku były problemy z odpalaniem.
Opublikowano
Tak, innego nie zamierzam, przerobiłem już nieoryginalne czujniki wałka i było słabo bo po prostu nie działały, kupiłem sprawną używkę siemensa i było od razu lepiej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.