Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tematów w tym wątku z pewnością było bardzo duzo, mam wg winu tytanowa sondę 5v Siemensa zamiennik NGK 1943 który nabyłem jednakże ku mojemu zdziwieniu ta sonda nie pasuje różni się wtyczka... Na której jest numer BMW 1719569 odpowiadający sondzie Boscha auto jest stare więc pewnie nie jeden specjalista maczał w nim swoje ręce.. BMW z 1994 roku m50b20 ale wymieniłem motor na b25 i chce ogarnąć ta sondę.

Sonda ma 4 kabelki 3 szare (w tym jeden ciut ciemniejszy) i czarny.

 

Pytanie czy jest możliwe że ktoś stworzył hybrydę boschowskiej i siemensowskiej sondy i jak myślicie żeby to ogarnąć poprawnie.

Dzięki z góry za pomoc

Opublikowano
Tak ja to wiem, ale ta moja sonda to jakaś hybryda metalowa była Siemens a końcówka Boscha kabelki były połączone złączkami . Ja i tak mam wsadzony motor m50b25 nv . Czyli któryś z mechaników robiących to auto kiedyś to zrobił pytanie kiedy po co i na jakim etapie.. dodam że zarówno sonda Siemens kabelki do niej i do jej drugiej połówki boschowskiej są oryginalne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.