Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogłoszenie wygląda zachęcająco.

A telefon z ogłoszenia prowadzi do właściciela :cool2: :

http://www.kozbitrans.pl/Kontakt.htm

 

Auto pochodzi z okolic Międzyrzecza (lubuskie) - nie znam tego BMW, nie chcę go krzywdzić, ale to kraina zawodowych sprowadzaczy, którzy często mają mocno zniekształcony próg samooceny...

 

Bądź ostrożny, zapytaj o ewentualne przygody blacharskie, pamiętając, że nie chodzi o tematy chętnie daklarowane jako błotnik - zderzak a o progi, słupki, wzmocnienia, podłużnice, dach, belki, zawieszenia.

Czyli konstrukcję.

A najpierw poproś o dobrze skadrowane i wyraźne zdjęcia otwartej komory silnikowej i bagażnika.

Warto też zamówić w ASO lub firmach typu www_bimmer-check_com raport na temat tego auta.

 

A tak btw, przy jakim przebiegu wypada wymieniać rozrząd i dwumasę w tym silniku?

 

W przypadku, gdy dane auto przy 115 tys. km. musiało mieć wymienianą turbosprężarkę, nie pokuszę się o określenie hipotetycznej trwałości rozrządu, a tym bardziej sprzęgła z dwumasą...

 

W normalnych warunkach sprzęgło z dwumasą +/- 250.ooo km, a rozrząd 100.ooo - 250.ooo - dużo zależy od rocznika, przebytej akcji serwisowej, sposobu eksploatacji (miasto, trasa, agresywne zmiany biegów w manualu, w manualu szarpania i gaśnięcia na startach), rodzaju skrzyni biegów (w automatach trzyma dłużej), stosowanego interwału i jakości oleju silnikowego, szczęścia czy wreszcie - w PL chyba najważniejsze - wiarygodności wskazań drogomierza.

Itd., itp.

Słyszałem o awariach rozrządu w X3 N47 na 17.ooo km, mam znajomego, któremu w kupionym w salonie jako nowe i serwisowanym E91 2.0d 184KM strzelił rozrząd przy 152 tys. km, po tej przygodzie silnik poszedł na złom, wymienił poza ASO na inny z prawdziwym przebiegiem 230.ooo km, wymienił w nim rozrząd przy wymianie sinika i jeździ do dziś. Rozmawiałem niedawno z jego synem, teraz on jeździ tym BMW po ojcu, urżnął sprężyny, założył felgi 19, miał kilka kolizji, więc lekko to BMW nie ma, ale ma teraz 270 tys. km (a więc silnik 350 tys.km) i jest OK.

 

Ja wymieniałem w swojej byłej E87 118d 143Km manual na +/- 75 tys. km, i stary napinacz podczas naprawy był na połowie.

Jeździłem nią rozsądnie, choć raczej na krótszych odcinkach, z remapem 182KM 410Nm.

Łańcuch starego rodzaju - stosowany w BMW N47 ma +/- 30dkg, poprawiony ma +/- 36dkg.

Uważam, ze każdy roztropny kupujący N47 traktuje wadę rozrządową jako cechę tego silnika, wymienia i tyle.

Koszt +/- 3.500 zł w zależności od regionu kraju (Twój region - Bolesławiec / Zielona Góra na Twoje szczęście nie jest drogi).

 

Rozkodowany VIN: WBAKK310X0E546680

Type code: KK31

Model: 320D (EUR)

E-F-R series: E92 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N47T

Displacement: 2.00

Power: 135 (183,6 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: AWAT - STOFF DIAGONAL/A

Prod.date: 2010-06-23

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2C4 BMW light alloy wheel, spider spoke 157

S4AE Armrest front, retractable

S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

S5AK LED light elements

P7RS Package Comfort

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S230 Extra package, EU-speciifc

S358 Climate comfort windscreen

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S493 Storage compartment package

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S663 Radio BMW Professional

S698 Area-Code 2 for DVD

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Narysujemy:

 

zrdtv6w8ryipmuqgmfzn

fzmwgsa8blvajqdontmc

jidxiu9i5mx4kkui4quh

jmxbhyi0coczgtb205xk

 

PS.

Dość krótko teraźniejszy właściciel ma ten samochód:

 

zdynxz2k7d4fecbrxiwl

cd8tbtz186lzcm6pejrt

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.