Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten przebieg to sobie sprawdź żeby nie wyszło że drugi raz ma 400.000km bo to już nie będzie tak mało, polecam bimmer-check.com lub auto-records.com a co do kupowania jakiegokolwiek 330D poniżej 15tys a tym bardziej dychy to odradzam, no chyba że chcesz włożyć w niego drugie tyle albo i więcej.

 

 

VIN WBAAP91090JH88421

Type Code AP91

E Series E46 (3)

Series 3

Type TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M57

Displacement 3.00

Power 135

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TOPASBLAU METALLIC (364)

Upholstery STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Prod. Date 2000-11-02

 

L801A National version Germany

S235A Towing hitch, detachable

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S290A BMW light-alloy wheel star spokes 44

S320A Deleted, model lettering

S354A Green windscreen, green shade band

S386A Roof railing

S411A Window lifts,electric,front/rear

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S439A Interior trim finishers, matt chrome

S441A Smoker package

S473A Armrest front

S494A Seat heating driver/passenger

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S663A Radio BMW Professional

S672A CD changer for 6 CDs

S676A HiFi speaker system

S760A High gloss shadow line

S785A White direction indicator lights

S832A Battery in luggage compartment

S851A Language version German

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S915A Dummy-SALAPA

Opublikowano

Sprzedawca idzie w zaparte, że cena taka bo auto ma 17lat i 400tys. Do tego rdza.

Z rdzą sobie poradzę, i oby miała tylko 400tys to też mnie nie martwi.

Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Czytałem duzo ze M57 jest raczej bezawaryjne.

Turbo, sprzęgło zużywa sie jak w każdym innym.

Bedę jechać nią na stację diagnostyczną wiec zawieszenie tez sprawdzę.

Opublikowano
Sprzedawca idzie w zaparte, że cena taka bo auto ma 17lat i 400tys. Do tego rdza.

Z rdzą sobie poradzę, i oby miała tylko 400tys to też mnie nie martwi.

Na co szczególnie zwrócić uwagę?

Czytałem duzo ze M57 jest raczej bezawaryjne.

Turbo, sprzęgło zużywa sie jak w każdym innym.

Bedę jechać nią na stację diagnostyczną wiec zawieszenie tez sprawdzę.

 

Długo szukałem i jeżdżąc po egzemplarzach za 11-18tys nie znalazłem nic co nadawało by się do dalszej jazdy bez remontu połowy auta albo silnika. A jak wszystko jest okej i naprawdę nie ma się do czego przyczepić to okazuje się że na całym aucie jest kilka mm szpachli. Chcesz ulepa proszę bardzo, Twoja sprawa co kupujesz. Okazje też się zdarzają i w sumie gdybym chciał touringa to nie miał bym tyle szukania co miałem bo były dobrze zachowane i faktycznie warte swojej ceny auta ale nie za taką cenę. Za tyle to możesz kupić benzyne na 4 garach a nie 330D. M57 faktycznie są pancerne i te 400tys mu nie robi ale o wszystko trzeba dbać. Ja bym tego nie oglądał ale jak koniecznie chcesz to weź kogoś kto ci kompa podepnie bo zawieszenie jakieś bardzo drogie nie jest w przeciwieństwie do zestawu startowego diesla :D

Opublikowano

Czemu od razu ulepa.

Tanio też można kupić auto tym bardziej ze 16letnie.

Koleś ma te auto 2 lata, wcześniej miał jego kolega bo umowa stara ma adres poprzedniego właściciela z Poznania. Wiec mam prawo wierzyć, że mówi prawdę.

Pooglądam to napisze jak wrażenia.

 

Co wymienić w pierwszym tygodniu poza filtrami i olejem?

Opublikowano
Plus za to ze manual, automat juz by ze 2 razy robiony w tym silniku, ale dwumas jest pytaniem,mam taki silnik 350tys. Nalatal bez problemu, ale osprzet juz nie..intercooler,kola pasowe,sterownik swiec zarowych,swiece,pompa wody,termostat,sprezarka klimy,alternator...,ale jest to najlepsze 3.0d i nie ma bolaczek obecnych diesli
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź wskazania drogomierza, żeby nie było, że deklaracje sprzedającego dotyczą terminu zakończenie okresu gwarancyjnego...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Auto zakupione,

Na stacji diagnostycznej wyszło:

-luz na gumach stabilizatora przód. Sprzedawca auta dołożył mi komplet gum marki Febi gratis na wymiane.

-Dwie inne tylne opony, Sprzedawca tłumaczył sie ze w trasie mu poszła i kupił używkę tylko na sprzedaż auta.

-Słaba blokada regulacji wysokości kierownicy. Ma ktoś pomysł jak to naprawić?

-zapinka pasa bezpieczeństwa kierowcy łapie dopiero jak ją sie 3 razu wsadzi.

-huczy sprężarka klimy, ale klima mrozi. Czy jeżeli sprężarka klęknie to czy auto będzie mogło jechać dalej?

-Reczny słaby ale to wina słabego podciągnięcia. Bo tarcze i klocki tył nówki sztuki.

-Poci się wąż z prawej strony intercoolera, turbo pluje lekko olejem, może to świadczyć o tym, że się już nadaje do regeneracji.

 

Więcej ukrytych wad nie znalazłem ani ja ani diagnosta na stacji.

Silnik suchy, mocny chodzi równo i pali od strzała.

Naczytałem się dużo, źe po odpaleniu w M57 leci biały dymek przez chwile, w tym aucie żadnego dymu ani na zimnym ani na ciepłym nie zauważyłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I jaki miała przebieg na końcu serwisu w ASO?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Nie koniecznie to że pluje olejem jest oznaką tego że nadaje się do regeneracji. Te nowe klocki to możesz nawet wyciągnąć a ręczny i tak będziesz miał :lol: :lol: jest na szczękach i bębnie a nie na tarczy. Ale może faktycznie naciąg wystarczy, trzeba zobaczyć.
Opublikowano
Auto zakupione,

Na stacji diagnostycznej wyszło:

-luz na gumach stabilizatora przód. Sprzedawca auta dołożył mi komplet gum marki Febi gratis na wymiane.

-Dwie inne tylne opony, Sprzedawca tłumaczył sie ze w trasie mu poszła i kupił używkę tylko na sprzedaż auta.

-Słaba blokada regulacji wysokości kierownicy. Ma ktoś pomysł jak to naprawić?

-zapinka pasa bezpieczeństwa kierowcy łapie dopiero jak ją sie 3 razu wsadzi.

-huczy sprężarka klimy, ale klima mrozi. Czy jeżeli sprężarka klęknie to czy auto będzie mogło jechać dalej?

-Reczny słaby ale to wina słabego podciągnięcia. Bo tarcze i klocki tył nówki sztuki.

-Poci się wąż z prawej strony intercoolera, turbo pluje lekko olejem, może to świadczyć o tym, że się już nadaje do regeneracji.

 

Więcej ukrytych wad nie znalazłem ani ja ani diagnosta na stacji.

Silnik suchy, mocny chodzi równo i pali od strzała.

Naczytałem się dużo, źe po odpaleniu w M57 leci biały dymek przez chwile, w tym aucie żadnego dymu ani na zimnym ani na ciepłym nie zauważyłem.

 

Żadne wady.

Niech służy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.