Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Po przesiadce z f10 przyszedł czas na g30

d45460c42d74ede07dc955896f2ac414.jpg

9bdd03be1f00c3f134513906403f131f.jpg2f72961e5deee9f22ff80cf7c1fd8ac6.jpg

Zakupiłem u dealera jako używany po bmw group, produkcja kwiecień a odebrałem z początkiem października ze znikomym przebiegiem 4000 km. Na dzień dzisiejszy mam ok 12 tyś km więc nie stygnie a co za tym idzie brudny, wolną chwilą umyje i wstawie więcej fotek. Wrażenia rewelacyjne, pokonując bardzo długie trasy jak w moim przypadku, sprawdza się super, przede wszystkim komfortowe fotele. Jest ciszej niż w f10, no i silnik 3.0 to zupełnoe inna bajka, jak do tej pory miałem tylko 2.0.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk05565e7db5879b4477695308dc46a865.jpgcc47eef17d8476b1b2e1a93f0686f32a.jpg4f98cae30486161b99c3374860565f70.jpg7a6864916bd8ef93e84022e8abe5972f.jpg42379110772169d9c197ba2b819449ab.jpgc11a0517a9fdd034e6b890a90962ab57.jpg

Edytowane przez PiotrekLL77
Opublikowano

Pakiet M performance miażdży :twisted:

 

Gratulacje!

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Działa u Ciebie otwieranie klapy bagażnika nogą??? U mnie nie działa, mam identyczny dyfuzor i to podobno ten karbon zasłania czujnik
Opublikowano
Działa u Ciebie otwieranie klapy bagażnika nogą??? U mnie nie działa, mam identyczny dyfuzor i to podobno ten karbon zasłania czujnik

 

Witam...no u mnie też nie działa, nawet się zastanawiałem czy posiadam tą opcję ale przy komfortowym dostępie powinno to być.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Masz to na 100% , dostęp komfortowy + elektryczna klapa bagażnika daje otwieranie nogą, u mnie to działało jak się bawiłem w Bmw przed odbiorem, potem zabrali auto na montaż dodatków i przestało , No ale widzę ze wszyscy mamy ten sam problem z tym dyfuzorem.
Opublikowano
Masz to na 100% , dostęp komfortowy + elektryczna klapa bagażnika daje otwieranie nogą, u mnie to działało jak się bawiłem w Bmw przed odbiorem, potem zabrali auto na montaż dodatków i przestało , No ale widzę ze wszyscy mamy ten sam problem z tym dyfuzorem.

 

 

Może da się odsłonić jakoś czujnik? zapytaj w ASO.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Aso montowało dyfuzor i pytało centrale Bmw , nic się narazie nie da zrobić , podobno w Bmw pracują nad tym żeby czujnik miał silniejszy sygnał
Opublikowano

Podsumowanie po miesięcznej eksploatacji :

Może zacznę od minusów i kwestii denerwujących:

1) Klimatyzacja---to jakieś nieporozumienie, nie mogę ustawić dla siebie optymalnej temperatury i nawiewu, jest mi albo zimno albo gorąco,

w f10 jak sobie ustawiłem 21,5 na auto było idealnie. Czas pokaże, może coś podpowiedzą w serwisie przy najbliższej wizycie.

2) Włącznik trybu auto w wycieraczkach, również przyzwyczajenie z innych modelów BMW, guzik był idealnym rozwiązaniem.

3) Odryglowanie drzwi pasażerów, niby głupota ale nie mogę się przyzwyczaić wciąż wciskam systemy asystujące kierowcę, może dlatego ze nadal

użytkuje f10 żony.

4) mam domykanie drzwi..i szczerze mówiąc trochę za lekko chodzą, i po prostu nimi trzaskam, w f10 jakby cięższe były i takie toporniejsze..to też przyzwyczajenie.

5) jak się dowiedziałem od kolegów posiadając dyfuzor karbon nie działa otwieranie bagażnika gestem machnięcia nogą...jak dla mnie kicha, mieć fajną opcję

a nie móc z niej korzystać. W moim przypadku sprawdziło by się świetnie, mając dziecko na rękach i zakupy, otworzenie bagażnika czasami graniczy z cudem.

Czas na plusy:

1) Silnik 3.0 w dieslu naprawdę robi robotę, jest bardzo elastyczny dynamiczny a przy tym oszczędny, średnia z 9500 km jakie zrobiłem to 9 litrów na 100...

moja poprzednia f10 520 d xd paliła mi tyle samo a w ogóle nie jechała. Nigdy nie jeździłem oszczędnie i nie umiem..dlatego przy tak dużych przebiegach

i z moją ciężką nogą musi być diesel...i miłe zaskoczenie ogranicznik jest ale do 260 :)

2) Fotele komfort: rewelacja, po przejechaniu 4500 km w 3 dni nic mnie bolało...są bajeczne, plus do tego wentylacja, nie wiem o co chodzi ze tylko szumi i nic

nie chłodzi? jak dla mnie wystarczy, po prostu tyłki i plecy mają się Wam nie przyklejać, a o to chyba chodzi :)

3) Nagłośnienie HK...jak dla mnie 5 z plusem.

Ogólnie rewelacyjne do pokonywania długich dystansów..

Na razie tyle..jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to napisze :)

Opublikowano
Hahaha, 4500 km w 3 dni, ja jak zrobiłem 2000 km w 3 dni, to nie którzy pytali się jak to możliwe bo oni tyle robią w pół roku:-) :norty:

Pozdrawiam


Maciek

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jak ci się jeździ z tym karbonowym splitterem? Wygląda to godnie i zastanawiam się nad zamówieniem tego elementu, ale obawiam się trochę o praktykę - progi spolwalniające i krawężniki mocno utrudniają życie?
Opublikowano
Jak ci się jeździ z tym karbonowym splitterem? Wygląda to godnie i zastanawiam się nad zamówieniem tego elementu, ale obawiam się trochę o praktykę - progi spolwalniające i krawężniki mocno utrudniają życie?

 

Trzeba się pilnować, ale tragedii nie ma, progi spowalniające pokonuje się bez problemu, no a na wysokie krawężniki trzeba uważać, w praktyce robię tak że staram się parkować tyłem :)

  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam udało się coś z tym otwieraniem klapy? U mnie jest to samo przez ten carbon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.