Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 18tki, wszędzie 225,ale z fabryki auto wyjechało na konfiguracji 17cali 225 przód i 255 tył,więc zakładaj albo wszystkie takie same albo z tyłu mogą być szersze.
  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje e92 też wyjechało na 17 ale

225/45

Chce założyć 18 na lato

Spokojnie mogę zrobić taką konfiguracjie

225/40 przód

255/35 Tył?

225 trochę wąsko na tył :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja w swoim xdrive jeździłem sezon na letnich 225/40/18 i 255/35/18. Na kolejne lato kupiłem 4x235/40/18 z przodu na feldze 8" z tyłu na 8,5" i jeździło mi się ekstra w takiej konfiguracji. Mogę polecić :)
Opublikowano (edytowane)

image.jpg


Poza średnio fajnym kolorem był jeszcze jeden powód malowania Zp06 - spurchlony lakier wokół otworu centrującego na 3 z 4 felg ... felgi z 2014r z Niemiec :/


image.jpg


Dekielki odświeżyłem pastą polerską, a druciki je mocujące pomalowałem - foto PRZED, foty po brak .


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Punktowo podkład akryl wypełniający, potem na całość podkład epoksydowy, baza + bezbarwny novola i gotowe.


image.jpg


Ehhh Ci wulkanizatorzy i ich super przyklejone ciężarki ...zawsze mi krzywo naklejają te batony ze stali.


image.jpg


Odrazu to usuwam zawsze ...te były z wyjątkowo mocnym klejem- pianką.


image.jpg


I daje dużo schludniejsze , mniejsze ołowiane które nie rdzewieją i prosto przyklejam .


image.jpg


Po spotkaniu z Vapora byłym ISem zauważyłem że nie mam wogóle uszczelek górnych lamp ...


image.jpg


image.jpg


No i już na miejscu.


image.jpg


image.jpg


Bleeder przyszedł . Fajna sprawa odpowietrzanie tym sprzętem . Czysto i nie ma obaw że zabraknie płynu w zbiorniczku. Tylko 2l płynu trzeba kupić na wymianę.

A dlaczego nie chciały się odpowietrzyć - jednak tylne zaciski odwrotnie założyłem :mur: :wstyd: - dopiero po zdjęciu felg to zauważyłem, jak patrzyłem "od środka" to wydawało mi się że są OK :duh: :oops: .


pozdrawiam

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie kupiłeś te ołowiane ciężarki? Wulkanizatorzy to na ogół jakiś dramat. Zdzierają stare ciężarki, nie czyszczą pozostałości, naklejają na to nowe. Zawsze mnie to wkurwia.
Opublikowano

Robią jak zwykle byleby wypchnać, a ciężarki na ogół i tak widać od frontu felgi a w taki ażurowych felgach jak zp06 to są praktycznie tak samo widoczne jak fronty ramion.


Ciężarki z allegro, z klejem Nortona, a sam producent jakiś niemiecki, ale już nie pamiętam jaki.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Delikatnie zbliżając się w stronę końca ogarniania :


image.jpg


Na lewych drzwiach była mała wgniotka (na foto pod klamką - słabo widoczna) - plus na prawych jeszcze mniejsza druga.


image.jpg


Obie zostały wyciągnięte metodą PDR. :)


image.jpg


Po korekcie lakieru przykleje na klapke spoiler z m3 e92 oem - wiec kupiłem już w ASO dedykowany zestaw montażowy.


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Dywaniki - dłuuugo się nad tym zastanawiałem, czy kupić na allegro "zamienniki" za 150zł, czy szukać używanych orginałów (ciężkie do znalezienia w dobrym stanie) czy kupić nowe OEM w Polsce lub w USA. Na dodatek jest to xdrive więc dywaniki kierowcy powinien być inny - w podcięciem na szerszy tunel środkowy - choć w sumie "zwykły" do E92 też ładnie leży.


Auto jest z USA i bardziej podobały mi się dywaniki dedykowane właśnie na rynek USA czyli te z "łatka" na dywaniku kierowcy i napisem BMW - w Europie nie dostępne.

Wybrałem w sumie najdroższa opcje czyli orginalne dywaniki z USA dedykowane e92 xdrive(takie jak były w tym aucie) - wyszły ponad 500 zł :zawstydzony: , ale jestem zadowolony.

W Polsce można kupić orginały dedykowane poniżej 400zł ale są gładkie bez łatki i napisu bmw.


image.jpg


image.jpg


Po zjeździe z podnośnika i kilku jazdach okazało się że coś jest dalej nie do końca OK z odma - albo nowa membrana dalej nie pracuje poprawnie (testy wykazują że jednak pracuje OK), albo od jazdy z dziurawą starą membraną nieszczelność złapał simering wału korbowego. Po prostu piszczy na postuju na rozgrzanym silniku - zaciąga powietrze simeringiem wału korbowego.

Suma sumarum zamówiłem uszczelniacz wału z ASO , do tego uszczelki podstawki filtra oleju (jedna OE druga Elring) - zauważyłem po umyciu silnika że jednak coś tam się poci - a to akurat standart w N55 że te uszczelki z czasem trzeba wymienić. No i czekam na kolejna membrane odmy z ebaya . Wymienić planuje wszystko na raz.


image.jpg


Zamówiłem w ASO także nową naklejke z VINem na felc lewych drzwi bo jak to często bywa w E92 była ona uszkodzona w 2 miejscach od klamry pasa bezpieczeństwa- dobrze że lakier nie jest obity a tylko naklejka która kosztuje tylko 60zł :).


pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty te drobnostki jak naklejka czy wgniotka czy inny dywanik z USA zauważasz, dużo osób nie. Ale diabeł tkwi w szczegółach i też tak robię dla własnego samopoczucia i aby auto było doskonałe :cool2:
Benzyna zamiast krwi...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dawno nic nie pisałem ...z braku czasu:


image.jpg


Pieprz i sól - czyli oględziny 335i dla kolegi ;).


image.jpg


image.jpg


W końcu komplecik :).


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Logo z klapy - wymiana , do tego emblemat 335i wrócił na swoje pierwotne miejsce a także spoiler z M3 zajał swoje miejsce ;).


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Wymieniłem uszczelki podstawy filtra oleju, były dosłownie plastikowe a nie gumowe więc nie dziwne że leciało. W sumie powinienem to zrobić podczas ogarniania w styczniu :zabawa: .


image.jpg


Dokładnie mycie ...


image.jpg


glinka sonus...


image.jpg


image.jpg


image.jpg


I 2 etapowa korekta lakieru która jest właśnie w trakcie :). Potem ceramika Kisho.


W sobotę wybieram się na "przebudzenie mocy" do Zegrza.


A niedługo ...auto pewnie wyląduje na allegro. Jakby ktoś poszukiwał ładnego i dopracowanego 335i w manualu to zapraszam ;).


pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Miłość :mrgreen: ? nie wiem czy tej nie dopieściłem bardziej biorąc pod uwagę przelicznik czas-efekty :mrgreen: .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Rodzina będzie mi się powiększać więc chyba coś rodzinnego ;), w 4/5 furtkach, może E90 .....///M3 :mrgreen: . Ale to luźne plany więc prosze mi nie wytykać jak nie zostaną zrealizowane. :norty:
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Rodzina będzie mi się powiększać więc chyba coś rodzinnego ;), w 4/5 furtkach, może E90 .....///M3 :mrgreen: . Ale to luźne plany więc prosze mi nie wytykać jak nie zostaną zrealizowane. :norty:

 

GRATULACJE :) :handshake:

i turasy zawsze są kozaki :)

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

Opublikowano

Dziękuje :)


image.jpg


Zapomniałem wspomnieć że przy okazji uszczelki filtra oleju wymieniłem olej .


image.jpg


Mimo że był zmieniany 6 tys km temu ;) (obecnie ledwo przekroczone 128 tys. km).


image.jpg


No i naklejka z VIN ;) tym razem zrobili mi taka szatę graficzną jak szła na USA od 2012r :mrgreen: - kiedyś daaawno temu do z3 zamawiałem to zrobili bmw M gmbh mimo że to była przecież normalna 2.8. :lol:


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Korekta czyli Makita 9227CB w akcji do tego pady 3M i pasty Menzerna.


Na koniec płynne szkło Kisho 701 :).


image.jpg


Czarna skóra to pozornie w zasadzie zawsze jest czysta .


image.jpg


...no właśnie pozornie :P .


image.jpg


Potem sporo odżywki Gliptone.


image.jpg


Felgi zabezpieczyłem powłoką polimerową Sonax.


image.jpg


Tak to wyszło ...oczywiście wyjechałem z garażu odrazu na deszcz . :duh:


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Gliptone bardzo ładnie odżywiło skórki - matowe i miękkie.


Wnętrze jest teraz bez skazy :).


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


Przebudzenie (albo przemoczenie ;) ) Mocy w Białobrzegach.


image.jpg


image.jpg


Kropelkuje ładnie.


Postaram się ogarnać jakaś lepszą sesje ;).


pozdrawiam

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Mała zapowiedź sesji : :D


teaser.jpg


teaser2.jpg

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.