Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Po blisko 10 latach turlania sie Zetka, przyszedł czas na coś nowego - padło na e92 335i x-drive LCI z 2011r.

 

Już przed sprzedaża z3 byłem zdecydowany na e92, celowałem w 335d, ew. 330d manual, początkowo nawet niezbyt brałem 335i pod uwagę - chciałem coś co będzie palić mniej od z3 i lepiej jeździć :mrgreen: . Nastawiałem się na 2 kolory biały lub czarny (z naciskiem na ten pierwszy) . Chciałem manuala wiec 35d mimo że kusiło łatwościa podniesienia mocy to z powodu koniecznego automatu troche mnie zniechęcało. Reszta była mniej ważna, wiedziałem że docelowo chce m-pakiet ale przecież można dołożyć :] . No i jak najmniej elementów malowanych. Pewnej niedzieli pokazało sie 335xi w kolorze białym ok 100km odemnie - pomyślałem że pojadę obejrzeć i przy okazji przejade się 335i w automacie. Auto mimo że do kupienia nie nadawało się to spowodowało że benzynka zaczeła mi się podobać (to sapanie na dolocie burgera :twisted: ) , za to utwierdziłem się w przekonaniu że nie chce automatu. Potem zaczałem szukać 335i manual, ew 335d. Obejrzałem jeszcze 2szt 335i manual ale w każdej coś było nie tak...a to kierownica nie z tej strony ;P, a to brak navigacji, a to cała malowana itp.

Pewnej kolejnej niedzieli byłem już umówiony na oglądanie pierwszej 335d , a tu zadzwonił do mnie pan że akceptuje moją propozycje cenową dotycząca pewnej 335i która mu złożyłem 3 dni wcześniej - bardzo mnie to zdzwiło :o , wiec szybka zmiana planów i pojechałem do Chojnic do tego człowieka, okazało się że wszystko jest tak jak mówił, stwierdziłem że strawie x-drive którego nie chciałem, a więc szybka decyzja i jest :cool2: .

 

 

Type Code KF93

 

E Series E92 (MUE)

 

Series 3

 

Type COUPE

 

Steering LL

 

Doors 2

 

Engine N55

 

Displacement 3.00

 

Power 225

 

Drive ALLR

 

Transmission MECH

 

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

 

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

 

Prod. Date 2011-01-26

 

 

 

P337A M Sports package

 

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

 

S203A 4-wheel drive

 

S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193

 

S2VBA Tire pressure display

 

S319A Integrated universal remote control

 

S403A Glass roof, electrical

 

S430A Interior/outside mirror with auto dip

 

S431A Interior mirror with automatic-dip

 

S459A Seat adjuster, electric, with memory

 

S481A Sports seat

 

S488A Lumbar support, driver and passenger

 

S494A Seat heating driver/passenger

 

S4ABA Fine wood trim burr walnut

 

S4NAA Interior mirror with digital compass

 

S4NEA Blow-by heater

 

S502A Headlight cleaning system

 

S521A Rain sensor

 

S522A Xenon Light

 

S524A Adaptive Headlights

 

S534A Automatic air conditioning

 

S544A Cruise control with brake function

 

S563A Light package

 

S570A Reinforced power supply

 

S5AKA LED light elements

 

S5DSA Emergency release, luggage compartment

 

S609A Navigation system Professional

 

S615A Expanded BMW Online Information

 

S620A Voice control

 

S639A Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

 

S645A BMW US Radio

 

S688A Harman/Kardon Surround Sound system

 

S693A Preparation BMW satellite radio

 

S697A Area-Code 1 for DVD

 

S6AAA BMW TeleServices

 

S6ABA Control for Teleservices

 

S6FLA USB/Audio interface

 

S6UHA Traffic Information

 

S6VCA Control for Combox

 

S710A M leather steering wheel

 

S715A M Aerodynamics package

 

S760A High gloss shadow line

 

S775A Headlining anthracite

 

S823A Hot-climate version

 

S840A High speed synchronisation

 

S845A Acoustic belt warning

 

S850A Dummy-SALAPA

 

S853A Language version English

 

S876A Radio frequency 315 MHz

 

S8S4A Decoding variable light distribution

 

S8SCA Telematics access request,country-spec.

 

S8SPA Control unit COP

 

S8TLA Dummy-SALAPA

 

S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu

 

S925A Dummy-SALAPA

 

S992A Control of number-plate attachment

 

 

Jak widać jest to import z US, auto było sprowadzone pod koniec 11r. do Polski z uszkodzonym niegroźnie lewym przodem (widziałem foto z aukcji). 1 właściciel w Polsce, sprowadzony z przebiegiem 12 tys. km, aktualnie 125 tys. km.

 

Malowanie 2 elementy maska i zderzak przód, cała reszta łącznie z plastikami w orginale :D . Szyby wszystkie łącznie z czołową fabryczne.

 

Seria poza felgami i dolotem Burger Motorsport, wszystko zgodnie z VIN.

 

Auto mam około 4 tygodnie.

 

Mam przy tym aucie troche rzeczy do porobienia, planuje zająć się tym w nadchodzącą zimę.

 

Tak czy inaczej narazie z auta jestem bardzo zadowolony , przejechałem juz blisko 2000km i :D nie znika. Spalanie jest bardzo zbliżone do tego z z3 (w trasie takie samo albo i mniejsze, a w trybie mieszanym +1l) ale osiągi to już zupełnie inna bajka :super: .

 

Z modów w przyszłości napewno obniżenie i felgi 19, celuje w styling 225 lub 288.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Fotki od poprzedniego właściciela.

 

image.jpg

 

Świeżo po zakupie, postój pod Lidlem po przejechaniu 2km. :P

 

image.jpg

 

Prawie w domu jeszcze tylko szybki prysznic.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Było sporo błota od spodu, więc już kolejnego dnia wstępnie umyłem spód.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Podkładki do lewarka nie były za piękne więc wpadły 4szt nowych i odrazu wosk w progi przy okazji ich demontażu.

 

image.jpg

 

Felgi wybitnie nie trafiały w mój gust więc je zdemontowałem jak tylko nadażyła się okazja. Jak ktoś jest chętny na zakup to śmiało :D dotz mugello 8x18+9x18.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Szyba przednia miała lekkie ryski prawdopodobnie od piór boscha, chciałem to już oddawać do zakładu na polerowanie , na szczęście sytuacje udało się opanować samemu - tlenek ceru + stara dobra makitka 9227cb i po 5 godzinach jazdy figurowej filcem po szybie po ryskach nie ma śladu.

 

image.jpg

 

Znany w e92 problem ze spadaniem pasa z podajnika oczywiście tu także był obecny. Na szczęście mocny krochmal i prasowanie załatwiło problem i oby tak pozostało na długo.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Zacząłem już zbierać fanty :) . Spora ilość śrubek, spinek i osłon z ASO i pierwszy tysiąc na częsci poszedł :mad2: .

 

image.jpg

 

Byłem zmuszony kupić nowe akku bo auto czasami wyświetlało symbol słabego akumulatora na zegarach, wtedy też nie ma np. welcome lightów...

 

image.jpg

 

I oemowe wycieraczki żeby problem z rysami się nie powtórzył.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Nowe osłony pod silnik i skrzynie.

 

image.jpg

 

Zwracajcie uwage jak odbieracie części nawet w ASO ...ja tego nie robiłem bo u Fusa w W-wie kupuje już od 12 lat i nigdy nie było problemów a tym razem ...dostałem porysowaną osłonę. Maja wymienić, zobaczymy. :roll:

 

Mam do was na koniec pytanie czy ktoś z was odnawiał końcówki wydechu w procesie galwanicznym ? bo moje nie są zbyt piękne, schodzi z nich ta srebrna satynowa powłoka wokół wylotów, a raczej nie chce przyspawywać innych . Te końcówki są orginalnie aluminiowane czy jest to inna powłoka ?

 

pozdrawiam !

 

-----------------

dodane 17.06.2018:

 

Sesja by Platinum Photo ( https://www.facebook.com/Platinum-Photo-388444344644647/ ):

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

piękne auto, gratuluję zakupu :!: :cool2: :cool2: :!:

i życzę długiej i bezawaryjnej :!:

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ładny egzemplarz, ale czy aż tak ładny żeby zakładać trzy tematy :P ?

 

autor tematu postanowił zacząć z grubej rury i przejąć "Galerię" :D

Opublikowano
Bardzo ładny egzemplarz, ale czy aż tak ładny żeby zakładać trzy tematy :P ?

 

No niestety forum się krzaczyło, myślałem że tematy się nie zakładały, ale jednak :duh: :oops: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Konkretny model, silnik, Mpakiet, xDrive :cool2: Jak zwykle, konkretnie podszedłeś do tematu.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)
Bardzo ładne auto, x drive da się polubić, jednak to już nie ta sama frajda co z3, zdziwiła mnie zamknięta galeria zetki :)

Mimo wszystko gratuluje fajnej e92 !

 

dzięki :) pokaż swoje obecnie auta :cwaniak: .

 

Nowości:

 

Od zakupu auta byłem zdecydowany na dołożenie na klape jakiegoś dodatku, początkowo chciałem ducktail a'la CSL ale szybko stwierdziłem że taka duża doklejka nie będzie jednak chyba dobrze pasować do tak spokojnego auta jak 335i :P , potem myślałem o replice spoilera performance z carbonu od saper1008 , ale po tym spotkaniu pod kolejnym LIDLem :] :

 

image.jpg

 

stwierdziłem że to chyba też zbyt agresywny spoiler. do ///M pasował świetnie ale jej buda jest dużo bardziej napompowana, jak się postawi zwykłe e92 obok ///M to różnica jest straszna .

 

więc staneło na orginalnej lotce z m3 e92 - jednak co OEM to OEM :cwaniak: :

 

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

nawet malować nie trzeba - tak ładnie black&white .....no dobra poniosło mnie :rotfl: .

 

image.jpg

 

Z samochodem dostałem także kpl. orginalnych felg styling 193 na których to auto opuściło amerykański salon. Aktualnie przygotowuje je do malowania, będa na sprzedaż, wiec jak ktoś jest chętny to może się już ustawiać w kolejce ;).

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Dopieszczanie auta zacząłem od d... strony i to dosłownie - od bagażnika :rotfl: . Przy montażu nowego aku wyjałem plastikowa przegródkę na narzędzia i stwierdziłem że nie będe jej już wkładał spowrotem w takim stanie.

Mycie w dimerze, matowanie włókniną i malowanie pod orginalny kolor . Tak samo uczyniłem z plastikową zaślepka po drugiej stronie bagażnika.

 

image.jpg

 

Wyposażenie narzędzi wydaje się być bardzo ubogie bo jest tylko oczko do holowania. Myślałem że dużo mi brakuje ale w realoem wychodzi że powinno być tylko to + śrubokręt (nowy w ASO 30zł- dokupie) . Czy u innych w 335i też jest tak mało w tym schowku ? :hyhy:

 

 

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

Wczoraj zawitałem do kkkkamil26 celem zakodowania kilku rzeczy i zczytania błędów- napisze co narazie się udało z powodzeniem wykonać:

 

-składnie lusterek z pilota

-domykanie szyb z pilota

-usunięcie irytującego gongu informujacego o tym że kluczyk siedzi w slocie ale silnik nie pracuje

-usunięcie gongu sygnalizującego nie zapięte pasy

-wygenerowanie kodu FSC lifetime do aktualizacji nawigacji - mapa była z 2009r, starsza jak auto :rotfl: .

 

Wrzuciłem już mapę premium west 2017-2 :cwaniak: , kilka dni temu wyszła 2018-1 ale chyba już poczekam na 2018-2 bo i tak znajac życie zmienili tyle co nic.

 

Pozatym Kamil zczytał błędy z całego auta, po wykasowaniu i krótkiej przejażdzce nic nie wyskoczyło ponownie :super: .

 

Parametry pracy silnika w INPIE też wydawały się mieścic w normach - a przy N55 jest ich ładnych parę stron.

 

pozdrówki !

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Hmm tych narzędzi to i u mnie tak mało :wink:

Z tym, że u mnie jest śrubokręt :mrgreen:

Edit:

skoro S.193 i te brzydkie czarne sa na sprzedaż, to na jakich jeździsz teraz? :wink:

Opublikowano
na 17' które zostały mi po z3 - żal pokazywać . Stylingi 193 mi się podobaja ale e92 widze jednak tylko na 19' więc trzeba sprzedać :D .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

To 193 zostaw na zimę, a na lato 19 :wink:

Ja zaraz też zmieniam na zimę na 17. Niezły wizualny szok będzie z :mrgreen:

Opublikowano
Nie wiem co tam realoem podaje ale chyba powinieneś mieć wszystkie narzędzia, łącznie z imbusem do awaryjnego zamykania szyberdachu - bo wygląda że takowy posiadasz. Oprócz tego kluczyk płaski 8/10 i złodziejkę do śrub do kół.
Opublikowano

Tak szyber jest.

 

Możesz mi wysłać zdjęcie takiego imbusa do e90 i numer części ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jedziemy dalej z wnętrzem...

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Bagażnik skończony, na foto brak jeszcze osłony zamka, ale już siedzi na swoim miejscu. Ładnie się uprał, wygląda jak w nowym aucie.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Rozprawiłem się z foliami na szybach, nie było łatwo, zeszło się ponad dzień :zabawa: . Odrazu auto odżyło wizualnie jak pozbyłem się tej smoły z szyb :ok: .

 

image.jpg

 

Przy okazji wyprałem półke tylną, generalnie AG interior shampoo (polecam, najlepszy czyścik do wnętrza jak znam) przy wnętrzu lał się strumieniami :).

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Poodkurzałem pod tylną kanapą i przy okazji zarobiłem z 5zł i znalazłem ułamana klapke zaślepki isofix (widze ze to czeste w e90).

 

image.jpg

 

Wpadła już nowa.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Jak widać na zdjęciu lewa listwa progowa była nie za piękna, więc kupiłem ładniejszy komplet a ten już sprzedałem. Teraz obie są w stanie zbliżonym do nowych :super: .

 

image.jpg

 

Przy okazji myłem co się da.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Pod przednimi fotelami też wszystko wyczyściłem, druga butelka shampoo idzie...

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Konsola środkowa była nieco porysowana, znowu pomogła polerka i listwa odzyskała swój dawny blask i zeszło 3/4 rysek :).

 

image.jpg

 

Do schowka na narzędzia doszedł śrubokręt. Jeszcze klucz płaski i imbus do szyberdachu i będzie komplet :).

 

image.jpg

 

I na koniec coś od czego wiele osób zaczyna w 335i ...ja idę troche inna drogą ale i o tym coś myśle (czyli moc).

 

Udało się dorwać DP 4 cale (oczywiście bez katalizatora) AR Design za dobrą kasę . A nowy troche kosztuje, coś koło 550 dolarów.

 

image.jpg

 

Od tego pana, może część osób go kojarzy z filmów z Yt na ogól o tematyce związanej z 335xi n55 :cwaniak: .

 

pozdrawiam !

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Tylko szczotka i Auto Glym czy używałeś jakiejś maszyny do prania?

 

Czasami wspomagałem się powietrzem sprężonym z kompresora, czasami wyciągałem to później na "pół-sucho" zwykłym odkurzaczem, a np. wykładzine z dywanika w calości spłukałem myjka, także techniki różne :D efekt napewno jest lepszy jak po praniu średniej jakości odkurzaczem piorącym nawet z profesjonalna chemia (np. philips triathlon- bo taki mam).

 

Masz cierpliwość :mrgreen:

Dobra robota :cool2:

 

Ja dopiero zaczynam :mrgreen: . Wnętrze to zabawa, od spodu auta chyba będzie najwięcej pracy.

 

A i we wnętrzu jeszcze skóry czekają na szare mydło + Zymol Treat, a także podsufitka i deska została do umycia :mrgreen: .

 

Przyszły mi własnie dziś wieczorem końcówki wydechu custom które zamawiałem ale jednak chyba pójda na sprzedaż bo jak dla mnie są troche za duże :duh: .

stal kwasoodporna AISI 316L szlifowana (satyna), grubość blachy 2mm, długość 145mm, średnica zewnetrzna 89mm, średnica wlotu 61mm (do przyspawania do rury tłumika 60mm bo obcięciu orginalnych końcówek).

oddam po kosztach...zapraszam do działu giełda.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ładny samochód i solidnie go wziąłeś w obroty, żeby był jeszcze ładniejszy :) Lubię oglądać takie zdjęcia z metamorfozy.
http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jest i zawias ...o gwincie H&R marzyłem od dawna , przy Zetce mi nie wyszło, za to teraz się udało.

 

H&R Monotube dedykowane do e9x X-drive :super: .

 

Czeka na montaż :] .

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Hej Gwint kupiłeś nowy czy udało ci sie używkę dorwać ? tez mam xdrive i generalnie cieżko o dobry gwint w przyzwoitej kasie :/ Daj znać jak z komfortem, taczka czy w miarę ok sie jeździ.
Opublikowano
Nowy, ale nie ze sklepu a z ebay kleineanzigen :). Jak założe to opisze wrażenia.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Z cyklu mała rzecz a cieszy - polakierowane nerki :mrgreen: . Były pomalowane jakimś matowym dziadostwem w stylu bolla do plastików, a po kilku warstwach podkładkładów, lakierów i polerowaniu wyszło prawdziwe piano black - gładkie i lśniące :] . Myśle że efekt przypomina do złudzenia nerki performance OEM.

 

Oprócz tego umyłem kilka plastików które czekają na montaż (styczeń) m.in nadkole prawe i przednia część lewego itp.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.