Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Historia serwisowa do 2016 + zdjęcia.

 

 

 

Numer podwozia WBA1A11050E919353

Kod typu 1A11

Typ 116I (EUR)

Typoszereg E F20 ()

Seria 1

Rodzaj konstrukcji SH

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N13

Pojemność skokowa 1.60

Moc 100

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor VALENCIA ORANGE METALLIC (B44)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2012-10-09

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2N3A 17"M LM RAEDER STERNSP. 383 M/MB Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 383

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Wheel bolt locks

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4DLA AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy akcent. czarna, wysoki połysk

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6NHA FREISPRECHEIN. M. USB-SCHNITTSTELLE Zest. głośnomów. ze złączem USB

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Wersja językowa, niderlandzki

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8V2A HINWEISSCHILD NCAP NIED/DEAN/SCHWED Tabliczka informacyjna

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano

Dziękuję, czyli jak rozumiem do szczęścia brakuje grzanych foteli.

W ogłoszeniu napisał że są, ale przyjrzałem się klimie i faktycznie brak :((

Opublikowano
Pietą Achillesową tego auta jest silnik N13.

 

No trochę już czytałem o tym silniku i nigdzie się nie natknąłem na taką informacje.

A co dokładnie z tym silnikiem? Masz jakieś info lub linki?

Z chęcią poczytam. Jest gorzej niż N47?

Opublikowano

Pietą Achillesową tego auta jest silnik N13.

 

 

Wiesz z autopsji czy w internetach pisali?

 

Hmm.

Jak Ci to napisać: prawie z autopsji, lub z autopsji :wink:

W 2014 roku chciałem kupić dla żony małe autko ( oczywiście BMW ).

Wybór padł na czerwone f20 z silnikiem N13, przebiegiem ok 40 tyś.km, I właściciel, serwisowany w ASO.

Auto stało w przy salonowym komisie BMW HANSA NORD, ktoś zostawił je w rozliczeniu za inne BMW.

Piękna sztuka, bezwypadkowa, bezkolizyjna. Jednym słowem ,, nówka sztuka " poza silnikiem, który przez jakiś czas chodził bardzo dziwnie.

Równo ale głośno i metalicznie.

Jazda próbna, pracownik serwisu siada za kierownicą i obwozi nas po mieście. Radyjko wyłączone słucham sobie niepokojących odgłosów, aż tu nagle ,,JEB'' i silnik zgasł.

Próba odpalenia auta z marnym skutkiem, auto zbiera laweta a nas auto serwisowe.

Dwa dni później dostaję telefon że jeśli dalej jestem zainteresowany zakupem BMW, to jej cena spadła o ładnych parę tyś euro z powodu zerwania łańcucha rozrządu.

Bardzo atrakcyjna cena, jak za 3 letnie auto ze znikomym przebiegiem.

Szybkie rozeznanie na portalach ile kosztuje kpl silnik.

I lipa silników brak, jedynie pojedyncze części.

Do końcowej transakcji nie doszło.

 

Później zacząłem czytać co się dzieje z N13 z PSA group i tak wyleczyłem się z tego silnika.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szanowny Pan sprzedawca w ogłoszeniu 0to_pl deklaruje, że ta (prawdopodobna) holenderka 2012 rok jest jakoby niemką z rocznika 2013...

Przy okazji - Panu się marzy chyba sprzedaż individuala, bo się w tym temacie w ogłoszeniu tej f20 także omyłkowo (taką mam nadzieję) rozpędził...

 

A jako, że (cytat):

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. "

(koniec cytatu)

to nawet nie będę o tym wspominał...

 

Widać, że Pan nadal nie ma skrupułów ....

Poniżej zrzut ogłoszenia 0to_pl z 2017-10-24:

kcsforju1cnrltpr3hx1

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

byłem oglądałem

mam dokumenty na to auto, bo miałem kupić, ale.. poczytajcie:

 

wszystko się z autem zgadza

100% bez wypadek

100% ori przebieg

pięknie, czyste, igła normalnie, więc gdzie jest haczyk...?

auto z Holandii po leasingu (jak dla mnie do tego momentu wszystko super) - teraz dalej, samochód sprzedany na aukcji do firmy z Holandii, potem do kolejnej w Holandii, potem do Niemiec (firma), potem trafia do Polski, niby wszystko super, ale gdzie zgubił się VAT 23%? sprzedający sprzedaje na VAT marża, a obowiązek zapłaty VATu ma końcowy odbiorca

po drodze pojawia się umowa z Niemcem (super fajna pieczątka na czerwono z dopiskiem §25a UstG) , ale czy ktoś w to uwierzy? taką umowę sobie mogę sam wypisać, jednak US już w to nie uwierzy i przyjdzie w najlepszym wypadku zapłacić zaległy VAT oraz karę

wszystkie auta z ogłoszenia mają tam taką historię, cena netto w Polsce

Opublikowano

WBA1A11050E919353

 

2012-11 Niezależne Rejestracja pojazdu PIERWSZA HOLANDIA

2012-11-15 VWE Pierwsza rejestracja w Holandii.

2017-03 Niezależne Kolor pojazdu: SZAMPAN, Wnętrze: CZARNY

2017-03 Niezależne Pojazd oferowany na sprzedaż na: AUKCJI INTERNETOWEJ w NL Raamsdonksveer (Netherlands), HOLANDIA

2017-03 170 330 km Niezależne Pojazd wystawiony na sprzedaż.

2017-03 Niezależne Kraj pochodzenia: HOLANDIA

2017-03-14 VWE Rejestracja pojazdu. Zmiana właściciela. Auto firmowe.

2017-03-22 VWE Rejestracja pojazdu.

2017-03-24 VWE Pojazd wyrejestrowany i wyeksportowany z Holandii.

2018-11-15 VWE Ważność badania technicznego w Holandii.

 

 

Okres Rodzaj właściciela

Właściciel 1 2012-11-15 - 2017-03-14 (1580 dni) Leasing/Wynajem

Właściciel 2 2017-03-14 - 2017-03-22 (8 dni) Firmowy

Właściciel 3 2017-03-22 - 2017-03-24 (2 dni) Firmowy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
byłem oglądałem

mam dokumenty na to auto, bo miałem kupić, ale.. poczytajcie:

wszystko się z autem zgadza

100% bez wypadek

100% ori przebieg

pięknie, czyste, igła normalnie, więc gdzie jest haczyk...?

auto z Holandii po leasingu (jak dla mnie do tego momentu wszystko super) - teraz dalej, samochód sprzedany na aukcji do firmy z Holandii, potem do kolejnej w Holandii, potem do Niemiec (firma), potem trafia do Polski, niby wszystko super, ale gdzie zgubił się VAT 23%? sprzedający sprzedaje na VAT marża, a obowiązek zapłaty VATu ma końcowy odbiorca

po drodze pojawia się umowa z Niemcem (super fajna pieczątka na czerwono z dopiskiem §25a UstG) , ale czy ktoś w to uwierzy? taką umowę sobie mogę sam wypisać, jednak US już w to nie uwierzy i przyjdzie w najlepszym wypadku zapłacić zaległy VAT oraz karę

wszystkie auta z ogłoszenia mają tam taką historię, cena netto w Polsce

 

Czyli standard - VACIK MNIAM - MNIAM... :|

Podsumowując bez owijania bułki w bibułkę - mało-inteligentny SŁUP PILNIE POSZUKIWANY... :|

 

 

PS.

Jedna uwaga - nie wszystko z autem jest tak pięknie, bo sprzedawca wprowadza w błąd przyszłych kupujących deklarując, że ta holenderka z 2012 to niemal NIBY niemka od pierwszego właściciela z 2013 roku. :|

:nienie: To wszystko to świadome wprowadzenie w błąd. :mad2:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Hehehehe,

 

Tak też cos przeczuwałem po wymijającej rozmowie ze sprzedawcą na temat pochodzenia auta.

Bo o numerze z vacikiem-mniammniam już słyszałem przy okazji kupna auta dla żony.

Prawie każde auto z aukcji w NL jest kupowane przez pośredników(firmy) w DE by miało papiery niemieckie do sprzedaży na eksport.

A potem się dziwić że auta w PL z "niskimi-skręconymi-wiarygodnymi" przebiegami są tańsze od 1-3 tyś eu niż w de :))

W zasadzie podwójnie zarabiają na tym, bo 5 letnie auta w dieslu na aukcjach maja przebiegi po 280 tyś i są tanie.

Po skręceniu mają wyższą wartość w PL a vat był od niskiej aukcyjnej kwoty, więc na każdym aucie dla Janusza rąbią niezłą kasę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.