Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co Panowie sądzicie o tym egzemplarzu

 

Szczerze powiem że szuka polifta na Fv ale ta wpadła mi w oko. Sprzedający mówi że jest igła :twisted: i można prześwietlać ją w każdą stronę.

Z założenia jeżeli miałaby być dobra to chyba i tak cena jest zbyt wysoka by później zbyt wiele na niej nie stracić.

Co sądzicie ?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330d-m-pakiet-perfekcyjny-stan-serwisowany-w-aso-ID6zerz8.html

 

VIN : WBAWA91040E205167

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw link do ogłoszenia bo nie działa

 

 

 

Numer podwozia WBAWA91040E205167

Kod typu WA91

Typ 330D OL (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 180

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-11-27

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Hak holowniczy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano

A nie myślisz że to będzie zbyt duża cena za przed lift ?

W tym tygodniu będę się namyślał bo dopiero koło Piątku mógłbym ogladnac. Nie ukrywam ze polifta w tej cenie szukam,mogłoby być 2.0

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

TO JEST POLIFT.

Silnik 3.0d 245KM N57, chromiki we wnętrzu, itp, itd.

 

Bardzo ładna.

Zdrowe BMW 3.0d musi swoje kosztować, a w PL (z akcyzą 18,6%) to już tym bardziej.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Żaden z tego polift, model przejściowy. Przy tym przebiegu i N57 zainteresowałbym się już stanem rozrządu,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No tak, produkcja 2008-11-27 - w E90/E91 byłby to polift, a w E92 to jest przedlift.

Ale zmiany fabryczne już są.

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lift w e92 to dopiero marzec 2010.

Jak chcesz jeździł ładnym samochodem to tyle trzeba dać.

 

Ja szukam dla klienta zwykłego e90 320d w automacie(rocznik od 2010) i w Polsce egzemplarze do 50.000 PLN to same ulepy....

Opublikowano

Nie jestem fanem najtańszych. Miałem jako pierwsze auto dość droga jak na rocznik lagunę II 1.9 dci i przez 100kkm chodziła świetnie i jak sprzedawałem to była dobrym autem. Teraz mam Volvo s60 2.4 d5 po chipie na 200 KM , tez było drugie jak na swój rocznik, zrobiłem nim 100kkm( teraz ma 400kkm) i dalej jest dobre.

 

Boje się tylko drastycznej utraty wartości, jak za dwa lata będę sprzedawał to z przebiegiem gdzieś około 300/330 to warta pewnie będzie nie więcej niż 40k PLN i to mnie hamuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słusznie - wróćmy do sedna sprawy - to białe E92 wygląda naprawdę ciekawie.

Warto się pochylić.

Można też przejrzeć raportu u Draya na www_bimmer-check_com lub wprost poprosić o weryfikację...

Warto.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Wyglada bardzo ciekawie. Raczej raport wykupie

Ale teraz tak siedzę i myśle

Qrcze 70k z olejami powiedzmy za auto mające 10 lat za 3 miesiące :(

I tak się bije z myślami

Opublikowano

Naprawdę sporo kasy masz rację. Też bym się grubo zastanawiał.

Faktem jest, że e92 nie schodzą zbyt szybko. Może troche poczekaj a sprzedajacy coś obniży :P

Opublikowano
obserwuje trochę ten rynek e92, i uważam, że cena trochę spora ale to raczej tylko ze względu na FV, jest to jedna z najdroższych e92 z tego roku na naszym rynku, jest nawet kilka ładniejszy i fajniejszych aut, za mniejszą kasę ale już bez FV, co domyslam się, skreślasz na starcie :wink: Nie powiem, że nie, bo jest ładna, i z tego co wyczytałem w tym poście jest dostępna jakaś historia która potwierdza regularne serwisy itp, ale jak masz dymnąć jej + 100 tys, to nie sprzedaz jej nawet za 45k mimo udokumentowanej przeszłości :)
Opublikowano

W takimr azie wg szanownego grona ile ona musiałaby kosztować by warto było się nad nią pochylić ?

 

Wcześniej rozważałem przedlifta ale do 55k max

 

Ogólnie to potrzebuje

E92 / ostatecznie E90

silnik minimum 2.0 184

duzą navi

automat

 

i FV VAT - co najważniejsze

 

Ale od pół roku nie było interesującego auta ;(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Duża navi :cool2:

Automat BMW :cool2:

 

Ale rozrzut masz ogromny...

Podoba Ci się i dajesz do oceny 330d z 6-cyl. 3.0d, a akceptujesz 4-cyl. 2.0d ?

To są pojazdy z innych galaktyk (niemalże na każdej płaszczyźnie), że nie wspomnę o akcyzie 18,6% vs 3,1%...

 

PS.

Masz Volvo S60 5cyl. 200KM - nie wiem czy skrzynia manualna czy automat - bo jeśli manual, to jest to może niemrawy, ale jednak już samochód z męskimi cechami.

320d, złe nie jest, ale nie wiem, czy w Twoim przypadku 320d Ci się zbyt szybko nie znudzi...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Duża navi :cool2:

Automat BMW :cool2:

 

Ale rozrzut masz ogromny...

Podoba Ci się i dajesz do oceny 330d z 6-cyl. 3.0d, a akceptujesz 4-cyl. 2.0d ?

To są pojazdy z innych galaktyk (niemalże na każdej płaszczyźnie), że nie wspomnę o akcyzie 18,6% vs 3,1%...

 

PS.

Masz Volvo S60 5cyl. 200KM - nie wiem czy skrzynia manualna czy automat - bo jeśli manual, to jest to może niemrawy, ale jednak już samochód z męskimi cechami.

320d, złe nie jest, ale nie wiem, czy w Twoim przypadku 320d Ci się zbyt szybko nie znudzi...

 

Dziewczyna jeździ e60, pojeździłem chwile i wiem że serii 5 ani e60 ani F10 nie chce bo jest zbyt duża dla mnie. Przeważnie jeżdzę sam lub z dziewczyną a w razie potrzeby mam dostępne kilka innych aut.

 

Dlatego wybór padł na serie 3, a coupe to takie małe spełnienie marzeń. Teraz to Volvo ( jest w manualu ) jest dość żwawe jak na taki kanapowóz. Szczególnie fajne jest na autostradzie gdzie przyśpiesza w każdym zakresie obrotów ( jak na 200KM ofc ). Moja jazda to wygląda głównie po 20 km codziennie i na weekendzie trasy po 500km. Najlepsza byłaby benzyna, ale to znowu 2.0 to dramat, 3.0 spalaniem by mi nie odpowiadała. No i ropę mam dostępną po baardzo preferencyjnej cenie z racji firmy ;)

Opublikowano

Rozmawiałem z moim doradcą od leasingu i jeszcze na 3 lata bym go pchnął.

 

Ale kurcze po wszelkich kalkulacjach, to max 60k musiałby kosztować co naturalnie sprzedający pewnie odrzuci ;(

 

No nic, szukam dalej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro FV i leasing to parę tysiaczków ulg bedzie :8)

W taki przypadku chyba łatwiej przełknąć kilka tysięcy więcej, w szczególności przy 36 ratach.

Auto sprzedawane na całą kwotę na FV zawsze będzie droższe.

Białe coupe R6 z FV to raytasik :mrgreen:

Opublikowano
Skoro FV i leasing to parę tysiaczków ulg bedzie :8)

W taki przypadku chyba łatwiej przełknąć kilka tysięcy więcej, w szczególności przy 36 ratach.

Auto sprzedawane na całą kwotę na FV zawsze będzie droższe.

Białe coupe R6 z FV to raytasik :mrgreen:

 

 

No ale jednak 69 to dalej zbyt dużo ;(

 

Mam jeszcze nadzieje że za 3 lata będzie jeszcze działał myk z wykupem na os prywatną ;)

Np od wartości 64k PLN odliczyłbym +/- 7,2k pln Vatu i jakies 10k dochodowego

A potem wykup na osobę prywatną i sprzedaż

Opublikowano
Jak nie jeździłeś wcześniej BMW to możesz doznać szoku bo niestety używane BMW mogą być studnią bez dna jeżeli chodzi o koszty utrzymania. Więc to czy kosztuje 60 tysięcy czy 70, ma mniejsze znaczenie niż to w jakim stanie technicznym jest auto i co nawet ważniejsze, co do tej pory było wymieniane... Niestety niepozorne głupoty do zrobienia, można liczyć w tych autach w tysiącach:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego należy od razu kupić porządne BMW w dobrej wersji.

Tylko, ze Polska to kraina łoFcóF PeReł - stąd opinia, ze BMW w eksploatacji kosztuje.

PS.

Kupisz zdrowie 3.0d na automacie, to pakiet startowy można ograniczyć do kolektora i oleju w skrzyni. Czyli 3.500 tys zł - jak bez oszczędzania i przeróbek.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
"należy od razu kupić porządne BMW" fajny ogólnik miczek:) Moim zdaniem nie należy się sugerować ceną. To że drogie, to nie znaczy że będzie dobre i lepiej nie skłaniać potencjalnych kupujących do takiego myślenia, bo później jeszcze wtopią. Mam wrażenie że nie każdy kupujący wie ile rzeczy które w innych autach się nie psują, w BMW sypią się nagminnie i jakie są potencjalne koszty. Jakbym kupował używanego diesla BMW to miałbym w głowie koszt rozrządu, wtrysków, turbiny, koła pasowego i dwumasy w manualu. Jak nic z tych rzeczy nie było robione, to przy kolejnych 100 tysiącach mogą dać o sobie znać i się posypie 10-20 tysi na naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.