Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam takie pytanie czy wjazd w dziurę w momencie hamowania silnikiem, jest tak samo groźny jak hamowanie za pomocą,, pedału hamulca" i wpadniecie w dziurę na wciśniętych amortyzatorach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz swoją wypowiedź rozwinąć

 

Po prostu nie.

Silnik nie zblokuje koła w powietrzu tak jak hamulec nożny

Opublikowano
Czyli mam rozumieć że podczas hamowania silnikiem nie dochodzi do blokady kół i samochód nie wpada w dziurę z całą siła wćiśniętych amortyzatorów, koła się nie blokują tylko kręcą się dalej?
Opublikowano
W momencie zredukowania biegu na niższy samochodem troszkę szarpło i w tym momencie wyjechałem w nierówność i dlatego mam wątpliwości czy takie hamowanie nie zaszkodziło tak samo jak poprzez hamulec nożny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale coś się stało czy pytasz hipotetycznie? Odpowiedź dostałeś już wyżej, gorzej jak wciskasz hamulec roboczy, ale i jadąc na luzie po wpadnięciu w dziurę możesz urwać koło :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pytanie tylko hipotetyczne, lecz lepiej wiedzieć więcej niż mniej. Niestety nasze drogi są jakie są i raczej wszystkich dziur, studzienek nie da się ominąć, szkoda tylko opon, felg i zawieszenia, więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

 

Wjechałem przodem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
więc lepiej zawsze starać się ściągać mogę z hamulca przed dziura (jeśli jest to możliwe).

Yyy no ale tego to nawet na prawie jazdy uczyli więc co to za nowina ?

 

A hamując silnikiem jak wyżej pisałem nie blokują się koła (pomijam fakt napędu na tył), a wjechałeś przodem czy tyłem ?

Tak czy inaczej, jadąc na biegu czy na luzie nic nie zmienia.

 

Wjechałem przodem.

To bez x-drive co ma hamowanie silnikiem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez x-drive.

 

W tylnym napędzie hamowanie silnikiem zaczyna się od tylnych kół?

 

Serio pytasz ?

 

 

Przy hamowaniu silnikiem udział w 'hamowaniu' biorą tylko 'napędowe' koła.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie, zbyt łagodnie wyprofilowana :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jesteś sam, tak Cię pocieszę, odpowiednie ustawienie studzienek dla drogowców to mission impossible w większości przypadków. Nawet jak poprawią to i tak za kilka miesięcy zapada się :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie jesteś sam, tak Cię pocieszę, odpowiednie ustawienie studzienek dla drogowców to mission impossible w większości przypadków. Nawet jak poprawią to i tak za kilka miesięcy zapada się :duh:

 

Dokładnie! Potem przy zmianie kół dziwimy się że mamy felgi krzywe czy też opony z wybrzuszeniami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.