Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak pilnie to raport ci zostaje od któregoś z kolegów na forum, żeby sprawdzić przebieg i szkody. Felga dramat jak dla mnie, ale to rzecz gustu. Trzeba popatrzeć na skrzynkę vtg przy tej mocy pewnie długo nie chodzi.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
nie ma innej feldze :(, zostałaby na zimę. Można jakoś sprawdzić poprawność działania skrzynki VTG? Niby miałem kiedyś xdrive ale kiedy się to włączało to tylko "kibice" widzieli
Opublikowano
Standardowe zużycie, taka sama skrzynka jest w tej najmocniejszej wersji i zwykłym 150KM, a ta to prawie drugie tyle, więc wytrzyma mniej. Standard, nieprawidłowości podczas jazdy. Bo do oleju czy zębatki to pewnie nie pozwoli się dobrać. To już kawałek pieniążka plus opłaty. Zamów raport u DRAY, potem serwis i oględziny.
x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano
za późno! ;P. Już nawet te brązowe skóry mi się już podobają, ale to auto wymiata, dobrze , że nie kupiłem 218 konnego parcha
Opublikowano
za późno! ;P. Już nawet te brązowe skóry mi się już podobają, ale to auto wymiata, dobrze , że nie kupiłem 218 konnego parcha

 

Bez przesady

Wszystkie 3 litrowe diesle mają swoje plusy. Oczywiscie biturbo to "truskawka na torcie" :D

Przez 5 lat miałem wersję 204 KM i złego słowa nie moge powiedzieć.

Teraz od pół roku mam 286 KM (patrząc po Vinie miesiąc starszą niż twoja) i kiedy nią jeżdżę (tylko w weekendy - w tygodniu to żonowóz) banan nie znika mi z ust.

 

Powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.