Skocz do zawartości

Pierwsza G01


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ponizej moja konfiguracja g01. Dajcie znac czy wg Was pominalem jakis must have.

Silnik 30i,

M pakiet

Carbon black, cognac vernasca

Pakiet innowacji

Przednie szyby dzwiekoizolacyjne

Szklany dach panoramiczny

Galwanizowane wykonczenie elementow obslugi

Deska rozdzielcza wykoczona skora

Obramowania i relingi shadow line

Przyciemniane tylne szyby

Parking assistant

Systemy asystujace kierowce plus

Ogrzewanie foteli przednich

HiFi

DDC


Rozwazalem jeszcze cyfrowe zegary i kamera 360 ale nie da sie ich zamowic bez navi za 10k, wiec odrzucilem.

Myslalem tez o felgach double spoke 699m ale praktycznie nie mozna kupic opon zimowych run flat na ten rozmiar, wiec trzeba by brac kompletne kola zimowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 146
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bierz NAVI, bez ciężko będzie Ci odsprzedać auto...

Auto pewnie w leasingu więc co za różnica :lol:


Zdrowych i pogodnych świąt wielkanocnych.

 

Tak jak piszesz, biore leasing z opcja wykupu, wiec po 4 latach zakladam ze oddam auto finansujacemu.

Aczkolwiek diler i goście z leasingu mowili, ze opcje na rynku wtórnym nie sa az tak istotne. Bardziej wazne sa silnik, przebieg, pierwszy wlasciciel, polski salon, wersja wyposazenia (m pakiet, luxury line itp) niz same dodatki.


Rownież życzę Wesołych Świąt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dorzucil regulacje lędźwi - kosztuje 1100 a zwiększa mocno komfort na dłuższej trasie. Jaki podali Ci czas realizacji dla tego silinika?

 

Zamówiłem w zeszłym roku z terminem dostawy do 31.03. Z tymi problemami z wydechem i produkcją to jeszcze nie poszedł do produkcji i wcześniej niż w drugiej połowie kwietnia nie zejdzie z taśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem tez o felgach double spoke 699m ale praktycznie nie mozna kupic opon zimowych run flat na ten rozmiar, wiec trzeba by brac kompletne kola zimowe.

Mówisz o 19? 245/50? No właśnie znalazłem tylko Bridgestone które są twarde i głośne i Pirelli, które niby cichsze i bardziej komfortowe ale kosztują dwa razy tyle. Co myślcie o zmianie szerokości przy zachowaniu tego profilu? Może znalazłyby się jakieś Nokiany np SUV 3 RFT. Jeździłem trochę na Nokianach bez RFT i tylko mogę polecić markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mobility set jest tak samo przydatny jak i runflaty... Runflat po dojeździe do wulkanizatora jest do wyrzucenia, a mobility set w niskich temp. jest praktycznie bezużyteczny. Szkoda, że nie ma miejsca na dojazdówkę.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się, ale nie chce mi się w zimie kół zmieniać jak się przebiją :)

I wyciągać dojazdówki z bagaznika pod furą bagaży.

Przez okres ostatniego leasingu (2.5 roku) przebiłem RFT trzy razy.

Za każdym razem dało się naprawić.

Myślałem że RFT się nie naprawia - byłem w błędzie:

Otóż za pierwszym razem przebiłem oponę jakąś śrubą z kawałkiem elewacji budynku, gruba dziura. Zadzwoniłem na BMW Mobility, powiedzieli że mogą podesłać auto zastępcze na trzy dni tam gdzie stoję lub do serwisu. To mówię - jest RFT, do serwisu jest 30 km, przejadę się.

W serwisie powiedzieli że nie mogą jako serwis naprawiać opon, bo nie są wulkanizacją i mogą tylko wymienić. No to mówię wymieniajcie.

Co się okazało - z ubezpieczenia mogą wymienić tylko dwie opony, a że mam 4x4 to zgodnie z warunkami gwarancji jeśli po wymianie byłaby różnica w bieżniku więcej lub równo 2mm to muszą wymienić wszystkie koła (przynajmniej tak powiedzieli). Poza tym czas oczekiwania na oponę 2 tygodnie a auto zastępcze tylko na 3 dni (to było zanim centrala BMW podpisała umowę z firmą oponiarską - LaTeX lub inną taką).

No i po chwili rozmowy sprzedawca w salonie polecił mi gdzie mam jechać aby taką oponę naprawić - pojechałem, 50 zł i naprawiona.

Gość powiedział że zestawem naprawczym by nie dało rady.

Następne przebicie już u kogoś innego, następne u tego co za pierwszym razem - no problem, opona po naprawie przyjechała 10k i nic jej nie jest a do końca leasingu pół roku więc i tak je pewnie wymienią.

A komfort jazdy no cóż - przyzwyczaiłem się że jest twardo, z adaptacyjnym zawieszeniem nie jest tak źle chociaż jak wracałem od chirurga szczękowego to nie było przyjemnie i musiałem się na chwilę zatrzymać.

Cena odstrasza przy 19 ale myślałem kupić używane felgi 18 i wrzucić RFT.

Muszę sobie policzyć i zerknąć w config na 19 bez RFT i na cenę takich bez RFT ale komfort psychiczny że możesz jechać dalej po przebiciu moim zdaniem jest warty ceny RFT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem tez o felgach double spoke 699m ale praktycznie nie mozna kupic opon zimowych run flat na ten rozmiar, wiec trzeba by brac kompletne kola zimowe.

Mówisz o 19? 245/50? No właśnie znalazłem tylko Bridgestone które są twarde i głośne i Pirelli, które niby cichsze i bardziej komfortowe ale kosztują dwa razy tyle. Co myślcie o zmianie szerokości przy zachowaniu tego profilu? Może znalazłyby się jakieś Nokiany np SUV 3 RFT. Jeździłem trochę na Nokianach bez RFT i tylko mogę polecić markę.

 

699m maja 20 cali i wlasnie do nich za nic nie mogłem znaleźcć zimowek na przod run flat (ten model ma inna szerokosc z przodu i inna na tylnej osi). Gosc w bawarii motors powiedzial ze nie ma w PL zimowek na przod w takim rozmiarze i ewentualnie musialbym zalozyc inna szerokosc opon na przednia felge. Stwierdzilem wiec ze szkoda zachodu na te 20tki i zostalem przy 19 calach 698m. Do nich mysle kupic zimowiki Continental WinterContact TS 860 S 245/50 R19 105 V RUN ON FLAT XL, FR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dotykowy jest tylko duży... i siłą rzeczy MAŁY rozdzielczość musi mieć mniejszą. Tak by Ci było smutno, że nie dopłaciłeś :norty: Edytowane przez wodzik2

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
A te siedzenia sportowe są naprawdę takie tragiczne w X3? Bo to jest coś, czego nie sprawdzi się podczas 40 minutowej jazdy testowej...Czy ktoś jeszcze z szanownych forumowiczów uważa, że są one słabe? Bo dla mnie to ważne, gdy robię czasem po 1300 km jednego dnia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Każdy kto waży "ciut więcej" lub jest szeroki w barach, będzie czuł dyskomfort w siedzeniach sportowych. Mali i średni, będą bardziej niż zadowoleni.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje z powodu zakupu nowego auta i dzięki za sympatyczny opis pierwszych wrażeń!!!!

Kiedy wstawisz fotki auta?

Czy zamawiałeś dżwiękoszczelne szyby? Czy auto po prostu samo w sobie jest takie ciche?

Możesz porównać wartości spalania f25 28i i g01 20d?

 

Tu fotki świeżo po detailingu

https://www.facebook.com/onemanarmydetailing/photos/pcb.1630243147052148/1630221990387597/?type=3&theater


Szyb dźwiękoszczelnych nie zamówiłem bo się spóźniłem z tym tematem i już nie mogłem ruszać konfigu. Koszt wyjątkowo nieduży i myślę że byłoby warto.

Co do spalania to chyba za wcześnie by wyliczyć miejską średnią, temperatury wyjątkowo niskie i przebieg też mały.

Na tą chwilkę jest 8.4 ale jak motor sie dotrze to też zapewne spadnie. W 28i w żony użytkowaniu minimum było to 12.2 średniej ale godziny ruchu i korek to strach było patrzeć na komputer. Póki co ten motorek uważam za pozytyw :cool2:

Po niedzieli zrobię nim dłuższą trase to będę miał więcej odczuć.

Pozdrawiam

 

A moglbys opisac nieco jak ci sie sprawuje ta powloka? Zadowolony jestes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Myslalem tez o felgach double spoke 699m ale praktycznie nie mozna kupic opon zimowych run flat na ten rozmiar, wiec trzeba by brac kompletne kola zimowe.

Mówisz o 19? 245/50? No właśnie znalazłem tylko Bridgestone które są twarde i głośne i Pirelli, które niby cichsze i bardziej komfortowe ale kosztują dwa razy tyle. Co myślcie o zmianie szerokości przy zachowaniu tego profilu? Może znalazłyby się jakieś Nokiany np SUV 3 RFT. Jeździłem trochę na Nokianach bez RFT i tylko mogę polecić markę.

 

699m maja 20 cali i wlasnie do nich za nic nie mogłem znaleźcć zimowek na przod run flat (ten model ma inna szerokosc z przodu i inna na tylnej osi). Gosc w bawarii motors powiedzial ze nie ma w PL zimowek na przod w takim rozmiarze i ewentualnie musialbym zalozyc inna szerokosc opon na przednia felge. Stwierdzilem wiec ze szkoda zachodu na te 20tki i zostalem przy 19 calach 698m. Do nich mysle kupic zimowiki Continental WinterContact TS 860 S 245/50 R19 105 V RUN ON FLAT XL, FR

 

Są normalne zimówki na ten rozmiar (20" pod 699M felgę) ale z tymi RunFlatami to mi zabiłeś ćwieka :)

Poszukam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.