Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Gratuluję :) Na mnie też zrobiła niezłe wrażenie.
  • Odpowiedzi 146
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzę, że zdecydowałeś się na satynowe wykończenia wokół okien i takie same relingi pomimo sugestii M-pakietowej :)

Powiem, że dokonałem tego samego wybory i z tego co widzę nie będę żałował ;)

Mój będzie w kolorze jak na reklamach :D (Pythonic Blue)

 

Super, czekam na więcej fotek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Super auto, fajnie skonfigurowane. Jeździłem i na mnie też zrobiło mega pozytywne wrażenie. W środku pomimo diesla bardzo cicho (miało szyby dźwiękoszczelne ). U Ciebie benzyna musi fajnie chodzić i na pewno też jest cicho. Gratulacje auta, niech dobrze służy.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Ciekawe, na chwilę obecną G01 w dieslu 2L od marca podrożała o ok.700 Euro. Myśle,że mnie to nie dotyczy bo mam odbiór w marcu :?
Opublikowano
W benzynie też podrożały - o jakieś 3 tyś zł od bazowej, ale będzie zmiana w wyposażeniu seryjnym i to pewnie spowodowało zmianę ceny.
Opublikowano

A tego Ci nie powiem, bo nawet Sprzedawca nie znał detali wtedy gdy ja zamawiałem.

Dla mnie było ważne by zdążyć zakupić po starej cenie z produkcji z Lutego.

Teraz już muszą wiedzieć co się zmieniło, ale nie oczekiwałbym wielkich zmian, bo i kwota mała.

Opublikowano

Witam raz jeszcze,

Zrobiłem już ponad 3tys km i trasa północ-południe-północ


Zaczne od minusów. Ostatnie wnioski to fotele sportowe to czysta tragedia. Tyłek mnie bolał już po 300km i nie byłem w stanie ułożyć wygodnie nóg w żadnej konfiguracji.

Jeżdżąc po mieście czy wokół komina nieduże przebiegi temat mało odczuwalny ale dalsza trasa... dramat.

Generalnie fotele to największy minus tego wozu a może jedyny


Teraz plusy. Zawieszenie Damper Control i koła 19 to skok w przyszłość vs F25. Zrobili mega robote. Auto strasznie lubi jak sie je dociska po zakrętach. G01 to fantastyczne BMW które zachowuje się mega neutralnie, żadnych przechyłów tylko równe tłumienie w 4 punktach i równomierna praca całego zawieszenia. Porównując do F25 - przepaść.


Autostrada, prędkości >160kmh świetne prowadzenie i dużo stabilniejszy niż F25. Teraz mamy 20d i na autostradzie goniłem go dużo ostrzej niż bym się skusił F25 28i nie mówiąc już o spalaniu. W środku również dużo ciszej ale to dalej SUV... p


Silnik 20d... Kiedyś byłem pewien że taki motor to farsa w takim aucie. W trasie załadowany X3 z tym motorem i 4 osoby na burcie radzi sobie bardzo dobrze.

Deptałem nie żałując specjalnie i spalanie 9.2l lecąc po krajowych i korkach i autostradowo 180-200. Teraz wysokie prędkości nie są tak odczuwalne. Wóz rzekłbym zyskał jakieś geny z serii 5 - ot takie moje skojarzenie. Zawias niesamowicie neutralny. W ustawieniach Comfort fajny do 140kmh a powyżej w SPORT fajnie się adaptuje. Fajna sprawa że jest opcja Individual i wszystko można zestroić z osobna, czyli skrzynia i motor na komforcie a kiera i amory na sztywno - pomaga.


Co do silnika... niestety nie jest to gangster z tytułu ostry start od świateł... 28i wcześniej fajniej rozrabiało. Ten silnik poprostu daje rade ale nie szukajcie emocji.

Rzekłbym że jego moment bardziej spektakularnie kręci od 120kmh w górę niż zaskakuje w przedziale 0-100kmh. Jedno jest pewno - dla żony wystarczy bez problemu a i sprawnemu kierownikowi się do ręki ułoży


Reasumując... G01 z 20d to ciekawy wóz, ma duży zasięg i do prędkości 150kmh naprawdę oszczędny. Główna wada wg mnie to fotele. Szczerze mówiąc nie wiem jakie są warianty. Brałem Mpak i było to opcja z automatu ale fotele to pożal sie boże...


Żona sie cieszy, mówi że wóz przepiękny a ja czekam teraz na swoją zabawkę RS3 więc nie będę się już czepiał tego wozu.

Jęsli go rozważacie to naprawdę zwróćcie uwagę na te fotele... Teraz myślę że nowe 5 byłoby ciekawszą opcją tym bardziej że to G01 naprawdę urosło.


To tyle. Pozdrawiam serdecznie.

Raz jeszcze, wóz fajny, a fotele kupa. układ idealny to 25d i jakaś inna kanapa:P

Czekam też na cennik nowego A6 i jazdy próbne:)


MM

Opublikowano
Witam raz jeszcze,

.........


Co do silnika... niestety nie jest to gangster z tytułu ostry start od świateł... 28i wcześniej fajniej rozrabiało. Ten silnik poprostu daje rade ale nie szukajcie emocji.

Rzekłbym że jego moment bardziej spektakularnie kręci od 120kmh w górę niż zaskakuje w przedziale 0-100kmh. Jedno jest pewno - dla żony wystarczy bez problemu a i sprawnemu kierownikowi się do ręki ułoży


Reasumując... G01 z 20d to ciekawy wóz, ma duży zasięg i do prędkości 150kmh naprawdę oszczędny. Główna wada wg mnie to fotele. Szczerze mówiąc nie wiem jakie są warianty. Brałem Mpak i było to opcja z automatu ale fotele to pożal sie boże...


Żona sie cieszy, mówi że wóz przepiękny a ja czekam teraz na swoją zabawkę RS3 więc nie będę się już czepiał tego wozu.

Jęsli go rozważacie to naprawdę zwróćcie uwagę na te fotele... Teraz myślę że nowe 5 byłoby ciekawszą opcją tym bardziej że to G01 naprawdę urosło.


MM

 

Skoro wóz dla żony to na pewno będzie zadowolona.

Ja 3 lata temu stałem przed problemem zakupu, i gdy Diler nie dał mi dobrego upustu na X3 28i to kupiłem... Q5 z 2-litrowym silnikiem diesla o mocy 190 KM. Myślałem sobie, a co tam, będzie mniejsze zużycie paliwa a pewnie będzie jeździć bardzo przyjemnie. Prawda okazała się być gdzieś pośrodku. Komfort i wyciszenie super, spalanie akceptowalne ale bez szału jak na diesla (11 litrów w mieście) a przyspieszenie niewystarczające (8,5 sek do "setki").

Największą wadą tego auta była dla mnie wychwalana wszędzie skrzynia S-Tronic. Zmiana biegów w trybie normalnym i sportowym odbywała się bardzo dobrze, ale to opóźnienie przy ruszaniu z miejsca doprowadza mnie do szewskiej pasji. W BMW rusza się autem normalnie i bez szarpnięć...

No cóż, w Maju będę miał X3 30i i pewnie będę bardziej zadowolony niż z Q5.

Seria 5 jak piszesz to ekstra alternatywa jeśli szuka się komfortu, ale 5-metrowy kolos w mieście może być z deczka problematyczny dla co poniektórych użytkowników, no i nie można już tak sobie beztrosko pokonywać krawężników jak w X3 :)

Ja po jeździe serią 5 byłem właśnie za nią, ale moja żona nie za pewnie się w niej czuła. Ja mam swojego Mustanga, więc musiałem odpuścić i kupić jej X3.


RS3 to super zabawka :) Have fun :)

Opublikowano

Finalnie zrezygnowałem z mojej konfiguracji na rzecz auta z Grudnia 2017 które już jest na stocku w Polsce. Modyfikacje związane z OPF będą w Polsce więc dostanę go szybciej niz miałbym czekać na swojego aż zostanie wyprodukowany i dopłynie ze Stanów...

Auto ma bogatsze wyposażenie niż ja sobie skonfigurowałem, a do tego zapłacę mniej kasy, bo dostałem wyższy rabat.

Dostałem też info, że jeśli nie wyrobią się z terminem to dostanę auto zastępcze.

Opublikowano
Tak z ciekawości jakiej wielkości rabaty jesteście w stanie uzyskać na X3 stockowe, a jakie na zamawianą konfiguracje?
Opublikowano

Ja zamówiłem G01 z silnikiem 30d miałem odebrać koniec lutego ale przesunęli mi na koniec marca /własnie płynie i mam już VIN/ od 2015 jeździłem F25 20 d w dosyć bogatej wersji .

Jednak kiedy u dilera dostałem na cały dzień G01 20 d i pojechałem na autostradę to fakt 150 cicho przy 200 no to słychać mocnej szumy, przyczepność wybieranie zakrętu bajka.

Co do foteli to jakoś nie miałem innego odczucia myślę ze wcześniej przez 6 lat miałem dwa VW Tiguan przejscie na BMW to inny świat. Przetestowałem dwa z diesel 140 KM i benzyna 205 km

ten z benzyną to jadąc do poznania ok 340 km to musiałem tankować 3 razy jada ok 160 170 km/h.

Na koniec po teście jak wsiadłem do swojego F25 to jakoś malutki był ten mój :( .

I ciekawostka na koniec dowiedziałem sie od mojego handlowca w BMW że koncern BMW otwiera fabryke G01 w Austrii bo nie może nadazyć z produkcją :cry:

Opublikowano
Tak z ciekawości jakiej wielkości rabaty jesteście w stanie uzyskać na X3 stockowe, a jakie na zamawianą konfiguracje?

 

dostałem 11% ale na F25 miałem 20

Opublikowano

ale silnik 30i zostaje czy zmieniłeś na inny?

Finalnie zrezygnowałem z mojej konfiguracji na rzecz auta z Grudnia 2017 które już jest na stocku w Polsce. Modyfikacje związane z OPF będą w Polsce więc dostanę go szybciej niz miałbym czekać na swojego aż zostanie wyprodukowany i dopłynie ze Stanów...

Auto ma bogatsze wyposażenie niż ja sobie skonfigurowałem, a do tego zapłacę mniej kasy, bo dostałem wyższy rabat.

Dostałem też info, że jeśli nie wyrobią się z terminem to dostanę auto zastępcze.

Opublikowano
Tak z ciekawości jakiej wielkości rabaty jesteście w stanie uzyskać na X3 stockowe, a jakie na zamawianą konfiguracje?

 

Pamiętam, że któryś z kolegów pochwalił się rabatem 18.5% na auto do produkcji

Opublikowano
dostałem 11% ale na F25 miałem 20

 

Domyślam się ze 11% na model na zamówienie, 20% to pewnie stock (???)

Opublikowano
ale silnik 30i zostaje czy zmieniłeś na inny?
Finalnie zrezygnowałem z mojej konfiguracji na rzecz auta z Grudnia 2017 które już jest na stocku w Polsce. Modyfikacje związane z OPF będą w Polsce więc dostanę go szybciej niz miałbym czekać na swojego aż zostanie wyprodukowany i dopłynie ze Stanów...

Auto ma bogatsze wyposażenie niż ja sobie skonfigurowałem, a do tego zapłacę mniej kasy, bo dostałem wyższy rabat.

Dostałem też info, że jeśli nie wyrobią się z terminem to dostanę auto zastępcze.

 

Silnik 30i, tylko ten brałem pod uwagę. Nie chcę już Diesla.

Opublikowano
no to czekam z niecierpliwością na wrażenia, bo ja też myślę o tym silniku - jedyne co to boję się spalania przy prędkościach 160-200
Opublikowano
no to czekam z niecierpliwością na wrażenia, bo ja też myślę o tym silniku - jedyne co to boję się spalania przy prędkościach 160-200

 

Spalanie przy takich prędkościach małe nie może być, ale jak nie jesteś ciągle na autostradzie to od czasu do czasu przełkniesz większą konsumpcję i koszty.

Ja nie robię zbyt dużo km, rocznie jakieś 20 tyś więc dla mnie to bez większej różnicy.

Na pewno podzielę się wrażeniami jak już odbiorę autko.

Opublikowano
Ja zamówiłem G01 z silnikiem 30d miałem odebrać koniec lutego ale przesunęli mi na koniec marca /własnie płynie i mam już VIN/ od 2015 jeździłem F25 20 d w dosyć bogatej wersji .

Jednak kiedy u dilera dostałem na cały dzień G01 20 d i pojechałem na autostradę to fakt 150 cicho przy 200 no to słychać mocnej szumy, przyczepność wybieranie zakrętu bajka.

Co do foteli to jakoś nie miałem innego odczucia myślę ze wcześniej przez 6 lat miałem dwa VW Tiguan przejscie na BMW to inny świat. Przetestowałem dwa z diesel 140 KM i benzyna 205 km

ten z benzyną to jadąc do poznania ok 340 km to musiałem tankować 3 razy jada ok 160 170 km/h.

Na koniec po teście jak wsiadłem do swojego F25 to jakoś malutki był ten mój :( .

I ciekawostka na koniec dowiedziałem sie od mojego handlowca w BMW że koncern BMW otwiera fabryke G01 w Austrii bo nie może nadazyć z produkcją :cry:

 


Z tego co wiem to nowa fabryka nie ma być w Austrii, tylko w Afryce

Opublikowano
Dokładnie tak, Afryka niedaleko Pretorii a dodatkowo nowe linie produkcyjne w Spartanburgu (już pracują) :D
Opublikowano

BMW w RPA jest bardzo popularne.

Ciekawe, z któ®ej fabryki będą lepiej wykonane...

Z mojego doświadczenia z Afryką i jej pracownikami, to chyba wolę te z US.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.