Skocz do zawartości

N47 177KM Wymiana rdzenia turbiny z allegro?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam luz wzdlużny na wirniku turbiny. Nie wiem co robić.

Nawet nie wiedziałem a są do sprzedania rdzenie. Gość na yt przekłada to w parę minut więc wiem że zrobię to sobie sam.

Macie doświadczenie z tymi rdzeniami?

Wiem że jak dam do regeneracji to na 99% zasadzą taki rdzeń i będą nawijac makaron na uszy. Kupno używanej to loteria: będzie dobra albo nie, odda pieniądze albo nie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytam u vagowców, wkładają i jeżdżą... Kuźwa, nie wiem co robić. Chyba zaryzykuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czytam u vagowców, wkładają i jeżdżą... Kuźwa, nie wiem co robić. Chyba zaryzykuje

W tym samym turbo czy może turbo bez geometrii ?

Opublikowano

U fiatowców czytałem, że sami wymieniają łożyska, składają bez wyważania i jeżdzą :)

 

Regeneruję turbosprężarki i wrzucałem te rdzenie na wyważarkę i różnie to się ma do protokołów wyważenia umieszczonych w paczce.

 

Tutaj masz listę turbosprężarek po numerze ich producenta które były montowane w E60 2.0D 177KM

49135-05895

49135-05885

49135-05860

49135-05850

49135-05840

49335-00440

49335-00230

49335-00220

 

Pamiętaj, że większość vagowców wymienia te rdzenie w turbach średnio obrotowych na upustówce albo na geometrii sterowanej podciśnieniem. U Ciebie jest sterowanie elektroniką i te geometrie ustawia się urządzeniem za nie małe pieniądze. Na oko nie próbowałem, więc nie doradzę.

 

P.S. Nie po to kupuje się wyważarki po 120 tyś zł żeby gotowe rdzenie kupować, nie opowiadaj głupot.

Pozdrawiam

Jacek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie wierze że w każdej budzie stoi wyważarka za 120.000

 

regulowałem w 163KM geometrię ;)) i to według instrukcji z tego forum

Opublikowano

No w budzie to na pewno nie :) To jest kolego jak z warsztatami jedni robią dobrze i inwestują w sprzęt inni to partacze. Ja zawsze polecam regenerować i montować w jednym zakładzie, wtedy w razie reklamacji nie ma na kogo zgonić ;)

 

Co do opinii pamiętaj, że zadowolonego klienta ciężko doprosić się o dobrą opinię bo dla niego jest to normalne że zapłacił za dobrą usługę i taką dostał. Niezadowolony obsmaruje Cię zawsze ;)

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
nie wierze że w każdej budzie stoi wyważarka za 120.000

regulowałem w 163KM geometrię ;)) i to według instrukcji z tego forum

Więc po co ten post kolego? Działaj :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wóz jeszcze się turla. Jak nic nie wpadnie na allegro fajnego w okolicy to kto wie czy nie zaryzykuje
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i okazało się że poniewieraly mi się jakieś stare turbinki i wszystkie zamieniłem na regenerowaną do mojego .

Nigdy nie wymieniałem turbo, ale chyba nie ma cudów.

Może uda się jaki diy zrobić. Trzymać kciuki

  • 5 lat później...
Opublikowano

Osobiście Polecam wymiany na nowy rdzeń np. Firmy (KORAS), ja tak zrobiłem w swojej BMW E60 530D i jeżdżę już ponad 5 lat i wszystko jest ok. A z regeneracją różnie bywa z praktyki wiem że elementy rdzenia tak zwane gotowe zestawy których koszt jest 90zł i to wstawiają. Więc tak wygląda regeneracja ja osobiście wolę nowy rdzeń i nie ważne jakiej firmy ale nowy!!!. Nie regenerowany ja tak bym zrobił.


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.