Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi mi o roznice, ktore powoduja, ze tak latwo uszkodzic albo nawet sam sie uszkadza FRM3 a FRM2 jest odporny. Skad ta roznica w tych modulach i dlaczego FRM3 jest taki delikatny? Potrafi sie popsuc nawet przy podlaczeniu auta do diagnozowania? Czy wszystkie FRM3 sa tak delikatne czy z okreslonych rocznikow? Do ktorego roku byl montowany modul FRM3 i w jakich samochodach? Tylko seria E czy pozniejsze tez?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.