Skocz do zawartości

BMW e46 silnik 1.9 M43 STUKI W SILNIKU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich !!! :) Problem juz sie ciagnie jakies pól roku. Po odpaleniu auta np po nocy slychac stuki w silniku. tyk tyk tyk tyk ... :)Tak bylo na zimnym silniku oraz na cieplymn , caly czas :) Zostal wymieniony walek rozrzadu wraz z dzwigienkami, kompletny rozrzad , ale bez napinacza ( mechanik stwierdzil ,ze jest jeszcze dobry ) oraz popychacze. Po wymianie na cieplym silniu juz nie tyka, tylko na zimnym, albo jak postoi jakies 20 min to tyka przez kilka sekund a pozniej cichnie :) Podobno podobno pompa daje cisnienie :), ale ewidentnie cosik tego cisnienia nie trzyma. Czy spotkaliscie z czyms takim ??????? Bardzo prosze o pomoc bo juz naprawde nie wiem co mam robic :) Mechanik mi rowniez powiedzial ,ze panewki beda dobre bo przez tyle czasu by juz je obrocilo czy cos takiego :) Moze zle gosc gada :) Kurcze nie moge juz spac przez to auto :) Bardzo bym prosil o jakies podpowiedzi :) Pozdrawiam
Opublikowano

Nie jestem pewien i nie chcę się mądrzyć ale czytałem, że silnik klepie na zimnym kiedy oringi puszczają na tulejce w podstawie filtra oleju. Mój też kiedyś jakby trochę klepał, wymieniałem oringi bo mi ciekło teraz jakoś tego klepania nie słyszę. Nr 5 na schemacie https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_1568-doplyw-oleju-filtr-oleju/vAX03055

A co do tego napinacza to było go wymienić mimo iż wyglądał ok, jak już rozrząd nowy i silnik otworzony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.