Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z góry przepraszam za poziom nazwy tematu, ale mam takie pytanie odnośnie serii 3 (model F30).

Przesiadałem się z E46 318i i powiem tak.. Troszkę mi nie pasuje, że kierownica chodzi tak lekko. Da radę to jakoś "ustawić?" W opcjach czy cus?

Kiedyś miałem okazję pojechać nowym Oplem Mokka i była tam regulacja ciężkości kierownicy.. Na Trybie sport kierownica chodziła ciężej.. bardziej precyzyjnie.

A tutaj w F30 jest takie rozlazłe :D Zapewne glupie pytanie, więc sory :8) Wcześniej miałem 320d F30 jako auto zastępcze i tam kierownica chodziła tak samo, myślałem że w 335i przez wagę silnika, kierownica

bedzie chodziła troszkę inaczej, no ale niestety tak nie jest.

 

 

 

Drugie pytanko.

 

Jestem w trakcie zakupu opon zimowych czy musze zakupić nowe czujniki ciśnienia? (Mam sprawne w letnich)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w e46 wspomaganie bylo hydrauliczne, w tym jest elektryczne i pewnie adaptacyjne. czym szybciej jedziesz tym bardziej jest oporne i precyzyjne.

 

a z tymi czujnikami to o co chodzi?

Opublikowano

Pewnie masz sportowy układ kierowniczy. W nim tak własnie jest. Im bardziej skręcisz tym jest ciezej, ale w środkowym położeniu jest dość lekko. Tryb sport mocno usztywnia kierownicę.

 

Jak wymieniasz same opony to nie musisz. Jak kupujesz drugi komplet felg z oponami zimowymi, to ważne żeby czujniki były i to odpowiednie bo są jesli sie nie mylę dwa rodzaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.