Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem nastepujacy:znika plyn chlodniczy...

Auto bylo u mechanika..wymienili jeden przewod..po 700 km znowu zapalila sie kontrolka..

Gdzies wyczytalem,ze niesprawna “chlodniczka spalin”(jakos tak??)moze miec wplyw na znikanie plynu??

Druga sprawa...mam troche zasyfiona olejem i brudem pompe vacum??(tak sie to nazywa?)..

Czym moze byc to spowodowane i jakie beda objawy jej zlej pracy?

Dzieki

Opublikowano

U mnie podobna historia, tzn ubywa... Trochę. Kontrolki jeszcze sie nie zapalają ale raz na jakiś czas muszę dolać.

Brak wycieków, parametry silnika ok.,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze oblukaj silnik. Czasami wyciek jest niewielki i dopiero pod ciśnieniem się ujawnia. A że silnik gorący to zaraz wyciek paruje. Zostaje tylko mały nalot w zależności jakiego koloru masz płyn. Z tego co wiem jak chłodniczka spalin jest uszkodzona to auto dymi z wydechu, albo masz spaliny w płynie, bo wkońcu to chłodniczka spalin.
Opublikowano

Wlasnie chodzi o to,ze auto sprawdzali 2 razy...

Za pierwszym nic nie widzieli...za 2 wymienili jeden przewod..

Auto jezdzi dobrze i ogolnie wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.