Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy w inpie sprawdzę ciśnienie paliwa jakie daje pompka paliwa i pompa wysokiego ciśnienia w e60 530d 2004r? jeśli tak to prosiłbym o jakieś info co po kolei wcisnąć
Opublikowano
Ciśnienie na szynie mam cisnienie w inpie ale nie mam wstępnego. Nie ma u mnie progówki i pewnie dlatego(jest tylko ta w baku)-sprawdzałem w schematach na realoem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli prerelase to ta w baku... czy stary filtr paliwa moze stawiac na tyle duzy opor ze brakuje paliwa. Wczesniej byly bledy wtryskiwaczy i blad nierownej pracy silnika ale to wyglada na zbyt niskie cisnienie a nie wtryskiwacze. Po wymianie nic sie nie zmienilo... gdzie szukac braku cisnienia? Jakie wartosci powinny miec pompy w ista?
Opublikowano

Pre-supply pressure ciśnienie wstępne(czyli to co napompują pompki lub pompka w baku) które pokazuje np inpa w E39 530d -ale tam jest progówka(w e60 nie mam tej opcji)

Rail pressure ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia

Dużo czytałem na ten temat i jest kilka przyczyn:

-Zapchany filtr jak najbardziej

-regulator ciśnienia na pompie rail

-czujnik ciśnienia na szynie rail

-przelewające wtryskiwacze

-zbyt niskie ciśnienie wstępne(czytałem że w common rail w moim przypadku pompka z baku powinna na pompować min 3,5 bar aby autko odpaliło bez problemu)

Ja problemem się zajmę w sobotę bo nie mam teraz czasu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany-rozrusznik był rozkręcony na tych długich szpilkach. Oddałem go do naprawy, wymienione szczotki i tuleje-koszt 100 zł . Nawet nie myślałem że rozrusznik może tak szybko kręcić. Przed naprawą wydawało mi się że rozrusznik kręci w miarę ok ale teraz kręci 100 razy szybciej i samochód odpala w 1sekundę... Polecam wszystki mającym problem z odpaleniem zregenerowanie rozrusznika-koszt znikomy.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam podłączę się do tematu mam problem Ista wykryła błąd 0048BDA - regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa. Wymieniłem filtr paliwa i że 3 dni miałem spokój. Dziś po podłączeniu pod Iste znów jest błąd ale odznaczony że obecnie nie występuje i wystąpił około 200 km temu. Zrobiłem odczyt wartości i na wolnych obrotach jest:http://www.mar-med.waw.pl/B%20MW/BMW1.jpg

A na 2 tys obrotów jest:http://www.mar-med.waw.pl/B%20MW/bmw22.jpg

Na co zwrócić uwagę? Co wymienić co pomierzyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.