Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

A co sądzicie z kolei o tym samochodzie?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-177km-stan-bdb-bi-xenon-skory-polecam-mozliwa-zamiana-ID6yV9DJ.html#a5369f40e0

Byłem zobaczyć, auto z Włoch w Polsce drugi właściciel. W środku jakieś drobne ryski na chromach, czy plastikach ale ogólnie ok. Auto ma trochę rys z tyłu na zderzaku w okolicach klapy bagażnika no i wpadło mi w oko słabe spasowanie zderzaka przedniego i tylnego, reszta idealna. Nie mierzyłem co prawda miernikiem lakieru auta. Przejechałem się również i mechanicznie żadnych zastrzeżeń. Co o tym myślicie, cena może być adekwatna do takiego auta? Czy jednak jakiś wał (kręcone było)?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę że szukasz okazji a nie samochodu za realną cenę...

 

 

Numer podwozia WBAWD110X0PW20992

Kod typu WD11

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka POLSTER PEARLPOINT MIT ST/LED ANTHR (FHAT)

Data prod. 2009-03-28

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S2C6A LM RAEDER STERNSPEICHE 189 MISCH. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Wheel bolt locks

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC), HINTEN Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano

Tzn nie szukam okazji tylko jakiejś pewnej sztuki, ale widocznie nie jestem dobrze obeznany w cenach tych aut. A znalezienie czegoś pewnego graniczy z cudem. Możesz mi może doradzić czy lepiej szukać auta krajowego, czy kupić bezpośrednio z zagranicy? Albo w ogóle nie ma reguły?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dray ma tutaj 100% rację.

 

Jest pewien problem e92 na rynku. Otóż jest mega dużo szrotów przez które ceny są dość niskie, ale te szroty wogóle nie są warte uwagi. A nie opłaca się sprowadzać ładnych egzemplarzy bo się poprostu nie sprzedadzą.

 

Dodatkowo tak wyposażony egzemplarz ze 2/3 lata będzie śmiesznie tani, bo nie ma nic z wyposażenia

Opublikowano
Polski rynek jest robiony pod polskich klientów..( nie chcę wrzucać wszystkich do jednego worka, ale łofcy okazji jednach chyba wziąż królują ) dobry zadbany egzemplarz ma odpowiednio dobrą cenę i nie mam tu na myśli niskiej ceny :nienie: :norty: Moim skromnym zdaniem trochę złotówek jeszcze musisz dołożyć, do fajnej sztuki, :lol:
Opublikowano

Witam!

Odświeżam trochę temat, bo zakupiłem sprawdzenie historii na BIMMER CHECK i jest co nieco o historii serwisowania, choć nie za wiele. W sumie jeśli jest napisane że: "wizyta serwisowa bez opisu" to co to może oznaczać, ktoś podjechał żeby tylko przebieg zapisać u BMW?

Historia od BIMMER CHECK(VIN rozkodowany we wcześniejszym poście):

 

07.07.10 - 4064 km - zestaw zegarów, diagnostyka i programowanie pojazdu

03.03.11 - 29 539 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, płyn hamulcowy, klocki hamulcowe tył

14.03.12 - 57 580 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, klocki hamulcowe przód

01.03.13 - 76 883 km - wizyta serwisowa bez opisu

28.08.13 - 90 993 km - wizyta serwisowa bez opisu

11.09.13 - 91 125 km - koło dwumasowe, elementy technologiczne

29.12.15 - 144 830 km - wizyta serwisowa bez opisu

 

Ostatni odczyt z kluczyka - 144 830 km

 

Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.

 

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Samochody z Włoch zazwyczaj są krótko serwisowane i mają ubogą historię - tak jest w tym przypadku.

Ten egzemplarz nie pochodzi z Niemiec wbrew informacji z aukcji.

 

Wizyta serwisowa bez opisu to po prostu odczyt z kluczyka.

 

"Odczyt z kluczyka" to zapisany w systemie przebieg danego pojazdu. Mógł on zostać odnotowany podczas odczytania kluczyka w urządzeniu Key Reader lub podczas wizyty serwisowej, która nie została wpisana do historii serwisowej pojazdu, lub np podczas wizyty klienta w ASO w celu zakupu części itp

 

 

Szukasz samochodu w okazyjnej cenie więc nie ma co oczekiwać bogatej historii, takiego samochodu nikt nie sprzeda za grosze.

 

Dziś w ogłoszeniu ma 150 000 km

W 2015 miał 144 830 km...

Opublikowano
To się zgadza, trochę mała różnica tego przebiegu. Ale rozumiem, że mogę to jeszcze zweryfikować udając się do ASO i odczytać aktualny przebieg z kluczyka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale 29 grudnia 2015 :wink: jakby był cofnięty to bez sensu, bo o ile? 30-50k km? Wiem, że mógł 100 i więcej zrobić, ale to raczej pomijam. Bardziej to pasuje do jakiejś ciągnącej się naprawy jak już.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Odczyt kluczyka i zapisanie przebiegu w systemie można zrobić w banalny sposób, idziesz do Pana na dziale serwisowym, informujesz, że kupiłeś auto, chcesz sprawdzić czy nie ma akcji serwisowych, on cię prosi o Vin, mówisz, że nie masz, dajesz kluczyk :)

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Idea zapisu przebiegu w kluczyku jest taka by przenosić go po prostu do systemu informatycznego. To nie jest żadna forma zabezpieczenia samochodu przed cofaniem licznika.
Opublikowano
Ok, ale rozumiem ze samochód koduje w kluczyku jakiś rejestr robionych kilometrów i wówczas serwis może przjrzeć te logi. Ogólnie to planuje wziąć auto na dniach do mechanika specjalizującego się w BMW w trójmieście(BM serwis SOPOT), więc chyba taki ktoś po diagnostyce komputerowej oraz fachowych oględzinach będzie w stanie stwierdzić w jakim auto jest stanie i czy wymaga jakiś poważnych napraw. Mogę tak przypuszczać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W kluczyku nie ma żadnego rejestru przebiegu. Jest w nim zapisany aktualny przebieg z licznika i to wszystko.

Kiedy włożysz kluczyk dziś do urządzenia key-reader to w systemie informatycznym pojawi się nowy odczyt czyli jak ja to określam "wizyta serwisowa bez opisu". Nie uzyskasz w ASO nic więcej niż to co ja Ci wysłałem, a jest duża szansa że nawet tego wszystkiego Ci nie znajdą.

 

Zawsze warto przed zakupem sprawdzić samochód, szczególnie w warsztatach które specjalizują sie w marce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dowiesz sie co jest do zrobienia na teraz, natomiast czy Ci nie poleci rozrząd za 3 miesiące, albo za 2 dni wpadnie ci klapka z kolektora do cylindra tego nikt nie sprawdzi :mrgreen:

 

Używany samochód, ryzyko musi być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.