Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witamy wszystkich, z trójki przesiadłam się do piątki, więc nadszedł czas, aby przesiąść się do siódemki :)

Niedawno zakupione, wracała na kołach spod holenderskiej granicy, spalanie 8,7(mimo ciężkiej nogi:)), 2004 rok, 730d, 218 KM podniesione do 250 KM, individual, podpięta pod komputer nie wykazała żadnych błędów, pod maską sucho i czysto.

 

459bf5235f4c.jpg

 

57b4b14806c8.jpg

 

1950818d9b3b.jpg

 

a46457128a71.jpg

 

67c45da82866.jpg

Opublikowano
fajna sztuka dawaj rozkodowany vin zobaczymy co tam kryje sie pod haslem individual :wink: dawaj jakies foto wnetrza dokladka wyglada calkiem ciekawie :norty:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

wygląda na pakiet Hamann`a czy M-technik... ?

Osobiście patrząc po fotkach zdecydowanie założyłbym dystanse na tylne koła, uwierz mi, że auto mega zyska na wyglądzie i stabilności podczas jazdy (wiem z doświadczenia).

Ciekaw też jestem kto wgrywał program, przy podkręceniu do 250KM pewnie masz +100 więcej njuta, silnik bezproblemowo to wytrzyma a sam samochód jedzie o niebo lepiej.

Teraz Ci pomarudzę.. pierwsze co możesz mieć do roboty oprócz części eksploatacyjnych typu hamulce, zawieszenie, oleje, płyny itp. to na pewno:

- maglownica

- wtryskiwacze !!

- pompa wysokiego ciśnienia

- listwa wtryskiwaczy

- krzyżaki na wale

- tłumik drgań

- poduszki silnika

- konwerter skrzyni biegów

 

Jak już to ogarniesz to wierz mi, że z samego silnika i skrzyni GM będziesz zadowolony.

 

:cool2:

Opublikowano
VIN DR58078, fotki wnętrza wrzucę potem, bo jeszcze nie miałam czasu żeby je zrobić. Chipowana była w ECU-SOFT Chiptuning w niemczech. Po przeglądzie na chwile obecną nie ma nic do roboty czy wymiany, więc mam nadzieje, że taki stan utrzyma się jak najdłużej hehe, ale dzięki za rady, będę mieć to na uwadze :D :D :D
Opublikowano
Dzięki, załatwię to! Chciałam się przy okazji zapytać jak zwał się jeździ na 20" w lato, ponieważ zastanawiam się nad kupnem.
Opublikowano
Dzięki, załatwię to! Chciałam się przy okazji zapytać jak zwał się jeździ na 20" w lato, ponieważ zastanawiam się nad kupnem.

 

Mam obecnie 20 cali, miałem 21 i muszę przyznać, że zawieszenie w E65 jeśli jest idealne lub bardzo dobre naprawdę daje sobie z tym radę, oczywiście maglownica jest wrażliwym punktem w E65 i proponowałbym regenerację bo wierz mi, że Twoja na pewno też się już do tego nadaje.

Niestety lub stety jeśli chcesz mieć takie koło i robisz dużo kilometrów (ja robię ok. 2000 km/tyg.) to uwierz mi na słowo... zapomnij o zamiennikach jeśli chodzi o zawieszenie, znam z autopsji. Zaraz być może się rozpiszą, że nie mam racji itp. i być może, jeśli zrobisz może 20-25 tys. km rocznie i jeździsz głównie po równym asfalcie to możesz próbować zakładać te Lemfordery. Ja, jeżdżąc głównie po autostradach nie wkraczając na drogi lokalne stosując zamienniki zrobiłem na nich około 5 tys. km i Ci powiem, że końcówki drążków nadawały się na śmietnik. E65 jest dużym, masywnym autem dlatego zawiechę musi mieć w stanie idealnym. Opłaca się wydać ASO i mieć spokój naprawdę na baaaaardzo długo.

i... E65 najlepiej wygląda na "słoneczkach" 19 cali lub na feldze Alpina 20 i większej.

Opublikowano

w sumie pytałeś "jak się jeździ"... jeździ się BOSKO!

jeżdżąc po normalnych, ładnych drogach duże koło odda Ci wiele...

W zimie jeżdżąc na feldze 20 czy 21 cali i oponach premium nigdy w zyciu nie wpadłem w poślizg, rzadko kiedy tak naprawdę załącza się ABS czy kontrola trakcji... oczywiście, jak napie*doli śniegu to ów systemy działają bez zarzutu.

W lato... no jak to w lato.... cacy, no ale jest małe ALE, mianowicie komfort, przy tych felgach maksymalnym profilem opony jakie możesz założyć to 35, oczywiście możesz założyć i 40 ale czasami zaliczysz otarcie o nadkole a wku*wia to strasznie :D znam z autopsji.

 

265/35R20 przód, 275/35R20 tył mam obecnie, 285/35R20 były już za wysokie, zmieściły się ale czasami zaliczyłem otarcie

 

265/35R21 przód, 295/35R21 tył miałem razem z pakietem Hamann`a

 

Przy mniejszej feldze a co za tym idzie wyższym profilu opony komfort jest dużo większy no i generalnie zawieszenie mniej dostaje w p*zdę.

No i jeszcze wygląd... wierz mi, że E65 przy oponie węższej niż 275 na tyle wygląda jadąc za nim z dupy, naprawdę.

275 jest totalnym minimum jakie możesz założyć na tył.

 

W razie W pytaj śmiało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.