Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Od czwartku (tj. 28.09) nie włącza mi się RTTI (NBT NEXT 2017-2 w F10 2014). Do tej pory działało wszystko tak jak powinno. Zadzwoniłem na Hotline (w ConnectedDrive) i Pan poinformował mnie, że mieli problemy techniczne z serwerami 29.09. Poprosił o wersję nawigacji i powiedział, że będą rozwiązywać problem. Mam do Was forumowicze pytania:

- czy ktoś z Was ma problemy z RTTI od zeszłego tygodnia i nie włącza mu się nadal?

- w serwisie BMW mają informacje, że moja wersję nawigacji jest NBT NEXT 2014 a wgraną obecnie mam 2017-2 (jak tylko się pojawiła tutaj). Czy po zgłoszeniu do BMW problemu z RTTI mogą w jakiś sposób robić problemy z tym, że mam nowszą wersję, która nie jest u nich zarejestrowana?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie RTTI działa bez problemu. Mapy te same co u Ciebie. Chociaż z miesiąc temu miałem problem z pobraniem danych, nie dochodziły ani smsy do samochodu, ani nie działało RTTI, dopiero po przejechaniu 200 km wszystko wróciło do normy.
Opublikowano
Potwierdzam. Byly jakies problemy ale teraz jest juz ok. Co do wersji mapy to nie jest zaden problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.