Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja wiem czy tak bardzo drogo, w końcu to bmw, więc na wejściu roboczo-godzina x1.5 :lol: wymiana uszczelki miski to trochę roboty jest, wymiana amorów mogłaby być tańsza, za jedno i drugie mógłby wycenić jakieś 30% mniej, ale za to świeca i sterownik tylko 100,- :wink: ogólnie np. we Wrocławiu też jest drogo.

 

To dość typowe elementy do uszczelniania, często jak ktoś myśli o sprzedaży to nie robi takich rzeczy i liczy, że nabywca tego nie zauważy, tak wychodzi później, trochę się nazbierało w Twoim przypadku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki Podniosles mnie na duchu. Zobaczymy jak będzie :)

Ogólnie ten mechanik się specjalizuje tylko w BMW . Jasne że mogłem taniej za płotem zrobić ale nawet z doświadczeń z prostym jak cep autem czasem miałem różne przejścia. Więc sam wybrałem żeby dołożyć jedyne co to ilość tych wycieków mnie trochę zdziwiła.

Opublikowano

Wymiana uszczelki miski olejowej w tym modelu to niewdzięczna robota i trzeba się nad tym !@#$%*! pół dnia ale cena też za to z kosmosu :shock:

 

Wymiana amorów też najs...

 

Skasowali Cię ostro.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Skoro tak piszesz, Jeśli możesz ( lub ktoś może) polecić dobrego i tańszego mechanika który ogarnia e60 w okolicach Myślenice-Kraków to bedę wdzięczny. Mam jeszcze wymianę oleju w skrzyni do zrobienia za niedługo razem z wymiana misy i wstępnie cena to 2.5k
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kurde Mańku chyba miales racje wyżej pisząc o termostacie... dalej mam ten błąd DPF, ostatnio też mi wyskoczyło increased emission.

Sprawdzałem pod 7 w ukrytym menu i mam na postoju 60-65 a podczas jazdy spada prawie do 50 , czy to za mało ? ma byc w okolicach 90

Mogę manualnie opalić DISem wypalanie dpf przy uszkodzonym termostacie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie za mało, powinny być okolice 95 stopni, wtedy jest wszystko ok. Jeżeli chodzi o wypalanie dpf to wystarczy ponad 70, ale oczywiście to też nie jest właściwe dla silnika. Trudno powiedzieć czy zwlekanie 1000km (info na pw) wyrządzi większe szkody jeżeli chodzi o dpf, odpowiedź może brzmieć i tak i nie. Z każdym kolejnym km bez wypalania zatyka się coraz bardziej i może być problem z jego "ożywieniem". Nie przejdzie procedura wypalania w dis czy ista (w inpa nie ma takiej możliwości w ogóle). Musisz ogarnąć temperaturę, pousuwać błędy w dde i dopiero uruchomić procedurę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.