Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Czy po wstawieniu luźnego downpipe zamiast DPF w N47 177km (wersja 2010 z dwoma czujnikami ciśnienia jeden przed turbo , drugi za turbo przed DPF) DDE zaczyna protestować checkiem lub dziwnymi trybami ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego podczas procesu wywalania DPF potrzebny jest ktoś kto ci ogarnie kompa. Najczęściej tuner podczas modyfikacji softu wywala ci z niego DPF oraz podnosi moc przy okazji grzebania.
Opublikowano
Osprzęt jest OK.Wtryski OK,Klapki w kolektorze są i działają, przepływ przez kolektor OK ,Boost nie ucieka bokiem, EGR też OK.Jakiś czas temu uległ awarii czujnik ciśnienia (zaniżał wartości) i stąd DPF się mocno zanieczyścił.Po tej usterce auto jeździło bez zauważalnych różnic na mocy ,ale wartość przy 4000rpm wynosi 200-240mbar (dopuszczalne jest 200) .Po wypaleniu programowym spada do ok 130mbar ale wystarczy 50km jazdy by wróciło do ponad 200.Obecnego DPF raczej się nie odratuje. Do wyboru zamiennik JMJ za 1400 , uzywka z młodszego auta + rzeźba spawalnicza ok 1600, lub wycięcie dziada.Potrzebna tylko informacja czy DDE protestuje kiedy widzi niskie ciśnienie przed DPF.Stąd ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.