Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam kolejny pomysł , nieszczelność w serwie, albo poduchach silnika i wakupompa pompuje powietrze pod pokrywe zaworów .

na filmie ruski wyjmuje zaślepkę z rurki do serwa od wakupomnpy i zaczyna się masakra z demieniem z korka oleju jak u mnie. jutro zaślepiam rurke i zobaczę co jest.

filmik z ruskimi
Opublikowano
Zatkalem rano orzewod od wakupompy i daje o polowe mniej z odmy , chyba to to bedzie nasz problem , pewbie przy wamianie rozrzadu pekl przewod do serwa , hamulcowego , mam twardszy pedal i pompa pompuje powietrze pod pokrywe zaworow ;-)
Opublikowano
Witam , w którym miejscu zatykales przewód od wakuupompy ?zaraz przy wyjściu od wakuupompy czy ściągałem przewód od Serwa tam gdzie Ruscy na filmiku? Wydaje mi się że u mnie winna jest uszczelka pod pokrywą zaworów , jak dokładnie obejrzałem dekiel z latarka od góry zauważyłem że wychodzi w niektórych miejscach silikon ,a to znaczy że zostawili stara uszczelkę i zaciapali ja silikonem ☹️,szkoda.Jak zatykales przewód wakuupompy przestało lecieć również z bagnetu oleju? Najlepiej byłoby wymienić wszystkie przewody podciśnieniowe, ale wydaje mi się będzie może lepiej ale problem całkiem nie zniknie, filtr oleju wymieniłeś? Ja kupiłem nowy ,ale w poniedziałek jadę do mechanika ,niech zrzuca dekiel zaworów daje uszczelkę bez silikonu i wtedy wymienię olej .Pozdrawiam
Opublikowano

Zostaw ta uszczelke , oryginalnie w miejscach zakretow i nad wakupompa daje sie sylikon drybond ,

Ja wymienilem juz uszczelke na oryginal bo podciekala i dalem nowe sruby , jest sucho ale dalej dmucha , u mnie raczej winna jest wakupompa , w poniedzialek po robocie sie za to wezme to dam znac

Opublikowano
A zatkalem gliwne wyjscie od wakupompy z przodu silinka , ona dmucha mgla olejowa jak jest nieszczelny uklad podcisnienia , dmucha wprost pod korek i do odmy
Opublikowano

Sciagnij sobie Tis do bmw tam napisali ze musi byc sylikon na zakretach uszczelki , fabryka tak robi ,

Jak ogarne podcisnienia i nie bedzie dobrze to wymieniam filtr oleju , olej i plukam silnik

Opublikowano
Jak będzie wakuupompa ,to mega zbieg okoliczności ,te same auta silniki ,rocznik itd i obie historię zaczynają się po wymianie silnika...hmm
Opublikowano
Zdemontuj przewod od wakupompy do serwa , tymi trojnikami , moze byc gdzies pekniety , jestbduzo tematuw gdzie one pekaja , a tu przy wymianie rozrzadu tez mogl podczas roboty
Opublikowano
Panowie z tymi wężykami kombinujecie jak konie pod górę. Ściągnijcie główny przewód od wakumpompy i podłączcie np. ręczną pompkę próżniową - Jeśli układ jest szczelny to powinien trzymać podciśnienie. Ew. można spróbować dać niewielkie ciśnienie i obserwować czy gdzieś nie syczy jak ucieka. Powodzenia
Opublikowano
I tak będziecie kombinować i kombinować, ruskich oglądać itd...a przyczyna jest zupełnie gdzie indziej ;) Ale fajnie czyta się wątek więc kontynuujcie.
Opublikowano
U mnie jeden wtrysk ma + 3,4 korekty w inpie, albo na tym garku nie ma kompresji , albo wtrysk przelewa, ale czy by od tego byly te objawy , w weekend moze pomierze kompresje.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy któryś z was wymieniał miedziane podkładki pod wtryskiwaczami?

Jeden z mechaników wskazał mi to miejsce, że to także może być miejsce którędy mogą przedostawać się spaliny z komory spalania i powodować efekt przedmuchów z korka przez odmę.

Opublikowano
I tak będziecie kombinować i kombinować, ruskich oglądać itd...a przyczyna jest zupełnie gdzie indziej ;) Ale fajnie czyta się wątek więc kontynuujcie.

Co Twoim zdaniem jest przyczyną? Mam ten sam problem co koledzy, mam nawet te same auto 530xd e61 z 2006 roku :) pewnie jakaś trefna seria.

W trasie wpierdziela przez odmę dużo oleju do dolotu. Czy te dodatkowe ciśnienie pod pokrywą zaworów to może być wina podkładek miedzianych gniazd wtryskiwaczy?

Opublikowano

U mnie byl stopiny tlok , zaciśniety pierscien w rowku tloka i uciekala kompresja. U was silniki mają pewnie przemduchy , remont sie szykuje

Po wymianie pierscieni , 3 tlokow i panewek nie mam oleeju w odmie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.