Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem tu nowy i nie do końca wiem czy dobry dział, jak tak to przepraszam.

Wiec przejdźmy do pytania...

Moja E87 2007r. 118d. od tygodnia mam problem z odpalaniem rano mianowicie silnik kreci kreci kreci i nic...

Gdy wezmę go na sam zapłon to słyszę jak pompa cały czas pracuje i nie przestaje a tak nie powinno być tylko przez jakies 5 sekund powinna chodzic

kiedy kilka razy wezmę na zapłon i wyłacze kluczyk i tak powtórzę gdzie od 5-15 razy uda sie wkońcu ta faza ze pompa załączy sie na te 5 sekund jak powinna i sie wyłaczy i wtedy bez problemu odpala od "Strzała"

Jestem zielony w tych sprawach wiec skoro słyszałem pompę to zacząlem od wymiany tego modułu sterującego pompom paliwa lecz to nie przyniosło skutku..

Dodam tylko ze pompa paliwa to raczej nie jest bo kiedy juz odpali to chodzi jak milion złotych..

By jeszcze was jakoś naprowadzic dzis u nas w miescie było 25 stopni i w słoncu stał poł dnia i odpalil bez żadnego problemu lecz gdy nastał jjuz wieczór nie chciał znow odpalić.. Prosze o pomoc z góry dziekuje.

Edytowane przez gosciubdg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopisz 118d do tytułu. Proponuję zrobić test przelewowy, objawy pasują do wtryskiwacza dającego na przelew, spada ciśnienie na szynie i silnik ma problem z odpaleniem. Masz m47 czy n47?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wszystkie filtry wraz z paliwa wymienione 2 tyg temu. Na kompie był i wyskoczyły tylko świecie żarowe 2 i 4 do wymiany. wymienilem wszystkie 4 o dziwo sprawdzilem wszystkie stare to paliły.. mam n47
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A zniknęły ci te błędy świec? Bo jak nie to do wymiany narawy sterownik świec.
Opublikowano
A zniknęły ci te błędy świec? Bo jak nie to do wymiany narawy sterownik świec.

tego jeszcze nie wiem bo nie mam narazie dostepu do kompa..

Opublikowano

test przelewowy wyszedł pozytywnie oprócz tego ze zalałem cala komorę ropą :mad2: :mad2:

jednak wszystkie wtryski leją mniej więcej po równo : )

Wydaje mi się ze to jednak bedzie wina pompy.. moze i gdy juz odpali to rowno pracuje ale na zaplonie "ładuje" sie z 2 minuty wiec moze juz sie slabo wydajna zrobila i za male cisnienie pompuje zeby odaplil.. jak myslicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się ze to jednak bedzie wina pompy.. moze i gdy juz odpali to rowno pracuje ale na zaplonie "ładuje" sie z 2 minuty wiec moze juz sie slabo wydajna zrobila i za male cisnienie pompuje zeby odaplil.. jak myslicie?

Możliwe, ale bez potwierdzenia wymieniać coś co nie kosztuje 50,- to trochę ryzykowne. Komputer z inpa sporo mógłby powiedzieć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Glupoty piszesz Wujek. Do tej pory narawiałem dwa takie i oba działają. Wcześniej były błędy w INPA, po naprawie wszystko OK. Jeden w moim N47 a drugi u znajomego. Usterka jest taka sama jak w sterownikach do M47, czyli urywające się druty od płytki do PINow. Oba sterowniki po naprawie śmigają prawie dwa lata. Zawsze warto rozebrać i zobaczyć co się zepsuło zanim bez sensu wywali się koło 400 zł. Nie mówie że wszystkie da się naprawić, ale wszystkie które rozbierałem miały oderwane druciki i po naprawie działają. Bez tóżnicy czy są od m47 czy n47.
Opublikowano

Jak lubisz dlubac to czemu nie :)

Ja wole kupic nowy...

Pewnie slyszales o czyms takim jak 24msc gwarancji?

Od czasu jak stosuje nowe czesci zamienne to auta mam bardziej sprawne.

 

http://allegro.pl/sterownik-swiec-zarowych-beru-gse105-bmw-1-3-5-x1-i6873562993.html

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam ten element tak samo sprawny i 300zł w kieszeni:) No i w M47N ponad 24 miesiące już u mnie siedzi, czyli po gwarancji:)
Opublikowano
No to dzis wziąłem się za wymianę pompy, niestety... problem dalej nie ustąpił więc idąc dalej za waszą radą wezmę sie za wymianę tego sterownika świec.. może to przez niego swiece nie dogrzewa i po prostu na zimnym tak cieżko odpala..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakim programem sprawdzasz? Trochę za ciepło jest na problem z odpalaniem z brakiem grzania na dwóch cylindrach. Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa podczas rozruchu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ze ci nie pali to nie problem swiec. Do -5 sprawny diesel bez problemu powinien bez nich zapalic. Jakim programem diagnozujesz auto. Takim do BMW typu INPA lub nowszym, czy jakims uniwersalnym badziewiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przydałby się "gość" od bmw a nie od kompów :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.