Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze jedna, Co myślicie Panowie o tym autku?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6974522578#thumb/3

 

Zastanawiam się czy pakować się w auto po wypadku, właściciel przesłał mi fotki stanu w jakim kupował auto,

generalnie prawa strona porysowana cała z wgniotkami w drzwiach, a z przodu uderzony zderzak, błotnik, maska z lewej strony, lusterko i również porysowany. Po sprowadzeniu widziałem że było wystawione zrobione w komisie za 50 000 ale chyba nie poszło.

 

Jak myślicie czy po takich przygodach blacharski pewne jest, że wyjdzie rdza, burchle itp i sobie odpuścić to autko czy może jest godne rozważenia i sprawdzenia jak się prezentuje ?

 

Dziękuje z góry za wszelkie komentarze.

 

poniżej rozkodowany vin

 

Vehicle Identification Number WBAFB71020LX57764

Type FB71

Model X5 3.0d - EUR

Development Code E53

Chassis GEFZG

Steering LL

Doors 5

Engine M57/TU

Displacement 3.00

Power 160

Drivetrain ALLR

Transmission AUT

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/hellbeige 2 - LCHC

Production Plant SPARTANBURG

Production Date 2005-09-29

Exterieur

Interieur

360°

Standard Equipment

2KB Lt/aly Wheels V-spoke 130 Lm Raeder V-speiche 130

413 Luggage Compartment Net Gepaeckraumtrennetz

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

216 Servotronic Servotronic

230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe

386 Roof Rail Dachreling

430 Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket

438 Wood Trim Edelholzausfuehrung

442 Cupholder Getraenkehalter

459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor Regensensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts.

692 Cd Changer I-bus Preparation Cd Wechsler I-bus Vorbereitung

8SP Cop Control Cop Steuerung

8S5 Diesel Particle Filter, Deletion Entfall Dieselpartikelfilter

818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter

854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur

925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket

926 Spare Wheel Ersatzrad

945 Consideration Of Price Dependency Beruecksichtigung Preisabhaengk.

Edytowane przez Maks_r
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

generalnie prawa strona porysowana całą z wgniotki w drzwi, a z przodu uderzony zderzak, błotnik, maska z lewej strony, lusterko i również porysowany...

Nim będziesz pisał o zewnętrznym oblachowaniu dowiedz się co z podłużnicami, wzmocnieniami, belkami, progami, fartuchami, zawieszeniami, pirotechniką.

Bo na razie pisałeś o elementach, które uszkodzone w jednym zdarzeniu drogowym składają się w uszkodzenie konstrukcji pojazdu.

Rozpoznanie elementów konstrukcyjnych tego BMW jest kluczem do zagadki.

Obstawiam - że dotąd przemilczana - szkoda w konstrukcji BYŁA.

 

Zastanawiam się czy pakować się w auto po wypadku, właściciel przesłał mi fotki stanu w jakim kupował auto

Dawaj fotki, mam nadzieję, że oprócz zdjęć zewnętrza są także i istotne ujęcia...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tego się obawiałem - lekko nie było, Francuzi by jej nie skasowali po obcierce.

 

Niestety auto na zdjęciach jest już po częściowej naprawie lewego przodu - zapewne podczas przygotowań do sesji zdjęciowej do ogłoszenia.

1. Nienaturalnie dobry stan zawieszenia przedniego lewego (w stosunku do rodzaju, rozmiaru i kierunku uderzenia)

2. Opona lewy przód inna

3. Brud na feldze lewy przód w dużej części wytarty przez mechanika

4. Na dokładkę zły stan zawieszenia prawy przód

 

Do tego zdjęcia zrobione tak, aby niewiele było widać, lub zdjęć mniej wygodnych po prostu nie dostałeś...

 

Trzeba weryfikować na miejscu.

Zatrudnij zawodowego blacharza do weryfikacji, pojedź na pomiar geometrii nadwozia, lub na początek choćby na sprawdzenie geometrii zawieszeń.

Uważaj i bądź ostrożny.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Dziękuje za cenne uwagi, rady. Rozumiem, że jest po szkodzie całkowitej bo nie opłacało się go naprawić ubezpieczalni tylko wypłacili właścicielowi równowartość pojazdu, on odsprzedał wrak, polak naprawił. Nie zrozumiałem tylko czy taki rodzaj uszkodzeń dyskwalifikuje to auto tzn wskazuje w przyszłości na pewne kłopoty, czy może jeżeli naprawa byłą zrobiona odpowiednio tj geometria, blacharka, zawieszenie wyjdzie ze są ok to nie trzeba będzie do tego auto za chwilę dokładać drugie tyle ile kosztował bo się będzie notorycznie psuło? Jeszcze zastanawiam się czy taki rodzaj uszkodzenia może wpłynąć niekorzystnie na silnik,skrzynię, czy jeśli nie były uderzone to nie. Rozumiem ze to wszystko i tak do weryfikacji na miejscu i w warsztacie i kwestia jaka to byłą szkoda ale zastanawiam się czy wogóle autem po szkodzi całkowitej dobrze zrobionym można pojeździć czy to i tak bez znaczenia i lepiej nie ryzykować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakość naprawy jest decydująca - tak jak napisałem - zatrudnij do weryfikacji blacharza - profesjonalistę.

 

PS.

Pamiętaj - czujnik lakieru mierzy grubość powłok, a nie jakość naprawy blacharskiej.

Dlatego tak często ludzie w dzisiejszych czasach jeżdżą ulepami z dobrą grubością lakieru...

Obejrzyj film o tym

sedno tematu od 8:52...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.