Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moi Drodzy,

 

posiadam E87 z silnikiem N46B20 129 KM 2005r automat, przebieg sprawdzony 76 tys.

Auto trapi metaliczne stukanie po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej ok.105 stopni C. Na zimno nie ma problemu.

Stukanie jest nieregularne i występuje tylko przy obciążeniu silnika na postoju , np. wrzuceniu drive, załączeniu klimy lub przy ruchach kierownicą na postoju.

 

Auto ma nowe: napinasz łańcucha rozrządu, świece, olej 5W-30, uszczelnioną pompe vacum, nową uszczelkę pokrywy zaworów. Wyszczyszczone zawory Vanos.

Problem nadal wystepuje, aczkolwiek po zatankowaniu innego paliwa stukanie jest jakby mniejsze.

 

Po zdjęciu paska wielorowkowego objawy znikają. Sprawdziłem stan rolek - jest dobry, sprzęgło alternatora również OK, klima działa poprawnie.

Zero błędów na kompie, spalanie w normie, dynamika też, oleju nie bierze i nie dymi...

 

Macie jakieś pomysły ? Vanosy, zawory , może coś innego ?

Edytowane przez Fiołas
Opublikowano
W poniedziałek auto jedzie do warsztatu. Maja go obejrzeć od spodu. Zobaczymy co powiedzą.
Opublikowano
Skrzynia jest w porządku, nic się z nią nie dzieje. Na P czasami tez stuknie z okolic silnika , więc skrzynia odpada..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.