Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Vehicle Identification Number WBAAL91050JS31885

Type AL91

Model 330d - EUR

Development Code E46 (4)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M57

Displacement 3.00

Power 135

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Cosmosschwarz Metallic - 303

Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2001-02-16

 

 

411 Window Lifts, Electric

473 Armrest, Front

520 Foglights

548 Speedometer With Kilometer Reading

550 On-board Computer

832 Battery In Luggage Compartment

851 Language Version German

210 Dynamic Stability Control (dsc)

249 Multi-function For Steering Wheel

255 Sports Leather Steering Wheel

261 Side Airbag For Rear Passengers

290 Lt/aly Wheels Star Spoke 44

313 Exterior Mirror Package

403 Glas Roof, Electric

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

438 Wood Trim

441 Smokers Package

464 Skibag

488 Lumbar Support Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

521 Rain Sensor

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning

606 Navigation System Business

632 Compl Prep. Bmw Cellular Phone(motorola)

785 White Direction Indicator Lights

801 Germany Version

818 Main Battery Switch

863 Europe/dealer Directory

879 German / On-board Documentation

972 Comfort Package

981 Comfort Plus Package

 

Tak na szybko nie widzę w aucie żadnej nawigacji a wg VINu powinno być, chociaż facet pisze o tym.

Lampy tył i kierunki pewnie obklejone czarna folią plus wydech zmieniony, dla mnie osobiście na minus, ale to już kwestia gustu.

Generalnie auto raczej zgodne z VINen, ale cena bardzo niska jak na 330d z małym przebiegiem (jeżeli prawdziwym, ale wiemy jak jest...)

 

A więcej szczegółów może dostrzegą inni koledzy :)

Edytowane przez ztez
Opublikowano
No w ogłoszeniu pisze że graty do nawigacji są "wystarczy przełożyć" ale właśnie ona powinna być zamontowana a nie leżeć do założenia dopiero :/ komuś padła i zmienił na zwykłe radio? Chyba mało prawdopodobne :o Gość dosyć ogarnięty w rozmowie przez telefon (ale wiadomo że ściemniać każdy potrafi). Da radę żeby ktoś za opłatą ustalił przebieg? I ta cena nie jest zbyt niska??
Opublikowano

www.auto-records.com - sprawdzisz za chyba 6 euro historię wizyt w serwisie (data i przebieg) lub np. bimmer-check.com - tu możesz sprawdzić całą dostępną historię auta dokładnie, ale za większe cebuliony i generalnie myślenie nad każdym egzemplarzem bym zaczął od tego, te pare zł to nic w porównaniu do późniejszych kosztów z ew. "wtopy".

 

Tak jak mówiłem cena niska więc coś musi być na rzeczy, cudów nie ma.

Opublikowano
No chyba poświęcę te kilka PLN więcej bo też mi się tanio wydaje. Cofnięty raczej jest jak 90% aut w PL tylko pytanie o ile. Jaka według Ciebie powinna być "normalna" cena za takie auto?
Opublikowano
Ciężko określić coś takiego jak "normalna cena", bo cena auta używanego szczególnie starszego zależy od bardzo wielu czynników. Na zdrowe, bezwypadkowe, dobrze utrzymane z prawdziwym przebiegiem 330d jest ogromny popyt, a bardzo mała podaż, więc trzeba będzie zapłacić więcej niż 'średnią cenę' za e46. Są też tacy którzy wolą kupić auto tanio i sami je doprowadzić do porządku, żeby wiedzieć co mają, ale to sumarycznie też wychodzi nietanio.
Opublikowano
Ciężko określić coś takiego jak "normalna cena", bo cena auta używanego szczególnie starszego zależy od bardzo wielu czynników. Na zdrowe, bezwypadkowe, dobrze utrzymane z prawdziwym przebiegiem 330d jest ogromny popyt, a bardzo mała podaż, więc trzeba będzie zapłacić więcej niż 'średnią cenę' za e46. Są też tacy którzy wolą kupić auto tanio i sami je doprowadzić do porządku, żeby wiedzieć co mają, ale to sumarycznie też wychodzi nietanio.

 

No to w sumie powiedziałeś mi tyle co sam wiem xD Wiadomo że za "igłe" trzeba coś dorzucić no i diesel zawsze ma przejechane więcej więc może też mieć więcej przygód za sobą. W mojej okolicy zdarzały się już okazje i znajomi jeżdżą bez specjalnych problemów no ale czy okazja jest okazją wiadomo dopiero jak kupisz. Podasz może jakieś widełki typu 12-16k albo 16-20k?

Opublikowano
Sądzę, że 16k-20k jest realne. Z okazjami to jest tak, że najlepiej utrzymane auta rozchodzą się po rodzinie i znajomych. Dobre i tanie auta na rynku wtórnym handlarze wyłapują bardzo szybko, ale wiadomo czasami można kupić coś fajnego za nieduże pieniądze :) Najprostsza rada - powyszukuj kilka ofert, sprawdź co możesz w domu i jedź oglądać, bez napalania się, na chłodno i cierpliwie, jak nie kupisz auta to przynajmniej będziesz miał doświadczenie jak powinno albo nie powinno wyglądać e46.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Korekta w ogłoszeniu 269tys.km przebiegu a w ASO ostatni zapis to: 352.662 km chyba w 2015.
Opublikowano
Haha skąd to wiedziałeś? Właśnie ztez pomógł mi ogarnąć raport. "2015-12-09 Inspection Station 366,000 km" No to teraz ktoś mi coś powie oprócz tego że cofany? :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korekta w ogłoszeniu 269tys.km przebiegu a w ASO ostatni zapis to: 352.662 km chyba w 2015.

Sprzedający deklaruje na dziś 269 tys. km., a tymczasem oby wystarczyło 4oo...

 

Szkoda gadać... :mad2:

No nic.

BMW 330d 184KM E46 2001rok

VIN: WBAAL91050JS31885

Sprzedający: Pan BosSDrifT na all_pl -klik-klik-

Poznań, Wielkopolska, Polska

tel. 881726787 ; 881-726-787

 

Poniżej zrzut ogłoszenia: all_pl z 2017-09-24.

 

w4wsarasskyedi6fkkmz

5zwe83f0mmfn2s5zalvx

rvhrdeqzpzr6wnw7sav7

jwvmattsqmwggedvz5nm

ij8wrth9fzktjdasx2pn

fxfljahh0f4bk18jjwsw

xpiycdrhwqnj1opl73wg

lgfpc2xcn5nj7jxrifkn

tsddjqifw4v8dr4rdzeh

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dużo osób nawet tu na forum a wielu o tym nie wie ;)
Opublikowano
Dużo osób nawet tu na forum a wielu o tym nie wie ;)

 

Hahaha no podejrzewam że większość o tym nie wie :P ale mi chodzi o jakieś doświadczenia typu "przy 300k zazwyczaj pada turbo" czy coś w tym stylu xD coś co ewidentnie się kończy w każdym egzemplarzu

Opublikowano

Czy zwróciłeś uwagę jak się podpisuje ten sprzedający na Allegro ? ; BosSDrifT

Przesądny nie jestem ale...

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
ale mi chodzi o jakieś doświadczenia typu "przy 300k zazwyczaj pada turbo" czy coś w tym stylu xD coś co ewidentnie się kończy w każdym egzemplarzu

 

Turbo padnie i przy 50.000 km, zależy jak użytkowane. Zresztą turbo to nie jest duży wydatek. M57 to jedne z lepszych diesli i 400-500.000 km to jest ich naturalny / normalny przebieg w tym wieku i pewnie pojeżdżą spokojnie drugie tyle, przy uczciwym serwisowaniu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Często bardziej "opłaca" się kupić kopciucha z przebiegiem dobrze powyżej 300k km, wtedy większość dość drogich podzespołów jest już wymieniona i teoretycznie ominie to następnego użytkownika, ale oczywiście reguły nie ma.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ktoś użytkuje 3.0D z takim przebiegiem?

 

 

Tak, mój ma prawie 370 000 km, z czego sam przejechałem 250 000 km. Nadal oryginalna dwumasa, wtryskiwacze, turbo. Samochód bardzo dobry jeżeli się dba o regularny serwis na dobrych częściach.

Opublikowano
A ktoś kto się tak nie podpisał to wgl nie lata bokiem?? :D nie jeden raz "boss" z nazwy kończy się tylko na nazwie :) ciągnie na tył więc na pewno ktoś się kiedyś nią trochę bawił. To auto za kilkanaście tysięcy a nie kilkaset więc nie oczekuje że stało nie używane w garażu a dziadek z niemiec jeździł do kościoła :P
Opublikowano
Ktoś użytkuje 3.0D z takim przebiegiem?

 

 

Tak, mój ma prawie 370 000 km, z czego sam przejechałem 250 000 km. Nadal oryginalna dwumasa, wtryskiwacze, turbo. Samochód bardzo dobry jeżeli się dba o regularny serwis na dobrych częściach.

 

No właśnie ten porządny serwis mnie martwi bo różnie ludzie auta szanują i różni są mechanicy... Gość w ogłoszeniu pisze o wymianie wielu części, jeśli ma jakieś rachunki to może faktycznie dbał. Auto zarejestrowane na dziewczynę tego gościa bodajże bo ona niby tym jeździ, to też lepiej niż jak ktoś ma auto pół roku i nie przerejestrował bo "nie było kiedy".

Opublikowano
Ktoś użytkuje 3.0D z takim przebiegiem?

 

 

Tak, mój ma prawie 370 000 km, z czego sam przejechałem 250 000 km. Nadal oryginalna dwumasa, wtryskiwacze, turbo. Samochód bardzo dobry jeżeli się dba o regularny serwis na dobrych częściach.

 

No właśnie ten porządny serwis mnie martwi bo różnie ludzie auta szanują i różni są mechanicy... Gość w ogłoszeniu pisze o wymianie wielu części, jeśli ma jakieś rachunki to może faktycznie dbał. Auto zarejestrowane na dziewczynę tego gościa bodajże bo ona niby tym jeździ, to też lepiej niż jak ktoś ma auto pół roku i nie przerejestrował bo "nie było kiedy".

 

 

Mnie części i serwisowanie w ostatnim roku kosztowały 8 500 złotych. I taki jest mniej więcej koszt utrzymania takiego samochodu w stanie bardzo dobrym, przy przebiegach 25-30 kkm rocznie.

Opublikowano
Mnie części i serwisowanie w ostatnim roku kosztowały 8 500 złotych. I taki jest mniej więcej koszt utrzymania takiego samochodu w stanie bardzo dobrym, przy przebiegach 25-30 kkm rocznie.

 

Nie zrobię więcej niż 15 kkm przez rok więc może koszty będą mniejsze :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zrobię więcej niż 15 kkm przez rok więc może koszty będą mniejsze :)

Spadłem z krzesła - kawalarz z Ciebie YarkoNV. :cry2:

"Mniejsze koszty" - kupując cofane i tanie 16-letnie 330d od mistrza drifru...

AKURAT...

:norty: :mad2:

 

:nienie: :nienie:

Oleje, filtry, sprzęgło z dwumasą, opony, akumulator, hamulce, amortyzatory - jak będziesz chciał na częściach o prawidłowej jakości - zbliżonej do OEM (a nie na podróbkach i chińczykach) to na to Ci nawet te 8.500 zł nie wystarczy.

A to tylko eksploatacja...

 

Dlatego 330d E46 dzielimy w ogłoszeniach na trzy kategorie:

1. Zaniedbane, ale jakoś jeszcze jeżdżąc i wyglądające

2. Trupy - jedną lub obydwoma nogami w grobie (to takie, które normalnie powinny być dawno w hucie)

3. Sprawne, zadbane i pachnące.

 

A trzecia kategoria to w PL raczej RZADKOŚĆ, kto ma dobrą - ten jeździ.

 

I oby ta z Poznania nie była z tej 2 kategorii.

 

PS.

Dla informacji - do silnika 330d wchodzi dobre 8 litrów oleju...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Nie zrobię więcej niż 15 kkm przez rok więc może koszty będą mniejsze :)

Spadłem z krzesła - kawalarz z Ciebie YarkoNV. :cry2:

"Mniejsze koszty" - kupując cofane i tanie 16-letnie 330d od mistrza drifru...

AKURAT...

:norty: :mad2:

 

:nienie: :nienie:

Oleje, filtry, sprzęgło z dwumasą, opony, akumulator, hamulce, amortyzatory - jak będziesz chciał na częściach o prawidłowej jakości - zbliżonej do OEM (a nie na podróbkach i chińczykach) to na to Ci nawet te 8.500 zł nie wystarczy.

A to tylko eksploatacja...

 

Dlatego 330d E46 dzielimy w ogłoszeniach na trzy kategorie:

1. Zaniedbane, ale jakoś jeszcze jeżdżąc i wyglądające

2. Trupy - jedną lub obydwoma nogami w grobie (to takie, które normalnie powinny być dawno w hucie)

3. Sprawne, zadbane i pachnące.

 

A trzecia kategoria to w PL raczej RZADKOŚĆ, kto ma dobrą - ten jeździ.

 

I oby ta z Poznania nie była z tej 2 kategorii.

 

PS.

Dla informacji - do silnika 330d wchodzi dobre 8 litrów oleju...

 

No chyba nie powiesz mi że jak przejadę 15 kkm to zużycie części eksploatacyjnych będzie identyczne jak po 30 kkm. To nie kawał tylko prosta kalkulacja. Owszem, to co trzeba kupić powiedzmy na początku po zakupie swoje kosztuje tak czy inaczej. Wiem że sprawne zadbane pachnące i lśniące się rzadko zdarzają a jeśli już to idzie wtedy adekwatna kwota ale nie każde auto starsze niż 10 lat to trup. "kupując cofane i tanie 16-letnie" - a które teraz nie jest cofane?? Auta kilku letnie są robione pod klienta który dostaje bólu głowy jak widzi "2" z przodu przy przebiegu. Na dzień dzisiejszy przy zakupie to kwestia nie tego czy jest cofnięte a raczej o ile jest cofnięte.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest prawda.

Cofane są te tańsza, te bardziej byle jakie.

Ale budżet nie ten.

PS.

W przypadku auta po mistrzu driftu to skala korekty ma kolosalne, ale mim wszystko drugorzędne znaczenie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.