Skocz do zawartości

Czy wymienić olej w dyfrze po dłużyszym postoju? E39 TDS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

auto parę lat stało nieużywane (gdzieś ok. 4/5), czy w takim przypadku należałoby wymienić olej w dyfrze? I jeśli tak to na jaki?

Przebieg ok. 280000 (oryginalny, auto sprowadzone osobiście)

///TDS Power
Opublikowano
po takim postoju, to wszystko co jest płynne w tym aucie trzeba wymienić :P po vinie sprawdź sobie jaki olej, ja osatnio wymieniałem 3.0d castrol syntrax 75w90 i ty zapewne to samo musisz wlać chyba,że masz szpere ,to leje się 75w140
Opublikowano
Ooo, to nawet mam 75w90 w domu, bo zostały mi 2 nowe butelki od skrzyni do Volkswagena :D Dzięki za odpowiedź! Szpery to chyba nie mam, ale wiem, że nic nie było tu modyfikowane i wszystko jest seryjne.
///TDS Power
Opublikowano
po takim postoju, to wszystko co jest płynne w tym aucie trzeba wymienić :P po vinie sprawdź sobie jaki olej, ja osatnio wymieniałem 3.0d castrol syntrax 75w90 i ty zapewne to samo musisz wlać chyba,że masz szpere ,to leje się 75w140

 

Nie no kolego szpera w TDSie :lol: nie rób jaj :lol: , co do reszty Się zgadzam i dodam od Siebie,że po takim postoju to i wszelkie połączenia oraz uszczelnienia gumowe mogą prosić o wymianę,ale to pewnie wyjdzie w praniu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no kolego..są TDS-y ze szperą, jechałem takim, nie był to oryginalny wypust, ale jeżdżą takie auta :)
Opublikowano
no kolego..są TDS-y ze szperą, jechałem takim, nie był to oryginalny wypust, ale jeżdżą takie auta :)

Chyba nie masz na myśli szpery 100%, czyli spawy :mrgreen: lub te cuda z allegro wkładane do mechanizmu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Tak tak, LSD limited slip differential co jednak nie zmienia faktu,że żadna seryjna E39 tego nie miała nie wspominając o poczciwym tdsie. Co do wspomnianych spawów na każdym kroku gdzie toczy Się dyskusja na temat szpery, ktoś pisze mam szperę 100% :wink: a nie blokadę. Czy słusznie nie mnie to oceniać....
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.