Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja u siebie nie widze żadnego przeciekania wody pod uszczelkami czy gdziekolwiek. Myje często i wycieram wnęki po myciu i zawsze jest sucho.


Jak się otwiera sam przy komfortowym dostępie podczas mycia to masakra.

  • Odpowiedzi 370
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ok, wczoraj w nocy przetestowane, z kluczykiem w środku nic się nie dzieje, można normalnie umyć auto :cool2:

co do uszczelek to rzeczywiście dziwne, mam nadzieję, że to tylko kwestia ich wymiany i po sprawie.

Opublikowano

Świeżo po wizycie w ASO i hit:

„Proszę Pana to ze uszczelka przepuszcza wodę i przechodzi do następnej zamszowej to normalne i powszechne, szczególnie w poprzednim modelu F10”. Czaicie!?!? W aucie za ponad 400 k, przepuszczanie wody przez uszczelki to normalna sprawa! :duh: :mad2: :mad2:

Stanęło na tym, ze robimy komisyjny test mycia. Żenada!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kaju, u Ciebie wszystkie uszczelki zamszowe mokre? We wszystkich drzwiach?

Mnie też to zastanawia czy jest poprawnie, ale u mnie mokre są tylko przy tylnych drzwiach na górze. Z przodu sucho.

Opublikowano

U mnie w w trzech. Drzwi kierowcy suche.

W ASO twierdzą, ze woda może się przedostawać i ma być odprowadzana rowkiem pomiędzy gumową a zamszową. Pytanie tylko czemu ścianka zewnętrzna tej zamszowej nie jest gumowa żeby nie mokła tylko cała jest zamszowa..?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie lepiej wycisza taki zamsz, czyli to jednak bubel, skoro we trzech mokre a w jednych suche.
Opublikowano
Musiałbym to jeszcze raz dokładnie przetestować, być może akurat tak się trafiło, ze woda w drzwiach kierowcy nie była pod jakimś katem lub mniejszym ciśnieniem... Ciężko powiedzieć, ale to nie zmienia faktu, ze jak zamsz będzie dostawać wody to za rok jego właściwości będą znacznie gorsze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Całe szczęście że jest gwarancja i można zgłosić że coś gwiżdże przy pewnych prędkościach ze zwróceniem uwagi że jakieś "dziwne" są te uszczelki :)
Opublikowano
Panowie, wspomniany zamsz na uszczelkach to strzyża tekstylna nakładana w procesie flokowania. Nakłada się go po to, aby dodatkowo uszczelnić powierzchnię styku szyby z uszczelką i osiągnąć lepsze wyciszenie, a także dzięki temu opuszczana szyba nie skrzypi przesuwając się po gumie (zjawisko widoczne w japońskich autach, bo oni nie stosują floku - sam tego doświadczam). To że tam dostaje się woda to to nic strasznego, o ile faktycznie nie przecieka do środka, a samo pojawianie się wody raczej wynika z włosowatej struktury strzyży - powierzchnia nie jest jednolita i nie przylega idealnie w każdym miejscu, zatem może pojawić się coś na wzór rosy. Sam flok jest też raczej trwały, spójrzcie na starsze auta. Osobiście raz widziałem, że komuś flok odpadł, ale samochód miało grubo ponad 10 lat i ogólna kondycja była bardzo mizerna. Mając wcześniej inne i tańsze samochody europejskie też obserwowałem to zjawisko, ale nie generowało ono nic poza punktowymi plamkami wody po myciu na myjni bezdotykowej.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
8500km i padła łączność w iDrive - nie działa Bluetooth Audio, nawigacja (w kółko komunikat "uruchamianie" systemu nawigacji"), concierge i połączenie z aplikacją iOS. Da się to wszystko jakoś twardo zresetować, czy czeka ma wizyta w serwisie?
Opublikowano
Mialem to samo w x5 w 2009 jak miala pol roku... inny system ale tez ciagle sie resetowalo... winny byl naped dvd do navigacji i trzeba bylo to dziadostwo wymienic... nie wiem czy tam jest tez jednostka sterujaca czy nie... twardy reset to chyba wyciagbac akumulator:D
Opublikowano
Jak czytam o tych usterkach i awariach w G30 , to się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ,że go zamówiłem. Obecny samochód przez cztery lata bez żadnej najdrobniejszej usterki i dużo tańszy, poprzedni był drogi i ciągle się psuł, może to już reguła, że czym droższy tym więcej problemów i usterek?
Opublikowano
Jak czytam o tych usterkach i awariach w G30 , to się zastanawiam czy dobrze zrobiłem ,że go zamówiłem. Obecny samochód przez cztery lata bez żadnej najdrobniejszej usterki i dużo tańszy, poprzedni był drogi i ciągle się psuł, może to już reguła, że czym droższy tym więcej problemów i usterek?

 

Raczej nie do końca. Wcześniej miałem Lexusa i obsługa serwisowa na poziomie o którym w BMW, Mercu czy Audi można pomarzyć. Usterka przez 5 lat tylko jedna. Delikatna zmiana barwy lakieru na felgach przy piaście. Efekt - wymiana 4 kutych BBSów wartości 48k - bez mrugnięcia okiem.

Teraz czekam na G30 i jak czytam temat o tych usterkach to tez lekko przerażony jestem.

Opublikowano

Pierwszy przegląd 26tys.

Klima przeprogramowana,nawigacja z nowym softem.

Wszystkie zgłoszone usterki wyeliminowane .To co trzeszczało naprawione.Koła profilaktycznie sprawdzone i wyważone.Po sofcie wyświetliły siě nowe fajne funkcje związane z przyszłymi ograniczeniami prędkości i co za chwilę nastąpi (nie miałem tego wcześniej) Radio chyba też dostało nowe ustawienia bo jakby lepiej gra.Auto oddane wyczyszczone i umyte.Złotówki nie zapłaciłem.Wow.

Pozdrawiam aris
Opublikowano
Na ostatnim przeglądzie w audi - w dodatku gwarancyjnym - na fakturce znalazła się pozycja "poszukiwanie usterek - 80zł" To dopiero komedia .......
Opublikowano

Jesli bylo do produkcji to wedlug umowy tracisz zaliczke. Jest zawsze mozliwosc proby dogadania sie a najlepiej jak znajdziesz kupca na to auto to juz w ogole luzik bo zwykle wtedy zwracaja bez marudzenia... no i ewentualnie wady produktu lub kupno innego auto od dealera.


A i najwazniejsze jesli fabryka nie potwierdzila produkcji teoretycznie mozna wycofac zamówienie.bez przeszkod.

Opublikowano

No bez przesady, g30 to nie jest gorący kartofel....

Każde auto może się popsuć - obojętne jakiej marki i za jaką kasę. Nigdy tego nie wiesz kupując je.

Opublikowano

Zgoda może się popsuć, ale z tak małym przebiegiem? nowy samochód? takie proste niedoróbki? i to jest najbardziej uciążliwe , przesiadywanie w serwisie i usuwanie tych wad.

Już to przerabiałem i na samą myśl ... , a potem trudno się go pozbyć i trzeba się męczyć parę lat , no chociaż ze cztery

Opublikowano

Teraz nie ma marek/aut bez wad. Merce, Audi psują się tak samo jak BMW. To tylko kwestia szczęścia na jaki model trafisz...

Patrząc na to jest wypisane przez użytkowników w tym wątku to są to pierdoły i nie występują u wszystkich.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I pamiętaj że piszą tylko Ci co mają problem a o tych co nie mają problemu to nie poczytasz :)

U mnie już ponad 15 tyś.km i póki co idealnie bez żadnych problemów :)

Opublikowano
A ja napisze, że mając 12,5k na blacie miałem tylko kamerke wymienianą w lusterku. Wszystko działa tak jak powinno :cool2: tylko albo aż :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.